Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-10, 18:40   #16
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 682
Sharp$: 2478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Vi vet inte vad raderna kostar och vi vet bara den exakta fördelningen i
första avdelningen. Men somsagt överraskande linjärt.

Mvh Uffe
Det är mestadels flerbongarna som gör att modellen ( för det är inget annat än modell ) ballar ur en smula. Ibland för att extrema mängder med flerbongar spricker. Andra gånger för att överraskande svåra rader är flerfaldigade ( oftast genom ombudsandelsspel ).

Bäst stämmer det i enpottsspelen.

Men man måste ta det för vad det är. Och det är den bästa möjliga modellen för den som inte har tillgång till de faktiskt inlämnade raderna. Det man rimligen har som mål är att uppskatta utdelningens storleksordning. Har man förhoppningar om högre precision än så lär man allt som oftast bli gruvligt besviken.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 19:00   #17
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Har man förhoppningar om högre precision än så lär man allt som oftast bli gruvligt besviken.
Jag har alltid förhoppningar om högre precision. Mina konspirationsteoretiska tankar
snurrar mindre då.

Men i stort är jag nöjd med insatsfördelningsredovisningen.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2015-07-10 klockan 19:23.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td