Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-16, 19:44   #46
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Daniel Olsson är iaf min överlägset största expertfavorit. Lugn och behaglig att lyssna på och vettiga synpunkter om det mesta.

Är det förresten han som även gör tips åt travnet eller är det en annan Daniel Olsson?
Jag håller med dig. Han vet vad han pratar om och kan ju många av hästarna dessutom.

Nej, det är en annan snubbe. http://www.travnet.se/danielolsson/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 19:52   #47
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Dagens dubbel: Timbal är bästa stoet i loppet. Går barfota runt om som i de senaste starterna. Trading är det stora skriket på att hon går barfota. När hon torskade mot Timbal gick hon med skor och Timbal gick barfota bak. På hingstsidan snackar alla om Romeos som går barfota bak idag. Jag testar dock med Collins som går barfota runt om för första gången och är en valack. Collins har ett bra läge och kan bli bortglömd om de andra kör mot varandra. I DD-2 är Daley Lovin bästa hästen, men har ett dåligt läge. Balfour var riktigt fin förra starten och flög fram; tog massor på Global Revenge, även om den sistnämnda inte kördes för fullt sista biten in mot mål. Digital Collection och Scacco Matto är skrällarna. Jag kör dock min raka DD: 6-10 och hoppas på lite tur.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 19:56   #48
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: malmö
Inlägg: 91
Sharp$: 664
Standard

hur fan kan du hoppa m allt du kör ????? lägg ner din totalt odugliga tomte
jyzyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 19:56   #49
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Daniel Olsson är iaf min överlägset största expertfavorit. Lugn och behaglig att lyssna på och vettiga synpunkter om det mesta.
Håller med dig.Han är ju fortfarande aktiv och förstår alla moment i styrningarna.Widman t.ex. är en riktig föredetting som aldrig varit på Olssons nivå och den naturliga följdfrågan är: vad var det som gjorde honom till expert? Även Forsgren är bättre än Widman och han fick ju på sin tid köra fina hästar åt både Stig H. och Svanen.Annars är idén med kuskar som experter bra.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 19:57   #50
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Collins fick för tufft lopp. Hade varit fint om Redén legat i dödens och tryckt på storskriket, som nu höll undan.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 19:58   #51
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Dom hade fog för stallskriket iaf
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 19:58   #52
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Oj vad överlägsen Trading var. Härligt att man kan bjuda på bra spikar här varje dag. Igår Magnifik Brodde och idag Trading
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 19:59   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Nu vill jag helst att Digital Collection vinner sista.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:00   #54
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Redéns överforcering tycket jag var pinsam och i det läget borde Bergh ansträngt sig mera i tidigt skede även om barfota Trading var bra men den fick hållas ostörd.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:00   #55
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Håller med dig.Han är ju fortfarande aktiv och förstår alla moment i styrningarna.Widman t.ex. är en riktig föredetting som aldrig varit på Olssons nivå och den naturliga följdfrågan är: vad var det som gjorde honom till expert? Även Forsgren är bättre än Widman och han fick ju på sin tid köra fina hästar åt både Stig H. och Svanen.Annars är idén med kuskar som experter bra.
Ja man kan ju fråga sig på vilka meriter flera av dom är experter? Ralf Vadsmo och Micke Nybrink t.ex? För att inte tala om Mohammed...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:02   #56
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Var ju bara att läsa på travet så körde man på häst 3! Han spelade iofs häst 11 men då jag anser Dr vara usel på att köra så var det inget snack! Bara nästa sitter oxå! Kan bli en skumpa ikväll hohoh
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:02   #57
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ja man kan ju fråga sig på vilka meriter flera av dom är experter? Ralf Vadsmo och Micke Nybrink t.ex? För att inte tala om Mohammed...
Expert är man väl om man vinner stora summor ofta. Har nämnda vunnit något någon gång?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:03   #58
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Man ska bara spela på Redén när han lejer bort sina styrningar till toppkuskar. Fast å andra sidan blir spelvärdet därefter också...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2), Dalle82 (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:03   #59
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Redéns överforcering tycket jag var pinsam och i det läget borde Bergh ansträngt sig mera i tidigt skede även om barfota Trading var bra men den fick hållas ostörd.
I morgon sätter han i alla fall upp Björn och Erik.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-16, 20:04   #60
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Expert är man väl om man vinner stora summor ofta. Har nämnda vunnit något någon gång?
Om man ska vinna stora summor så måste systemet ha potential för det. Raffe Vadsmos system t.ex har en maxpotential på 5k typ

Varenda lopp han analyserar så tycker han att favoriten ser bra ut...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td