Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-19, 12:00   #31
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
släpper de verkligen de där innanför?
Är det verkligen någon förutom Pippi som kan svara då?

Den lär de inte köra i ledningen iaf.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 12:05   #32
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Tror knappast nån av dom vill ha 8,9,10 på utsidan med tanke på att det är bättre hästar. Unter lär vara framme som en kobra och ställa frågan och då tror jag knappast nån svarar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 12:05   #33
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Är det verkligen någon förutom Pippi som kan svara då?

Den lär de inte köra i ledningen iaf.
tänker framförallt på bethel hanover
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 12:19   #34
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Första vill man ju helst spika sig ur, men just nu verkar det bli lås på Naglo och Falcon.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 12:21   #35
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
tänker framförallt på bethel hanover
Jag tror inte den är snabb nog att svara faktiskt.

Barfota runt om nu på eketorpets så blir det inte tokkörning känns det som SoS iaf.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 12:55   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Mina små tankar då till den här omgången jag tänkte stå över men ser att jag har helt andra idéer än kollektivet och måste nog göra en liten på det!

1
Mycket öppnare än vad det är streckat! Det här kan vem som helst vinna förutom Tino och Björn som inte vinner med den kombinationen läge/häst. Dåligt med startkanoner men har ändå svårt att se Naglo spetsa. Gör den det är loppet över, men fixar han det inte är han väldigt sårbar på sprint och det blir väldigt öppet. Utöver det är det ofta det blir gunga när det laddas ordentligt från innerspår. Jag utgångar nog ändå Naglo ändå för den är ju hyfsat snabb ut, det är inga katapulter emot och han ska köra stängt huvudlag som kan göra den snabbare.

2
Fel favorit i Diamond River tycker jag. Kan ta sig till ledning trots spåret, för det är väl inga jättesnabba innanför men några lägger iväg ganska bra och beroende på taktikval därefter kan de vara väldigt intressanta! De jag tänker på är knappt betrodda Evasion Boko och Staro Ironmaid. Någon av dem är först fram tror jag och risken är ju att de sen släpper till favoriten om Söderkvist laddar någorlunda, men det är det ju inte säkert att han gör och från rygg ledaren är det hygglig chans att vinna lopp också. Hoppas dock att den av dem som tar tät kör där för då kan det nog bli hårt att knäppa ledaren! Öppet lag annars, kan bli till att ta fram rollern.

3
Att Youana är favorit övergår mitt förstånd. Peter överflyglar alla från spår åtta och är sedan "untouchable"! Youana och Tess är väl ungefär jämbördiga häst mot häst och det är ju ett enormt handikapp den ena har med bakspåret.

4
Nappa Scar har imponerat och borde vara favorit tycker jag. Åttondespåret är underskattat, det är bara att gasa framåt och ta dödens eller bli släppt till ledning i bästa fall. Barfota runt om Untersteiners jänkare kan såklart spetsa och bli mycket svårslagen, men jag begriper inte riktigt streckningen här. "Riktiga" kuskar och bra lägen på Luddes ospelade hästar är intressant och bra läge på Stenströmers häst som de låter uppåt på. Inte heller den speciellt betrodd.

5
Mer ojämnt spelat än det borde vara, kan bli hårt att plocka 20 här. Två intressanta ospelade barfotaryck på start och Flemming helt tappad för en gångs skull. Även Lovely Maise som borde ha mer pengar på sig efter "segern" senast och ny kusk är nästan helt bortglömd. Här smäller det nog lite!

6
Lite synd att Veijo rycker skorna tycker jag, för om han gått med skor hade jag trott både på bättre vinstchans och den hade inte blivit riktigt lika hårt betrodd förmodligen. Kommer ändå inte gå emot för hästen har sett fantastisk ut i årets alla starter och jag tror och hoppas de ska ta det här lika enkelt som jag tror. Svarade så fantastiskt fint senast trots att det borde blivit hårt. Trots 70% inte överstreckad vågar jag påstå!

7
Kan Ha ser ut som en spelvärd spik som knapp favorit! I kraft av sitt favoritskap och med hygglig startsnabbhet och Eriks pondus kommer den nog sitta i ledningen relativt tidigt och ska därifrån slås!

Lycka till alla!

Edit: Slutliga systemet:

1,2,5,6,7,8
1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12
8
1,2,6,8,11
2,3,4,5,6,11,12,13,15
4
6
Krav: Naglo Del Nord/Falcon Håleryd/Evasion Boko/Staro Ironmaid/Diamond River/Canappealformore/Nappa Scar (minst 1)
2106 rader
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5), Tirich (+5)

Senast redigerad av Stekel den 2015-07-19 klockan 13:24.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 12:59   #37
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1700
Standard

Kan nog vara farligt att glömma Classic Son idag, härligt bortglömd.
Hoppas att Veijo gör bort sig i finalen med sin 70% are. Större under har hänt än att den gode Veijo inte vinner ett lopp....
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 13:04   #38
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Varför är det sånt skrik på Napoleon CD?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 13:07   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Är det någon fler som fått en otäck känsla, av att Veijo vinner första?!?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 13:08   #40
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mina små tankar då till den här omgången jag tänkte stå över men ser att jag har helt andra idéer än kollektivet och måste nog göra en liten på det!

1
Mycket öppnare än vad det är streckat! Det här kan vem som helst vinna förutom Tino och Björn som inte vinner med den kombinationen läge/häst. Dåligt med startkanoner men har ändå svårt att se Naglo spetsa. Gör den det är loppet över, men fixar han det inte är han väldigt sårbar på sprint och det blir väldigt öppet. Utöver det är det ofta det blir gunga när det laddas ordentligt från innerspår. Jag utgångar nog ändå Naglo ändå för den är ju hyfsat snabb ut, det är inga katapulter emot och han ska köra stängt huvudlag som kan göra den snabbare.

2
Fel favorit i Diamond River tycker jag. Kan ta sig till ledning trots spåret, för det är väl inga jättesnabba innanför men några lägger iväg ganska bra och beroende på taktikval därefter kan de vara väldigt intressanta! De jag tänker på är knappt betrodda Evasion Boko och Staro Ironmaid. Någon av dem är först fram tror jag och risken är ju att de sen släpper till favoriten om Söderkvist laddar någorlunda, men det är det ju inte säkert att han gör och från rygg ledaren är det hygglig chans att vinna lopp också. Hoppas dock att den av dem som tar tät kör där för då kan det nog bli hårt att knäppa ledaren! Öppet lag annars, kan bli till att ta fram rollern.

3
Att Youana är favorit övergår mitt förstånd. Peter överflyglar alla från spår åtta och är sedan "untouchable"! Youana och Tess är väl ungefär jämbördiga häst mot häst och det är ju ett enormt handikapp den ena har med bakspåret.

4
Nappa Scar har imponerat och borde vara favorit tycker jag. Åttondespåret är underskattat, det är bara att gasa framåt och ta dödens eller bli släppt till ledning i bästa fall. Barfota runt om Untersteiners jänkare kan såklart spetsa och bli mycket svårslagen, men jag begriper inte riktigt streckningen här. "Riktiga" kuskar och bra lägen på Luddes ospelade hästar är intressant och bra läge på Stenströmers häst som de låter uppåt på. Inte heller den speciellt betrodd.

5
Mer ojämnt spelat än det borde vara, kan bli hårt att plocka 20 här. Två intressanta ospelade barfotaryck på start och Flemming helt tappad för en gångs skull. Även Lovely Maise som borde ha mer pengar på sig efter "segern" senast och ny kusk är nästan helt bortglömd. Här smäller det nog lite!

6
Lite synd att Veijo rycker skorna tycker jag, för om han gått med skor hade jag trott både på bättre vinstchans och den hade inte blivit riktigt lika hårt betrodd förmodligen. Kommer ändå inte gå emot för hästen har sett fantastisk ut i årets alla starter och jag tror och hoppas de ska ta det här lika enkelt som jag tror. Svarade så fantastiskt fint senast trots att det borde blivit hårt. Trots 70% inte överstreckad vågar jag påstå!

7
Kan Ha ser ut som en spelvärd spik som knapp favorit! I kraft av sitt favoritskap och med hygglig startsnabbhet och Eriks pondus kommer den nog sitta i ledningen relativt tidigt och ska därifrån slås!

Lycka till alla!
Nu ligger du risigt till tyvärr då det här motsvarar även mina tankar :-)

Jag spikar Naglo och Some Summit och utgångar Tessan och Kan ha.

Mina miljondrag idag är Staro Ironmaid, Picasso och Elton Boko
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 13:10   #41
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Ovanligt att Raffe tror att dom två största favoriterna har stor chans.

Jag tycker Some Summit är lite sårbar då både Linderoth och Hedqvist har 2 hästar med i loppet. Med så här stora prispengar så brukar det vara taktikkörning deluxe.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 13:10   #42
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Remee La Marc 5 % är omgångens bästa drag.

Kan komma till spets och lär i så fall få bestämma en bit. Uhrberg bra tempobedömare och behöver aldrig låta de andra komma in riktigt i loppet. Kör han bra så är chansen god att Remee vinner med en halv längd.

Gynnad av körspö!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 13:13   #43
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Ett litet reducerat idag, med tvåhästarslopp, jag vet det är dumt...

1,2,6,7,8,11
2,5,7,8,11
8
1,6,8
3,6,11,15
3,6 (Chansar bort Veijo som finns med på ett bolag jag deltar i!)
6,12 (Tror på sos på 6 Kan Ha men 12 Augustus F känns kul här, tror den passar på Axevallas långa upplopp.)

Lycka till!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 13:13   #44
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Varför är det sånt skrik på Napoleon CD?
Låter grymt uppåt från stallet, men jag tycker det är väldigt konstigt att han blir favoritspelad där bakifrån. Galopp senast och gången före det imponerade han inte något vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Är det någon fler som fått en otäck känsla, av att Veijo vinner första?!?
Funkar det med planen att plocka spets blir den ju grymt svårslagen för det är utan tvekan loppets bästa häst, det är nog inte dumt att spika. Men jag ser ju tre motbud som är för lite spelade och kan inte göra annat än att fylla på i ramen.

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Nu ligger du risigt till tyvärr då det här motsvarar även mina tankar :-)

Jag spikar Naglo och Some Summit och utgångar Tessan och Kan ha.

Mina miljondrag idag är Staro Ironmaid, Picasso och Elton Boko
Ser bra ut det då förhoppningsvis ändå
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-19, 13:14   #45
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg

3
Att Youana är favorit övergår mitt förstånd. Peter överflyglar alla från spår åtta och är sedan "untouchable"! Youana och Tess är väl ungefär jämbördiga häst mot häst och det är ju ett enormt handikapp den ena har med bakspåret.
Eketorpets Tess kommer få problem från början. Kommer till spets men det kommer både kosta och ta lite tid. Marcus Hultman, Tino Ärling och Peter G Norman ska först kriga ihjäl sig om positionerna.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td