|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Kvar nu med
6-13-14 6 1-3-5-6-7 |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Citat:
Midnattstrav i Kalmar med första start 20.30. Då får man dra igång liven igen. |
||
|
|
|
|
|
#258 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Inte jag, Travfonden. Brukar kika om han skrivit något på TP. Sällan han gör det och då alltid om riktiga brakare, han sätter dom häpnadsväckande ofta.
Inte nåt för favoritlirare att läsa, bara blunda ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5) |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Trio
1. 6,14 2. 6,10,14 3. 1,4,6,10,13,14
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Fimpade Solör Stegg pga distansminuset, kan bli tunga ben sista 500.
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Banned
|
Just det, det har du helt rätt i. Han är duktig, Fonden. Mig gör det inget, om Jansson får snurr på den, nu är fjärderankad så jag tar hellre en riktig stänkare - om jag nu ska vara med på en schysst V5-utdelning. Och då är det bättre om Kontio eller Adielsson sätter dit sin.....
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Det får bli VP på Qvarting! bfro
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Banned
|
Kom igen nu OAL, visa norrmännen vart skåpet ska stå....
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Tack Travfonden, så jäkla snyggt!!!
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Haha, han är en jävel på kallblod Jansson. Trodde det var helt kört när norrmannen prickade starten så bra.
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
JAAAAAA! nsson!
|
|
|
|
#270 | |
|
Citat:
Men oavsett, han e vass den gode fonden. Väldigt hög träffprocent på sina drag Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10) |
||
|
|
|
|
|
|