|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Jag skulle vilja påstå att det öppnar upp för 4 Global Revolver...dessutom verkar inte 7 Queer Fish va en sommarhäst, samtliga vinster ligger mellan september och maj.
|
|
|
|
#77 |
|
Japp, nu är det läge att spika Global Revolver. Överlägset bästa hästen i fältet, bara spåret emot som nu blev lite bättre.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Blir ¢c, helstängt och jänkarvagn. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1) |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Banned
|
Skulle bara enklast att hålla med. Men jag vet inte. Hur skulle han ha kört, från det läget och med värsta hotet i spets? Nä, jag får inte ihop det där. Då var Mellby Viking ett spikbud, från sitt tolftespår, med ett förmodat loppscenario som också besannades.
Jag önskar alla lycka till med sina spikar, särskilt från vrånga lägen. Men man ska vara rätt okunnig som travspelare när man vrålar ut Ingves som stenklar från det där läget. Med orutinerad häst. Och hur många travlopp har man sett när man förvånas över att första varvet får trollas bort och att det är omöjligt att ta något från kön? EOT. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Min spik blir Ulf i avd 7.En kunnig vän trodde på mycket på den så det är väl bara att köra,har själv dålig koll
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Tjenare är det nån som vet om Jörgen kör i ledning i sista om han kommer dit ? Love D samt Bartender är snabba vet jag likaså MT. Hur gör djur
Mvh ABAND
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
Vinna med 15 tempo hur skall hästarna hinna ifatt när han bara stack undan. |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Mellby Viking var ju dagens roliga på axevalla med jänkarvagn och barfota många spikade.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Förstår att folk lämnar Sharps när idioter som Spiken64 kommer hit och spammar med massa skitsnack som är helt omöjligt att förstå.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Låt spiken leva i sin "expertdvala".
Snäll och oförarglig - men det är korna också. |
|