|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Vinnarspelarna i nästa lopp går mer på dubbelrött på Nikita Broline än på spåret ser det ut som. Den lär inte nå upp i 20 ggr pengarna som Bet365 erbjöd i v odds i går utan ser ut att bli sanslöst överspelad som vanligt när det ser ut så i barfotalistorna.
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Många intressanta lågprocentare från framspår nu. Define'em såg fin ut i värmningen.
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Banned
|
Ja, SO har koll. På mycket. Synd att såna som du spammar ner forumet med papegojkommentarer.
Kan du inte hålla dig till TP istället, där du nu får husera fritt, nästan helt ensam, efter att du har fått bort de flesta därifrån med ditt tokspammande? Det skulle glädja många, jag lovar. Strecklistan hittar vi på atg.se. |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Har alla så jag hoppas på en under 5%
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Hur mycket har du? lagt
|
|
|
|
#201 |
|
Jag är avstängd för travspel hos samtliga nätbolag annars hade jag garanterat spelat den igår, för barfotabalansen kunde man läsa om redan i tisdags.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Det var mäktigt!
Såg ut som Fonzan Sund blev 2:a trots avslaget
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Debra Boko hade inte sin bästa dag. Det hade dock motbudet trots svårt läge på Hagmyren.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Banned
|
Kul att se kuskar som kör för vinst....bra jobbat, Melander!
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Ja, så många gpnger man hört hans avslag och så blir det enkel seger. Dock endast 2a idag men helt obefogat avslag trots allt
|
|
|
|
|
#208 |
|
Dom tyckte väl synd om mig för att jag aldrig vann något.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+1) |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|