|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
De flesta sprider ut sig på filtar eller har med sig egna stolar så det borde vara lugnt. De som är mest sugna kommer nog med travbussarna och de går runt 17.30 från Eskilstuna centrum.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men är inte Tobacco med Kenneth Haugstad en hyfsat bra spik i 3:e om man väljer att inte helgadda?
Nedstruken till spår 10 nu, med 2 hästar borta på framspår.
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Tycker det är lite väl mycket spel på honom dock. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Tobacco är som du skriver en hyfsad spik, men inte Haugstad, & man lirar på ekipaget så NEJ 😄
Draxxler (+5) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vågar inte spika Haugstad något mer. Nöjer mig med A-häst för man vet aldrig vad han hittar på.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Jag låser helt enkelt på 3,6,12!
|
|
|
|
#24 |
|
Är det nått fel på Mc Steamy eftersom travnet ratar den?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
I avd 6 som är ett att de få öppna loppen ikväll så tror jag en del på 1 Figaro's dream som antagligen håller spets o kör så länge han orkar. Riktigt streckvärd. Jag minns när han var 3a på v75 för några starter sedan o tyckte han presterade bra då.
Draxxler (+5) |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Bara en tanke...
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
De har ju rankat den som A-häst iaf. Den lär få ett tungt lopp men i mina ögon är det absolut den bästa hästen. Tror dock inte den bara går ut och vinner oavsett löpningsförlopp.
Blir Örjan släppt till spets av Åke borde det vara SoS. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||