|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Ska mycket till om inte Standout ska spåra runt om på sprint. Barfota runt om såg jag nu.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Om det är bestämt att McSteamy ska köras barfota så håller jag med. Var ju riktigt fin senast den gick med den balansen. Iof en galopp också...
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
![]() Verkar bli jämnspelat med Redéns som jag inte tror ett skit på från det spåret, så till ca 35% känns det som en vettig spik. Antingen den eller Coco, men Coco är ju lite farlig med galopperna. |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Jag har inte sett Peter uttala sig om skoningen, men den är anmäld så för närvarande. Avvaktar värmning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Är det någon som sitter med info eller kan spekulera hur Denco löser sina uppsittningar.
Ser att Örjan kör Orrizonto Trio i andra och Jorma kör Valentino Strix i sjunde. Tidigare har ju Ingves kört, om inte Admir Zukanovic gjort det. Ser sen att AZ kör I Want Dance i lopp4. Fascinerande att kapitalförstörelsen får fortgå
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Är faktiskt mer orolig över att det är Kihlström som kör. Tycker inte att han är så bra spetskusk. Lär ju inte heller få bestämma när Hard Livin gillar tuffa lopp...
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Enligt Fernlund så har Mc Steamy sett fin ut i lugn värmning och ska gå barfota.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Streckar Angel France som går BRO idag och som vinner då och då. Långsökt, men men
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|