|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Min x100 bong rök, men jag är ändå tacksam över att jag fick vara med och ha roligt med er så här länge.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
Nu hade jag förvisso 5:an med men hade hoppats på favorit torsk här.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag har sagt det 1000 ggr, man vinner inte bara för att man rycker skorna och kör med helstängt.
|
|
|
|
#125 |
|
Det brydde jag mig inte om utan det var det positiva snacket om form och alla "experters" uppsnack.. Man ska gå på egna intryck men när självförtroendet viker så blir man lättlurad.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Olle har rätt i hästen blir bättre, men här var det väl rätt givet att det skulle bli dödens på en bra häst, eller invändigt.
För varje som vinner när man gör så finns åter 10 som inte gör det, och det är därför att loppet blir fel, motståndet är tufft osv. De ska passas för att de blir minst 1s snabbare, men det är inte samma sak som vinst.
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
En U-häst inne i alla fall, men det hade varit roligare med skräll här och Face Ribb i förra. Nu får gärna Borups Nova ta nästa så U-förutsättningarna klaras av.
|
|
|
|
|
|
|
|