|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Det skulle vara lika med att ge bort segern, vilket skulle vara otroligt tråkigt samtidigt som det gör spelvärdet i omgången ännu sämre då flera favoriter verkar få drömresor utan tryck i ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Japp tråkigt är det för det mesta. sällan nån tävlar mot de här storfavoriterna o gör nån det blir det ramaskri pga det. (lex democrat). Du får väl försöka hitta några 1 % som kan tänkas trilla dit ala stand and deliver i tisdags
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Traveling man inte betrodd i dag heller fast han vann guld från bakspår senast . Tackar
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
stenströmmer verkar ligga lågt på tokio hotel hall men han borde gå iväg rätt bra från sin position o när det har lagt sig där framme så bör jepson stiga fram i dödens då jag tror att han lär sitta före venkatesh o då commte du pommeau inte ska köras i dödens. frågan är om stenströmmer påpekat för jepson att det ska köras på chans |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Betydligt mindre spelad än Quid som den hade lekstuga med senast så jag tycker inte den är speciellt betrodd men det är en smaksak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1) |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Förra veckan gjorde jag ett rakt fiktivt system för 50 öre. Det blev 4 rätt. Sedan gjorde jag mitt bolagssystem, som kostade 1512 kronor. Det blev 4 rätt...........
Idag blev mitt bolagssystem så här: 1) 3 r4-8 (rätt spår, kusk och motstånd - spika och gå vidare) 2) 2,4,6 r1-5 (jag vet att 5 tar ledningen och Bergh säger sig ha bra chans med 1 - men här måste jag spara - vinnaren finns sannolikt bakom 2 eller 4, hoppas på bortglömde 6) 3) 1,6,7,8 r5-4 (Witasp är inte min favoritkusk men nu är det laddat för hemmaseger) 4) 1,4,6,7,9 r2-3 (favoriten 6 överstreckad - kusken vinner inte ofta V75, Luddes 9 bra i ordning 5) 1,6,7,10,11,13,15 r4-2 (hoppas på bortglömde tvåprocentaren 10) 6) 6 r1-12 (Ingves vet hur bra 6 är, släpper och kör för andrapriset, om spetsstrid vinner 12) 7) 4,6,8,9,13,14,15 r1-12 (6 tar ledningen från springspår och skall då slås därifrån, 4 har varit instängd och står på tur att vinna, behöver dock rygglopp kanske i vinnarhålet, 15 fast i ryggar mot betydligt tuffare motstånd, strecka på.....) Kostar 1470:-. Lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+6) |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ni Talar Bra Latin är anmäld med skor fram. Det var väl inte tanken från börja? Eller?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Kallblodsloppet ser olösligt ut. Har man is i magen så chanspikar man Lottmar. Adielsson från springspår med en kvick häst innebär med största sannolikhet spets. Längesen det var riktig kusk på hästen o kanske kan den tända till det lilla extra som behövs för att hålla undan! Viktigt dock enligt karlsson att banan blir fast o fin
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Får man för sig att gardera Ni talar latin så tycker jag att man ska flukta lite på Picasso. Riktigt bra form på den pållen och distansen ingen nackdel.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Staro Italy gick med jänkarvagn för första gången senast och vad det fick för effekt kunde ju alla se. Goop sa i Björnkollen att den hade vunnit med lucka och nu hoppade den av ren friskhet bakom hästar. Han hade alltså landat på under 1.13 på 2140 A.
Är det någon som hört om SI ska gå med jänkarvagn idag trots volt och relativt snävt spår? Han har ju klarat spår 4 i volt galant vid flera tillfällen och Uhrberg är ju också säker i volt. Med tanke på hur förbättrad SI var med den vagnen kan jag tänka mig att de är sugna på den vagnen igen. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
Normalutfall |
|
|
|
|