Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-01, 10:41   #76

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1473
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Det sas i vass eller kass att han mer eller mindre lovat släppa t ntbl
Det skulle vara lika med att ge bort segern, vilket skulle vara otroligt tråkigt samtidigt som det gör spelvärdet i omgången ännu sämre då flera favoriter verkar få drömresor utan tryck i ledningen.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 10:52   #77

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Det skulle vara lika med att ge bort segern, vilket skulle vara otroligt tråkigt samtidigt som det gör spelvärdet i omgången ännu sämre då flera favoriter verkar få drömresor utan tryck i ledningen.
Japp tråkigt är det för det mesta. sällan nån tävlar mot de här storfavoriterna o gör nån det blir det ramaskri pga det. (lex democrat). Du får väl försöka hitta några 1 % som kan tänkas trilla dit ala stand and deliver i tisdags
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 10:54   #78

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Traveling man inte betrodd i dag heller fast han vann guld från bakspår senast . Tackar
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 11:00   #79

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Traveling man inte betrodd i dag heller fast han vann guld från bakspår senast . Tackar
hän är väl betrodd? 7% nu i jämnstreckat lopp. skulle vilja påstå att det var rejält överraskande sist när han blåste runt dem först i tredje. skulle bli ännu mer överraskad om han gör det igen eller han han hittat nya krafter på gamla dar?

stenströmmer verkar ligga lågt på tokio hotel hall men han borde gå iväg rätt bra från sin position o när det har lagt sig där framme så bör jepson stiga fram i dödens då jag tror att han lär sitta före venkatesh o då commte du pommeau inte ska köras i dödens. frågan är om stenströmmer påpekat för jepson att det ska köras på chans
Gammal 2015-08-01, 11:16   #80

drakens avatar

Standard

Betydligt mindre spelad än Quid som den hade lekstuga med senast så jag tycker inte den är speciellt betrodd men det är en smaksak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1)
Gammal 2015-08-01, 11:24   #81

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Förra veckan gjorde jag ett rakt fiktivt system för 50 öre. Det blev 4 rätt. Sedan gjorde jag mitt bolagssystem, som kostade 1512 kronor. Det blev 4 rätt...........

Idag blev mitt bolagssystem så här:

1) 3 r4-8 (rätt spår, kusk och motstånd - spika och gå vidare)
2) 2,4,6 r1-5 (jag vet att 5 tar ledningen och Bergh säger sig ha bra chans med 1 - men här måste jag spara - vinnaren finns sannolikt bakom 2 eller 4, hoppas på bortglömde 6)
3) 1,6,7,8 r5-4 (Witasp är inte min favoritkusk men nu är det laddat för hemmaseger)
4) 1,4,6,7,9 r2-3 (favoriten 6 överstreckad - kusken vinner inte ofta V75, Luddes 9 bra i ordning
5) 1,6,7,10,11,13,15 r4-2 (hoppas på bortglömde tvåprocentaren 10)
6) 6 r1-12 (Ingves vet hur bra 6 är, släpper och kör för andrapriset, om spetsstrid vinner 12)
7) 4,6,8,9,13,14,15 r1-12 (6 tar ledningen från springspår och skall då slås därifrån, 4 har varit instängd och står på tur att vinna, behöver dock rygglopp kanske i vinnarhålet, 15 fast i ryggar mot betydligt tuffare motstånd, strecka på.....)

Kostar 1470:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+6)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 11:26   #82

Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni Talar Bra Latin är anmäld med skor fram. Det var väl inte tanken från börja? Eller?
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 11:27   #83

Standard

Kallblodsloppet ser olösligt ut. Har man is i magen så chanspikar man Lottmar. Adielsson från springspår med en kvick häst innebär med största sannolikhet spets. Längesen det var riktig kusk på hästen o kanske kan den tända till det lilla extra som behövs för att hålla undan! Viktigt dock enligt karlsson att banan blir fast o fin
Gammal 2015-08-01, 11:28   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Ni Talar Bra Latin är anmäld med skor fram. Det var väl inte tanken från börja? Eller?
vet inte. den har dock gjort fina lopp med den balansen o känns inte som nåt vidare orosmoln
Gammal 2015-08-01, 11:37   #85

drakens avatar

Standard

Får man för sig att gardera Ni talar latin så tycker jag att man ska flukta lite på Picasso. Riktigt bra form på den pållen och distansen ingen nackdel.
Gammal 2015-08-01, 11:43   #86

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 962
Standard

Staro Italy gick med jänkarvagn för första gången senast och vad det fick för effekt kunde ju alla se. Goop sa i Björnkollen att den hade vunnit med lucka och nu hoppade den av ren friskhet bakom hästar. Han hade alltså landat på under 1.13 på 2140 A.

Är det någon som hört om SI ska gå med jänkarvagn idag trots volt och relativt snävt spår?

Han har ju klarat spår 4 i volt galant vid flera tillfällen och Uhrberg är ju också säker i volt. Med tanke på hur förbättrad SI var med den vagnen kan jag tänka mig att de är sugna på den vagnen igen.
Tolloppa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 11:55   #87

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Normalutfall

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Förra veckan gjorde jag ett rakt fiktivt
system för 50 öre. Det blev 4 rätt. Sedan
gjorde jag mitt bolagssystem, som kostade
1512 kronor. Det blev 4 rätt...
Rätt normalt. Ringar in duktigt på enkelraden, svårt att öka på systemet.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 11:56   #88

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tolloppa Visa inlägg
Staro Italy gick med jänkarvagn för första gången senast och vad det fick för effekt kunde ju alla se. Goop sa i Björnkollen att den hade vunnit med lucka och nu hoppade den av ren friskhet bakom hästar. Han hade alltså landat på under 1.13 på 2140 A.

Är det någon som hört om SI ska gå med jänkarvagn idag trots volt och relativt snävt spår?

Han har ju klarat spår 4 i volt galant vid flera tillfällen och Uhrberg är ju också säker i volt. Med tanke på hur förbättrad SI var med den vagnen kan jag tänka mig att de är sugna på den vagnen igen.
Uhrberg reste inte 75 mil igår för att njuta av utsikten över Siljan. Staro Italy skall ha ett rygglopp och lucka sista 200. Då kan han vinna detta lopp på en 13-tid. Han skall streckas men inte spikas enligt Uhrberg.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 11:58   #89

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tolloppa Visa inlägg

Med nose gear struken finns det ju mer plats att bemästra en jänkarvagn. inte sett eller hört nåt från stallet dock. Det lär dock bli liknande smygare som sist kan jag tro o visst med lucka kan den mycket väl vinna.
Gammal 2015-08-01, 12:02   #90

Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Får man för sig att gardera Ni talar latin så tycker jag att man ska flukta lite på Picasso. Riktigt bra form på den pållen och distansen ingen nackdel.
Picasso sparar hovarna denna vecka och mellan raderna så vill Troels ha en bra placering. Blir klar för finalerna då.
Kan givetvis vinna men det låter lite def.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td