|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Jo men hur ofta säger inte tränare/förstamännen sådant i början av veckan sedan hör man från atglive/tv4 att hästen sett "hur bra som helst ut i jobben" senare i veckan och att man ska köra för att vinna, vilket är ledningen för denna häst. Men kanske är helt fel ute, tycker bara det vore korkat att backa med en sådan startsnabb och bra häst som fått ett par lopp i kroppen.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Tror dock inte att han kan ta spets mot flera startsnabba innanför, framförallt Alvena Pele som i sina bästa stunder "följer bilen" och stall Lennartsson har form som i fornstora dar nästan. Den som tar spets får sen Ed You över sig, har han lite av fjolårets form (vinst i Hugo Åbergs mm) finns det inget som rör den...tror jag
Senast redigerad av Bonbon den 2015-07-31 klockan 23:39. |
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Håller dock inte med dig om Cool Keeper, intrycket inte varit det bästa trots bra placeringar de två senaste. Vart helt annorlunda när han vann mot Creatine & Co i våras. Spår 8 med Leif Witasp, flera bra konkurrenter med bättre spår, nja, för mig känns 11 % motiverat, kanske i det högsta laget till och med. __________________________ Tyvärr har även vi på sharps soptunnor och just Melander är en av dessa. __________________________ Flera hårt betrodda på V75 igår som startade på Eskilstuna V86 senast. Till synes kanontider och kanonprestationer men banan var i princip självspringande den dagen och de som var med i främre träffen var helt överlägsna oavsett vilka hästar det var. Tror inte man ska överskatta dessa prestationer. |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Betaltjänsternas megaavslag senast
(Comte du Pommeau), får agera spik denna vecka. Ja jisses! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Jag var på plats när Alvena starta sist, såg dunderladdad ut ♥ Sket sig då.. Ffg med rycktussar i sitt 9-åriga liv, testat hemma, galen reaktion, fick inte stopp på hästen. Nu kan det komma till användning? |
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Hade inte vunnit ens från bricka ett och spets! En av morgondagens mest överstreckade bakom Berghs kallblod!
|
|
|
|
#69 |
|
Jag kommer ha med Cool Keeper i guld. Han lär aldrig spetsa, men vafan, När Melanders armé kämpar med och mot varandra så kommer Cool Keeper bli bortglömd där bakom i klungan och därmed ha chans att ta dom tillslut. Pissigt läge så hur han hamnar i kön är för mig ett frågetecken, men chanslös? Nä det tycker jag verkligen inte!
Hur läser ni Kallblodsloppet? Min svaga sida... |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Spets för lottmar med Adielsson i sulkyn(hoppas jag), sedan har jag med titanen som säkert kommer vara med och slåss på linjen. Tredje hästen blir BW. modde som kommer få en kanonlopp av Ohlsson och felfri blir denne livsfarlig. Känner mig hyffsat garderad då. |
||
|
|
|
|
|
#71 | |
ojämnCitat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Vem sitter i ledning efter 500m i avd 6? Släpper Ingves verkligen ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Det sas i vass eller kass att han mer eller mindre lovat släppa t ntbl
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
spelar hellre lite chans om jag ändå ska utelämna vissa, även fast det där trehästarslåset kanske inte är överdrivet chansartat.
|
||
|
|
|
|
|
|