Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-31, 23:04   #61

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1473
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Säger att han ska backa. Känns som han gör det också med tanke på att han inte var helt nöjd med hur hästen kändes i senaste starten.
Jo men hur ofta säger inte tränare/förstamännen sådant i början av veckan sedan hör man från atglive/tv4 att hästen sett "hur bra som helst ut i jobben" senare i veckan och att man ska köra för att vinna, vilket är ledningen för denna häst. Men kanske är helt fel ute, tycker bara det vore korkat att backa med en sådan startsnabb och bra häst som fått ett par lopp i kroppen.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 23:05   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Seriöst? Kul kille du lycka till för max 6
Du får gärna visa mig hur många rätt du får imorgon.
Sedan ser man ju bara på ditt namn vart du lägger dina tips, så förstår att du tycker jag är korkad...
Gammal 2015-07-31, 23:38   #63

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5113
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Jo men hur ofta säger inte tränare/förstamännen sådant i början av veckan sedan hör man från atglive/tv4 att hästen sett "hur bra som helst ut i jobben" senare i veckan och att man ska köra för att vinna, vilket är ledningen för denna häst. Men kanske är helt fel ute, tycker bara det vore korkat att backa med en sådan startsnabb och bra häst som fått ett par lopp i kroppen.
Inga ideer är korkade, bara framåtskridande Tror dock inte att han kan ta spets mot flera startsnabba innanför, framförallt Alvena Pele som i sina bästa stunder "följer bilen" och stall Lennartsson har form som i fornstora dar nästan. Den som tar spets får sen Ed You över sig, har han lite av fjolårets form (vinst i Hugo Åbergs mm) finns det inget som rör den...tror jag

Senast redigerad av Bonbon den 2015-07-31 klockan 23:39.
Bonbon är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 23:43   #64

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Du får gärna visa mig hur många rätt du får imorgon.
Sedan ser man ju bara på ditt namn vart du lägger dina tips, så förstår att du tycker jag är korkad...
Ta inte åt dig. Fortsätt komma med idéer.

Håller dock inte med dig om Cool Keeper, intrycket inte varit det bästa trots bra placeringar de två senaste. Vart helt annorlunda när han vann mot Creatine & Co i våras.

Spår 8 med Leif Witasp, flera bra konkurrenter med bättre spår, nja, för mig känns 11 % motiverat, kanske i det högsta laget till och med.

Tyvärr har även vi på sharps soptunnor och just Melander är en av dessa.

Flera hårt betrodda på V75 igår som startade på Eskilstuna V86 senast. Till synes kanontider och kanonprestationer men banan var i princip självspringande den dagen och de som var med i främre träffen var helt överlägsna oavsett vilka hästar det var.

Tror inte man ska överskatta dessa prestationer.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 00:01   #65

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Betaltjänsternas megaavslag senast
(Comte du Pommeau), får agera
spik denna vecka.

Ja jisses!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 00:58   #66

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Inga ideer är korkade, bara framåtskridande Tror dock inte att han kan ta spets mot flera startsnabba innanför, framförallt Alvena Pele som i sina bästa stunder "följer bilen" och stall Lennartsson har form som i fornstora dar nästan. Den som tar spets får sen Ed You över sig, har han lite av fjolårets form (vinst i Hugo Åbergs mm) finns det inget som rör den...tror jag

Jag var på plats när Alvena starta sist, såg dunderladdad ut ♥ Sket sig då..
Ffg med rycktussar i sitt 9-åriga liv, testat hemma, galen reaktion, fick inte stopp på hästen. Nu kan det komma till användning?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 01:00   #67

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4786
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ta inte åt dig. Fortsätt komma med idéer.

Håller dock inte med dig om Cool Keeper, intrycket inte varit det bästa trots bra placeringar de två senaste. Vart helt annorlunda när han vann mot Creatine & Co i våras.

Spår 8 med Leif Witasp, flera bra konkurrenter med bättre spår, nja, för mig känns 11 % motiverat, kanske i det högsta laget till och med.

Tyvärr har även vi på sharps soptunnor och just Melander är en av dessa.

Flera hårt betrodda på V75 igår som startade på Eskilstuna V86 senast. Till synes kanontider och kanonprestationer men banan var i princip självspringande den dagen och de som var med i främre träffen var helt överlägsna oavsett vilka hästar det var.

Tror inte man ska överskatta dessa prestationer.
Att kalla mig för en soptunna känns inte Okey.Du är nu anmäld,men du verkar vara en person som inte bryr sig.
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 02:33   #68

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Min feeling är att Witasp kommer trycka av alla raketer från start i Guldloppet och därmed spetsa med Coolkeeper även fast denne står ifrån sämsta tänkbara läge. Vem slår denne därifrån? Svar: Ingen. Mycket spelvärd spik enligt mig.
Ej toppform, mindre bra tränare likaså kusk! Laddar aldrig! Lär backa! Chanslös i guld!
Hade inte vunnit ens från bricka ett och spets! En av morgondagens mest överstreckade bakom Berghs kallblod!
Gammal 2015-08-01, 08:24   #69

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Jag kommer ha med Cool Keeper i guld. Han lär aldrig spetsa, men vafan, När Melanders armé kämpar med och mot varandra så kommer Cool Keeper bli bortglömd där bakom i klungan och därmed ha chans att ta dom tillslut. Pissigt läge så hur han hamnar i kön är för mig ett frågetecken, men chanslös? Nä det tycker jag verkligen inte!

Hur läser ni Kallblodsloppet? Min svaga sida...
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 08:58   #70

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Jag kommer ha med Cool Keeper i guld. Han lär aldrig spetsa, men vafan, När Melanders armé kämpar med och mot varandra så kommer Cool Keeper bli bortglömd där bakom i klungan och därmed ha chans att ta dom tillslut. Pissigt läge så hur han hamnar i kön är för mig ett frågetecken, men chanslös? Nä det tycker jag verkligen inte!

Hur läser ni Kallblodsloppet? Min svaga sida...
Inne på att köra ett trehästarslås.
Spets för lottmar med Adielsson i sulkyn(hoppas jag), sedan har jag med titanen som säkert kommer vara med och slåss på linjen. Tredje hästen blir BW. modde som kommer få en kanonlopp av Ohlsson och felfri blir denne livsfarlig. Känner mig hyffsat garderad då.
Gammal 2015-08-01, 09:18   #71

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 40
Standard

ojämn

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Ed You är klart bästa hästen, men man vet aldrig med honom, skitbra eller kass, men bergarn kan ställa iordning, hur som helst tror jag att att han hamnar bland dom sista efter start, tror berg kör ganska lungt med han, finns större lopp.
Benga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 09:33   #72

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2802
Standard

Vem sitter i ledning efter 500m i avd 6? Släpper Ingves verkligen ledningen.
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 09:58   #73

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Det sas i vass eller kass att han mer eller mindre lovat släppa t ntbl
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 10:09   #74

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Citat:
Inne på att köra ett trehästarslås.
Spets för lottmar med Adielsson i sulkyn(hoppas jag), sedan har jag med titanen som säkert kommer vara med och slåss på linjen. Tredje hästen blir BW. modde som kommer få en kanonlopp av Ohlsson och felfri blir denne livsfarlig. Känner mig hyffsat garderad då.
Tack för bra info! Men Tomtegubben om han håller sig i trav? Kan ju vara farligt att glömma den? Trots halvkassa tider. Och Trygfaks? Spåret helt ok och har väl realistiska tider för att kunna mäta sig med Titan, Flex och Modde från bakspår och 1640v? I min värld känns det som ett helgarderingslopp
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 10:39   #75

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Tack för bra info! Men Tomtegubben om han håller sig i trav? Kan ju vara farligt att glömma den? Trots halvkassa tider. Och Trygfaks? Spåret helt ok och har väl realistiska tider för att kunna mäta sig med Titan, Flex och Modde från bakspår och 1640v? I min värld känns det som ett helgarderingslopp
Jo egentligen, men har inte spelkassan till det spelar hellre lite chans om jag ändå ska utelämna vissa, även fast det där trehästarslåset kanske inte är överdrivet chansartat.
Svara

td