|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Alla vet hur bra Nuncio är, precis alla. Vill man spika omgångens största, gör det, inget fel. Vill man ha hängslen och lås, ta båda. Vill man ha fördel mot resten av lirarna och tror på DL, spika den.
Vet inte om det behöver ordas så mycket mer om detta kanonmöte ![]() Finns sju lopp till. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
I en av dom slog han favoriten Reckless. Jag har inte hunnit läst på alls och får nöja mig med åskådarplats mest idag.
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Vet inte ens om jag gör nåt system ikväll men gör jag nåt blir det Nuncio eller båda...
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jäklar vad många intressanta lopp ikväll, hoppas att dom blir det också
...
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Dessutom gjorde väl Daley ett starkt lopp i Norge när den förlorade mot Creatine? Vi har ju sett hur bra den är nu? Då körde Adielsson också. Nu blir det ju körspö också (får ju inte användas i Norge). Nä, säger som Helge, det finns sju lopp till att prata om. Har skrivit för mycket om detta! Lycka till!
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Absolut! Melanders uttalande i tidningarna om att man bör ta två hästar tar jag inte så hårt på. Nuncio är urstark och det var lika länge sedan Daley gick lopp. Annan klass på den.
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Lycka till du också
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Rör inte största streckfavoriten, det är ajabajamaja
![]() Enligt vissa här. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Tänker lämna in denna rad
1) 1,5,6,13 (här kan skrälla och garderas så mycket man har råd, kanske dumt att strecka bakspår på 20 m men gillar Djuse som kusk) 2) 4,6,8 (Witasp med 10-åring som favorit - usch och schas) 3) 5 (unnar Lennartsson vinst efter alla hans eländen) 4) 1,3,5,7,9,11 (streckar alla udda) 5) 6 (världsstjärna som utmanade världseliten i Elitloppet från ett lopp i tredjespår, vinner detta 4-årslopp från dödens eller vad det än blir) 6) 3,8,9,11 (hoppas på Lennartsson igen) 7) 10 (6 bland de tre på årets 7 starter, Stig H har nu lärt känna hästen - spikas på allt) 8) 1,2,4,5,8,9,10 (vill inte åka ut i sista - ger dock toton en chans och utelämnar 6) Kostar 504:-. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+1) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
En del tror att man alltid kategoriskt måste gå emot största streckfavoriten för att vinna stora pengar. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
|