|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Favoriten i andra var bara för bra, och nu lär en till vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banned
|
Joakim Lövgren tar sig tid när vi ringer.
- Jag hade precis slagit på mobilen och där hade ni tur, skrattar Jocke innan vi börjar gå igenom chanserna. - 5 Panic Launcher (V64-2) funkade inte utan skor senast och i kväll blir det skor på. Hon är bättre än raden och kan öppna snabbt. Hon är inte helt borta med rätt lopp. - 2 Squid (V64-4) var bra senast och vann väldigt lätt med krafter kvar. Hon känns allt bättre och det är en mysig häst på alla sätt och vis. Squid är rapp i benen och kommer säkert att vara med bra från start från det här läget. Jag tror att det blir en vass sprinter, men hon känns stark och ska klara kvällens distans också. - 2 Lord Brodde (V64-5/DD-1) utvecklas hela tiden och han gick ett starkt lopp senast. Jag tror på en ny bra insats och läget blev perfekt. - 4 Fuxa Håleryd (V64-5/DD-1) gick i mål med full fart genom mål senast och hade krafter kvar. Hon är säkert med där framme även hon. Har du valt rätt? - Det vet jag inte, jag tycker att det är väldigt jämnt och den som får bästa loppet av dom två är före den andre, jag tycker att båda ska streckas. Avslutningsvis, vad kan 9 Science Brodda (V64-6/DD-2)? - Hon har hög kapacitet och med ett annat läge hade jag varit betydligt mer optimistisk. Nu måste vi ha lite tur, att hon duger bra i klassen är jag säker på. Thomas Uhrberg har två bra chanser och ger oss spännande info. - 2 Radiation (V64-2) gjorde det väldigt bra vid segern senast och av jobben att döma håller han formen. Nu handlar det om lång distans och voltstart, men det ska inte vara något negativt, jag ser voltstart snarare som en fördel. - Han har ännu lite pengar på sig i förhållande till sin kapacitet och det ser intressant ut. Han har gått barfota och med jänkarvagn på slutet, kanske att det blir vanlig sulky då det handlar om voltstart, vi får se. Min bästa chans ikväll. - 1 Blue Tee (V64-6/DD-2) har gjort det bra varje gång på slutet och snart nog måste det vara hennes tur att vinna. Läget kunde knappast blivit bättre och jag laddar vad som går och vill köra i ledningen och vi lyckas svara upp de utvändiga. Hon är stor i gången, men jag kommer att testa en jänkarvagn i värmningen och funkar det så kör vi på det sättet. Dessutom rycker vi samtliga skor. Christoffer Eriksson tycker att 9 Empress Brodda (V64-4) ska ha en bra chans. - Hon är så pass bra för klassen att hon ska kunna vinna ett lopp som detta om det klaffar. Senast skyggade hon till för en skugga och galopperade. Hästen svarade för en stark upphätning och gick i mål med krafter kvar. Hon känns fin i träningen och jag hoppas och tycker att det är hennes tur nu. Sin startsnabbhet har hon ju ingen nytta av i kväll och det kan vara lika bra det. Laddar man varje gång är det risk att hästarna tröttnar lite på att bara jaga hela tiden. Jag räknar med att kunna köra utan skor den här gången. Någon annan du kör som kan vinna? - Jag körde 8 Flex Lane (V64-1) senast och det var en väldigt fin häst. Trots lite ringrost var han starkast till slut och vann lätt. Trots spåret ser det bra ut och i kväll går hästen utan skor och det gör en del på honom säger Lars I. Frank Nilsson kör tre hästar med segerchans, eller? - Jag kan vinna med alla tre, men det kan likaväl bli tre plumpar. Jag har väl ingen jättebra chans, men chansen finns i alla fall, säger Frank strax efter lunch. - 9 Staro Fendi (V64-1) är säkerheten själv och han gick ett starkt lopp senast också. Allt ser bra ut i träningen och jag hoppas att det blir lite tempo på loppet så vi kan komma in i matchen. Det är ett par bra emot, men jag känner mig inte slagen på förhand. - 5 Wannabe (V64-4) är bra i ordning och hon kommer att göra ett bra lopp igen och ska räknas. - 7 Da Vinci Boko (V64-5/DD-1) vann jag med senast och han gjorde ett riktigt bra lopp. Han har en speed och då kan han fälla vem som helst med rätt lopp. Nu är spåret lite långt ut på vingen och han är inte så snabb från början. Kommer vi bra på det finns chansen, men det får inte bli några trafikproblem. Ni har två hästar till i V64-4, chanserna? - 1 Ternate Degato är nyttig och har ett bra läge. Hon kan säkert tjäna pengar igen.4 Staro Hangover blir allt bättre och kommer säkert göra en bra insats. Jag tycker att hon är streckvärd om man tar med några streck. Steen Juul kan ha en ny stjärna i 6 Takethem (V64-1). - Han har förutsättningar att bli riktigt bra och han är ju redan bra. Jag är inte helt nöjd med hans trav i kurvorna, men hans pappa From Above hade ju ett liknande rörelsemönster. Löphuvudet är fint och Takethem har både styrka och lungor som räcker en bra bit. Han blir allr rappare från start och jag hoppas att han är med där framme igen. - 12 Supercool Langkjär (V64-4) är gedigen och tjänar pengar nästan varje gång. Det är väl ingen storstjärna och från det här läget ligger jag lite lågt vad det gäller segerchansen. Stefan Persson kommer med två segeraspiranter. - 10 Forni Boko (V64-2) är en talang som jag har en del förhoppningar på framöver. Styrkan har han och den långa distansen är inget som jag bekymrar mig över. Jag tror och hoppas att vi är med där framme. 2 Olivia Trot (V64-6/DD-2) var inte frisk senast och kunde inte göra sig själv rättvisa. Hon känns stark i träningen och har ett passande läge. Olivia Trot är snabb från start och förutsättningarna är de rätta i kväll. Jag tycker att även hon ska ses med chans och det blir barfota igen. - 10 Manley (V64-3) var bra senast och avslutade bra i en snabb avslutning. Det måste bli fart på loppet för att han ska komma in i matchen och blir det så tror jag att han tar ner många till slut, säger Sofia Aronsson. Ola Samuelsson kan ha lösningen i V64-avslutningen. - Jag tycker att 6 Smashing Beauty kan vara en outsider i alla fall. Hon har blivit allt bättre på slutet och gillar distansen. Hon är ganska snabb från start och förhoppningsvis hamnar hon vettigt till. - 11 Dreamgirl River (V64-4) håller hygglig form, men står illa till och jag är nöjd om hon kan plocka lite av priskakan. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
3 var ju ett stort skämt! iofs inte förvånad direkt helt ärligt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banned
|
Lite förvånande att Marc Elias och Andreas Odell kan toppa strecklistan på V64. Adrian Kolgjini - som vann - har väl lika många vinster som de har starter (ungefär). 12 för 10 på favoriten....? Nä, det är väl hela ekipaget som räknas...
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wannabe Vinnarlir Köööööööööööööööööör Frank
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banned
|
Jag tycker att 5 Wannabe är klart spelbar till 8 ggr pengarna. Superärlig märr som går hela vägen in i mål. Det ska vara om Frank hamnar väldigt långt bak men jag lirar ett par hundra vinnare och utgång på tvilling, 5 mot 2,4,7,8,10
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banned
|
Det är hela ekipaget som räknas.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+5) |
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Just nu känns det ju lite dumt att ha plockat bort 6an i första avd..
|
|
|
|
|
|
|
|