|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Provar en "svensk" V5a.
1) 4,6 (Walmann uppåt som en lärka, kan Magic verkligen hävda sig här?) 2) 6,10,11 (streckar storfavoriten och "svenskarna") 3) 2,9,10 (Gingras kör en riktig häst, men man får hoppas på Takters) 4) 2,8,10 ("norrlandskusken" Svanstedt vinner med 8, men jag har hört allt skrik på 10) 5) 2,3,8 (Gingras vinner väl med 2, men vi provar med de svenske) Kostar 162:-. Ser fram emot travsport när den är som bäst! Senast redigerad av mackpeter den 2015-08-08 klockan 19:34. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lite intressant att kolla runt på de amerikanska sidorna
V5-1: Sverige gör Magic tonight favorit på V5. Helt iskallt. 1 rankad etta på ett par usa-sidor, 4%!. Wind of North 7%, positiv comeback senast. Sen undrar jag varför 3 Gural Hanover är sålite spelad, bara 8 & 9 tider på slutet. V5-2: 6 Bee a magician har ju mött hingstar på slutet ska väl bara vinna. D'one chanslös! Ska man gardera så är det takters 11 Shake it cerry, men bakspår.... 1 kanske? V5-3: PH memorial, skitsvårt. 2 & 4 vann försöken, men 9 gick en snabb sistaquarter till andraplatsen i försöket. tar nog alla på V5 och hoppas på skräll V5-4: Pinkman eller the bank, jag rankar The Bank först, tar även med Svanstedts plus ett par till bakom. V5-5: 2 mission Breef är ju snackisen, men sto bland hingstar. Ska minst ha med takters 2 från 6 & 7 Bästa spiken tror jag Bee a Magican är God tur!! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Svenska patriotspel, hur fan kan MT bli spelad till favorit
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Magic Tonight precis som Lillis skrev "helt iskall". Blev han femma i mål? Vinnaren "omöjlig" att hitta som spelobjekt. Roligt lopp, där alla körde för vinst.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tänkte samma. 18 för 10 i atgs pajaspooler (som Bengt Adielsson kallade dom igår i sin krönika i expressen) och stor favorit på V5 spelet. Hade inget med utgången att göra.
Men man har ju noll koll på hästarna där och inte så kul att lira på sådana hästar men vilken fantastisk sport där idag. En njutning att kolla på det. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Men chansade med dubbel-A på Gural hanover, hade varit nice |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Loppkommentarerna inför loppet "Första med Sears, bra vid skrällsegern senast, räknas igen" skrev hambletonian.se Då var väl 35 ggr ett bra odds hos atg. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ni måste ju kolla på livetreamen på Thebigm.
nu kör man hatt-tävling, världsklass |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Om man kollar på ranken nu i experttipsen så är väl tvilling med 6 mot 8,4 intressant. D One och Jimmy Takters nr 11 borde bli överspelade i de svenska poolerna. Men behåller mina spelkonton stängda.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Shake It Cerry håller jag som lika bra som Bee A Magician, men sistnämnde har fördel av spår. D'One enormt överspelad. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kihlström kör som en gud och vinner!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Wow, D'One :-)
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|