Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-19, 20:10   #31

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4786
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Melander och Nomis SKAFFA ER ETT LIV.
Hej asagauayaya. Har ett bra liv.Själv då?Om man inte vill läsa något klickar man vidare,så enkelt,men du har säkert inte tänk den tanken.Så nästa gång när du inte är involverad klicka nästa på din Dator//mvh melander
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-20, 18:33   #32
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hej SO.Väntade på dig kl 11.00 men du dök ju inte upp,fastän du sa att vi skulle träffas och prata ut om dåtid.Nåväl har erkänt att jag inte skrivit de snällaste saker om dig i "OBS vissa inlägg" MEN du har ju å andra sidan"dömt ut mig totalt som människa" lite nyans bör vi väl ändå ha.Tycker bara det är synd att man kan vara så fyrkantig som dig och inte försöka ta en utsträckt hand,men det blir ju ditt val.Sen att du ljuger vitt och brett är ju en annan sak.Detta är det sista jag kommer att skriva om Nicket SO.
Jag har aldrig sagt att vi skulle träffas kl 11 Skitsnack, Då var jag 20 mil hemifrån dessutom. Du tror väl inte att jag skulle sätta mig ner och göra ett system med dig? Är du komplett galen? Men ATG ombudet ringde mig och berättade att du för första gången på många år vågat sätta dit fot där. Jag ljuger aldrig, har aldrig haft nåt behov av det. ATG ombudet är ganska chockad över ditt påstående TRE GÅNGER att jag skulle vara avskydd hos honom. Dessutom har jag sista 5 åren spelat ett FÅTAL gånger där och absolut inte dom sista åren. Lägg ner nu och lär mig sköta den här olustiga affären enligt min plan. Over and oiut
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-20, 21:35   #33

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag har aldrig sagt att vi skulle träffas kl 11 Skitsnack, Då var jag 20 mil hemifrån dessutom. Du tror väl inte att jag skulle sätta mig ner och göra ett system med dig? Är du komplett galen? Men ATG ombudet ringde mig och berättade att du för första gången på många år vågat sätta dit fot där. Jag ljuger aldrig, har aldrig haft nåt behov av det. ATG ombudet är ganska chockad över ditt påstående TRE GÅNGER att jag skulle vara avskydd hos honom. Dessutom har jag sista 5 åren spelat ett FÅTAL gånger där och absolut inte dom sista åren. Lägg ner nu och lär mig sköta den här olustiga affären enligt min plan. Over and oiut
Okey SO have it your way!Jag är en regelbunden kund hos Palmers och Gösta känner jag MYCKET väl,så där ljuger du STORT.Vad är det för fel på dig egentligen,börjar förstå nu varför du blivit stoppad på vissa forum.OM du ska ljuga gör det smart,i detta fall blir det bara komiskt.Sen att du skriver dessa saker om mig gör inte saken bättre"Du tror väl inte att jag skulle sätta mig ner och göra ett system med dig? Är du komplett galen?"Rannsaka dig själv SO och kom inte med mera lögner,som sagt jag var hos ombudet i dag och spelade och han hade inte sett dig på en mycket lång tid.Skärpning,och du är nu anmäld för ditt ljug bara så att du och andra här på forum vet vilken typ av person du är!PS det som skiljer oss åt är att jag sagt att jag betett mig dumt åt i vissa kommentarer till dig,du FÖRNEKAR ALLT duktig som du är, och bara fortsätter att spy galla över mig DS.Tragiskt men inte oväntat.

Senast redigerad av Melander den 2015-08-20 klockan 21:56.
Gammal 2015-08-20, 23:06   #34

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Lägg ner Melander!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-20, 23:14   #35

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av uLFStR491 Visa inlägg
Lägg ner Melander!
1.Vem är du? 2.Om du nu vill veta allt skicka PM!.3 Varför så intresserad?
4.Fråga 1. 5
Gammal 2015-08-21, 07:21   #36

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Grabbar att ni två SO och Melander ej är direkt ying och yang tillsammans, har jag märkt tydligt. Vem som gjort fel från början har jag ingen aning om. Men tycker det ser illa ut med personligangrepp online. Verkar som ni inte kunde ses IRL och lösa era problem öga för öga (vilket alltid är det bästa).
Men tycker ni får ha så mycket respekt för varandra att ni bara kan undvika varandra här på sharps och ge fasiken i att "hänga" ut den andra. Ni båda verkar vara tänkande människor så är säker på ni kan undvika varandra på detta forum. Men som sagt har bara skummat igenom inlägg. Hade detta skett på min firma hade jag satt in er på kontoret och låst dörren tills ni rett ut vad det nu är ni bråkar om. Min farfar sa alltid att fruntimmer och hästar är det som startar mest bråk mellan oss gubbar!!!
Önskar er båda en underbar sommardag och lycka till på V75 !!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
uLFStR491 (+2), Melander (+5)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 14:10   #37

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
1.Vem är du? 2.Om du nu vill veta allt skicka PM!.3 Varför så intresserad?
4.Fråga 1. 5
Vill inte att du spammar sönder trådarna med ditt skitsnack! Sluta attackera SO !
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 20:33   #38

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av uLFStR491 Visa inlägg
Vill inte att du spammar sönder trådarna med ditt skitsnack! Sluta attackera SO !
Skärp dig och lägg ner ditt troll!
Gammal 2015-08-21, 23:35   #39

AndyMarts avatar

Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Men är inte Melander bannad? SO såg jag var det, varför inte denna filur också..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td