Citat:
Ursprungligen postat av SO
Jag har aldrig sagt att vi skulle träffas kl 11 Skitsnack, Då var jag 20 mil hemifrån dessutom. Du tror väl inte att jag skulle sätta mig ner och göra ett system med dig? Är du komplett galen? Men ATG ombudet ringde mig och berättade att du för första gången på många år vågat sätta dit fot där. Jag ljuger aldrig, har aldrig haft nåt behov av det. ATG ombudet är ganska chockad över ditt påstående TRE GÅNGER att jag skulle vara avskydd hos honom. Dessutom har jag sista 5 åren spelat ett FÅTAL gånger där och absolut inte dom sista åren. Lägg ner nu och lär mig sköta den här olustiga affären enligt min plan. Over and oiut
|
Okey SO have it your way!Jag är en regelbunden kund hos Palmers och Gösta känner jag MYCKET väl,så där ljuger du STORT.Vad är det för fel på dig egentligen,börjar förstå nu varför du blivit stoppad på vissa forum.OM du ska ljuga gör det smart,i detta fall blir det bara komiskt.Sen att du skriver dessa saker om mig gör inte saken bättre"Du tror väl inte att jag skulle sätta mig ner och göra ett system med dig? Är du komplett galen?"Rannsaka dig själv SO och kom inte med mera lögner,som sagt jag var hos ombudet i dag och spelade och han hade inte sett dig på en mycket lång tid.Skärpning,och du är nu anmäld för ditt ljug bara så att du och andra här på forum vet vilken typ av person du är!PS det som skiljer oss åt är att jag sagt att jag betett mig dumt åt i vissa kommentarer till dig,du FÖRNEKAR ALLT duktig som du är, och bara fortsätter att spy galla över mig DS.Tragiskt men inte oväntat.