|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banned
|
min expert v86 tips kommer snart
![]()
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
OMGÅNGENS MEST SPELVÄRDA SPIK
5 SEEDORF O.M.F. (V86-8) OMGÅNGENS KOMPLETTERANDE SPIKAR 6 ALAN WADD (V86-7) 1 CANDOR HALL (V86-3) - endast planerad som spik på de mindre systemen OMGÅNGENS MEST ÖVERSKATTADE 3 TAKEAWAY (V86-1) 7 VOLSTEAD (V86-3) 11 ANGLE OF ATTACK (V86-7) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+20) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hej, saxat från Jens Sjödéns statistikblogg.
"V86-5: Autostart, lång distans, låg klass Det finns sällan spelvärde i hästar som lottats till bricka 9, men… …över lång distans är det inte alls lika chanshämmande i alla fall, tvärtom kan det vara ganska bra. 9 Sudbury vann ett skräplopp näst sist, men intrycket är svårt att släppa. Det såg otroligt bra ut. Den här har man inte sett botten i. Grym stallform väger tungt och jag provar att rekommendera spik i tron att hästen är ”bara bäst”." Vad säger ni om detta? Ser att Sudbury aldrig sprungit 2640. Le Lahar är väl distansgynnad? |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Någon som kan vägleda mig idag. Har inte läst på så mycket.
Ferry Boko - kan den spikas? Volstead - måste garderas alt. chansas bort? Le Lahar - dålig favorit? Amatörloppet - vilken måste med? Raggio D´Elite - för stor favorit? |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
kun et lille tip;
'expert' har dålig klang (bad vibrations) här på forumet. 'expert' vinner sällan på trav så vill du få respekt/uppskattning här - glöm allt vad 'expert' är och helt enkelt presentera dina tips med personlig kommentar.
|
|
|
|
#23 |
|
Spikar Alan Wadd goop upp + barfota
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Omgångens mest spelvärda spik startar från ett snävt femtespår volt och kommer med sex raka galopper. Kan väl slå till förståss -- men inte blir vi ett smack överraskade om det blir galopp nummer sju...
|
|
|
|
#26 |
|
Börjar med en Porsche....inte 911 utan 944...
![]() 1. 9. MM tror jag vinner ganska lätt...skoryck +? 2. 4. Ferry B...tja, en eller många. Tror spets ganska snabbt och sen.. 3. 4. Charrua F...tror jag av någon anledning är stenklar! 4. 3,8,12 Samma hästar på tv runt om. Haugstad! 5. 1,2,4,5,6,9,10 Torde vara täckt! 6. 4,5,6,8,9,11 Lirar nog en lagomt liten slant på Angel F! Rätt gäng och på g 7. 5,6,7,8,9 8. 3,14 Amor W...med BG känns det mkt intressant får bli rak DD 9.14 idag Önskar en trefvlig afton/L |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
rolig v86a ikväll o jag kunde inte låta bli o köra ett system på lite känlsa. Kör med trs spik o 1 av 2 utgångar.
spikar: Trabant inte spelad på nånting jämfört med björns o intrycket va fint o chanspikas därför. Örjan brukar lösa löpningsförloppet. Ramboldo Jet tror jag kommer att kunna gå med i rygg på sudbury när denne attackerar under slutvarvet o spurtar ner dom till slut. hoppas bara att det blir tillräcklig högt tempo på vägen. rätt distans denna gång för ramboldo samt kuskplus mot senast. Alan wadd rycker man skorna på ikväll i jag tror denna bara är bäst o Björn kan reglera detta från dödens om så behövs. Utgångar: Det lutar åt spets o slut på cayenne ovel då denne är snabb ut o örjan har respekt med sig. uppåt från stallet men innerspå är alltid innerspår. Orutinerade hästar kan ställa till det för sig. Magkänslan säger ändå spets o slut. charrua forlan sitter antagligen i spets o därifrån lär det bli upp till candor hall o knäcka denne från dödens vilket kan gå men jag går på invändigt här |
|
|
|
|
|
|
|