|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Håller med dig om allt med att dom kan hitta på saker för att få folk att köpa alla tips...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Typexempel fr travtjansten.com
Amity - Pythagoras Face (20,40) var vår raka DD på Rank & Spel! Vi satsade 300 kronor på den komben med nettot 5.820 kronor! Men borde vara 4 k minus eftersom man inte verkar satt v 86 som brukar kosta runt 5 k per system... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Om man ska jämföra prestation på V75 så är det inte korrekt i min mening att jämföra nettoresultat rättvist då det där handlar om att få alla sina rätt i samma omgång. Dessutom så behöver man ju som det som tidigare påpekats ett väldigt stort sample för att få några vettiga siffror givet variansen.
Vad jag menar med första delen är att om vi har två experter som båda tippar singelrader varje vecka på V75. Sven Svensson tippar konstant 5 rätt varje vecka, alltså tippar han 71% av loppen rätt medan Henrik Larsson bara sätter 25% av sina lopp, men var fjärde vecka sätter han 7 rätt och övriga tre veckor får han inte ett rätt. Då skulle jag argumentera för att Sven är en bättre expert med hans höga träffprocent, men givetvis får Henrik ett bättre resultat pengamässigt för att han har variansen på sin sida och klumpar ihop sina vinster till samma omgång. Man måste nog bryta ner det till lopp för lopp, men givetvis kan man ju inte bara gå efter antal rätt. Utan man måste premiera lågstreckade vinsthästar som man sätter på något sätt. Och om man går lopp för lopp blir det svårt att jämföra folk med olika stora system. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 1240Liten insats, enbart trav Stats: 163 - 1424 - 0 ROI: 132.59% Vinstprocent: 10.27% |
Nu har jag lagt upp den gamla versionen av spelvakt som jag hade på min dator långt ner i arkivet. Ni kan kolla på hur strukturen så ut och lite om tankarna jag hade. Läs gärna vad vad folk har kommenterat under TYCK TILL i vänstermenyn.
www.garanteratvinst.se Den är skapad i en föråldrad teknik så jag vet inte om alla siffror och länkar funkar. Pontus |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sharp$: 1240Liten insats, enbart trav Stats: 163 - 1424 - 0 ROI: 132.59% Vinstprocent: 10.27% |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Och beslutet hur brett, så mycket som känns bekvämt för de som är med. Jag tänker att en eller två personer delar på ansvaret att lägga in tips från en eller några källor och att de läggs in senast en vecka efter eller liknande? |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
I min värld var spelvakt en tjänst som man kunde använda sig av för att lära sig att tolka och tyda vad experter säger, vad de menar, hur de uttrycker sig. Sen konstruerar ju alla sina system som de vill i alla fall och jag tror att inte många på den här saiten tex följer någon expert rakt av. Är man intresserad och kunnig vill man bara veta åt vilket man ska lyssna för att sedan kunna använda sitt eget huvud. Ingen kritik menad för ditt inlägg och dina i sak riktiga tankar. Senast redigerad av poppee den 2015-09-03 klockan 13:13. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Det är så många vinklingar i ämnet.
Jag tippar inte för så stora belopp, men vill gärna chansa lite då och då. Men flera av betaltipsen tyckte jag gjorde ett antal kardinalfel, typ de rankade vinnande favorit fr spår 3 med Goop i Sulkyn som 3a, de hade som utgångshäst i loppet en hemmatränare från spå 11 kort distans på veckans V75a. På något sätt verkar de ha hamnat i en tro att man måste sänka favoriten och tippar alltför ofta en skräll. det är klart då kan man skriva och vår tippsetta vann till 8 gånger, Jag begrundar gärna deras analys och deras tipps men systemförslagen ger jag faktiskt inte mkt för, absolut inte 100 - 150 kr för en vecka ( och så finns det väl några stycken som alla vill att jag skall köpa deras tips) vinnaren rankad 1 2 eller 3 streckson överlägset flest rankade vinnare, streckfavoriter, och flest andra platser också! SS TT Strecksson 1 38 36 56 2 25 20 26 3 26 19 17 PS gratis är gott |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Man får rätt väldigt ofta även om man tippar Barcelona att vinna till 1.05 i odds på hemmaplan men det betyder samtidigt inte att spelet är bra. Helt ointressant att titta på vem som hittar vinnare oftast när man helt valt att ignorera oddsen. Syftade alltså inte på TS projekt här
Senast redigerad av NicklasJ den 2015-09-03 klockan 14:21. |
|
|
|
|
|
|
|