|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Onsdag Solvalla
Bästa spik? Bästa drag?
Pythagoras Face sos eller??? nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hade tänkt hela veckan på att försöka spara lite streck genom att spika talk the talk i första, stenhårt sto som går hela vägen. Förlorade tappert senast. Vet att hon möter hingstar och valacker nu, men den som hotar mest är super Otto som aldrig gör ett dåligt lopp men vinner för få gånger enligt min bok. Dock tungt regn här i Stockholm idag!
Pythagoras givetvis men gillar inte att spika 3 åringar hur bra hästen än ser ut. Spikar aldrig Örjan som favorit i två lopp. Här blir det gardering, främst med in vain sund som kan få smörresa och även trabant som såg läcker ut senast, nu Uhrberg upp och känner han av tempot rätt på loppet kan han vara med där framme. Kommer även ta med globalsatisfaction (1%), Nurmos börjar få lite snurr på stallet igen och hemmabana där han tar 85% av sina segrar, storskräll! Men nog är Pythagoras riktigt läcker, så det som är emot är just åldern och dem är lite lekfulla av sig och inte presterar 100%. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
I första har Stall Melander fyra hästar till start. Talk The Talk är klar favorit men hon har tjänat sina stora pengar mot ston i Drottningens Pokal och var senast tvåa efter Radysin America i Queen L:s lopp. Idag får Tarzans hästar agera hjälpryttare till formtoppade stallkamraten Super Otto. Han var senast trea efter Venkatesh och Oliver Kronos i V75 finalen. Nu är han ute på sin favoritdistans. Bra spik till 17 %.
P.S. Regnet har upphört över Stockholm och det blåser något. Ser ut att bli fin bana. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
![]() Dem som jublar är Tarzans kompisar
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är en skröna att Nurmos "bara" vinner på Valla.
Han har nästan identiska siffror på "bortaplan", eller hade åtminstone det senast jag kollade. Citat:
|
|
|
|
#6 |
|
Med tanke på hur ofta Melander har flertalet hästar till start i samma lopp på solvalla så är det ändå sällan det stallkörs. Att det var 100 000 i prissumma till volstead förra gången gjorde honom säkert lite extra sugen att lite enkelt fuska till sig segern.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det regnar för fullt i Stockholm just nu och ska göra så hela dagen och kvällen. Vet inte om det finns några halshästar ute idag. Räknar med hård bana och förmodligen kladdig.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Du kan börja med att ta bort samtliga spetshästar.
Spelar ingen roll hur många gånger de lägger om banan, det är fortfarande skit att sitta i spets på Valla en sån här dag !
|
|
|
|
#9 |
|
Nej, det vore oseriöst. Det går bra att vinna på innerspår de flesta dagar. Det beror som oftast på hur loppen blir körda.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
V86
Inlämnat: 2015-09-02, 12:08 Solvalla Onsdag 2015-09-02 Start: 19:20 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd Hästar 1 4, 6, 11 2 2, 4, 5, 7, 9 3 4, 5, 9, 10 4 4 Askö Q. 5 1, 4, 5, 7 6 1, 3, 9 7 2 Flyer Boshoeve 8 4 Pythagoras Face 3x5x4x1x4x3x1x1 = 720 rader. 720 x 1 x 0,25 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr. Nu råkade det bli två spikar i de sista avdelningarna, men jag tror såklart att Erik spetsar och leder runt om med Flyer Boshoeve. I sista stod det mellan 4 och 6...startspåret avgjorde...Askö Q med proffskusk borde innebära vinst såklart. lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) Senast redigerad av mijo14 den 2015-09-02 klockan 12:51. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
10. V86-6: 3 PARTY BOAT HANOVER
Bättre än raden, inte helt borta. Utrustning: Utan skor, helstängt huvudlag. 6. V86-4: 6 COCO DE VIE Kanonfin varje gång, stark, chans (vår bästa i kväll). Utrustning: Utan framskor, troligen öppet huvudlag. Melander från expressen. Man frågar ju sig om han har nån koll på vad han möter överhuvudtaget? |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Svårt med tanke på vädrets inverkan på banan... Tror XCEED G.T. Avslutar V86 omgången... Lycka till! :-)
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
just nu börjar asfalten torka upp utanför mitt fönster, inte helt regnmörk. Ca 2 km fr valla.
Borde får hygglig ordning på banan om det inte kommer mer regn, 5-6 timmar kvar. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banned
|
Garderar ni första avdelning så ta med Prins Alf som kommer få bra lopp.
Eventuellt bra tvilling spel. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ska bli intressant o höra vad Åke har för planer. Är han inne på att släppa till Melander så måste denne ha toppchans att leda runt om. Prins alf tror jag inte räcker här oavsett löpningsförlopp. Varnar istället lite för Pine cool som jag tycker ha högre kapacitet.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
I V86-5 har vi Lisa Scarlet på 5% just nu. Intressant i ett öppet lopp då hon kan spetsa och Sören kör. Senast redigerad av mocka den 2015-09-02 klockan 15:57. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banned
|
Citat:
Pine cool får harva i andra spår medans Prins Alf har rygg på inne spår. Får se hur banan blir i slutändan. Får se vad han säger i intervjuerna angående spets tänkandet. En annan att lira tvilling med är Harvey Tornado, som kommer få fint lopp. Senast redigerad av trance_error den 2015-09-02 klockan 16:32. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Det har gapats en massa kring förra veckans V86-3. Det har påståtts att jag höll uppe tempot med Nato Dream för att göra Björn Goops ledare Candor Hall trött och gynna Volstead (från vårt stall) som kördes av Örjan Kihlström.
Men här är fakta: Första 500: 1.10.2 Första 1000: 1.12.6 Första 2000: 1.13.2 Sista 500: 1.10.2 Sluttid: 1.12.4/2640 meter auto. Inte alls särskilt snabbt en kväll när ett treårigt sto i låg klass går 1.12,8/2140 meter. Skönt att kunna skylla på någon "Problemet" är att en spelare i tv-studion - och vi har varit med om detta förr - hade satsat pengar på Candor Hall i ledningen, som blev infångad i sista stegen av Volstead (som ju var favorit, så det borde inte varit nån skräll). Spelaren blev besviken, liksom många andra som var nära att vinna på andrahandsfavoriten i ledningen. Och då är det skönt att snabbt ha nån att skylla på. I detta fall blev det mig. Det är lätt hänt att vara dålig förlorare. I travet är det ju ofta så att många satsat på fel häst. Tyvärr påverkar det bedömningen av sporten på ett sätt som inte skulle accepteras i fotboll eller hockey, som jag skrivit tidigare. Tänk er att Glenn Strömberg skrikit rätt ut: "Jag hade kryss på Unibet, domaren borde inte dömt straff" när hemmalaget avgör på slutet? Nä, omöjligt eller hur? 1.15-tempo - vad är det att gapa om? I efterhand borde de dåliga förlorarna i trav-tv dock kunna rätta till sina förhastade omdömen. Tack vare det nya GPS-systemet exempelvis. Det visar tydligt att tempot efter startrusningen ofta var mellan 44 och 50 kilometer i timmen under loppets första knappa 2000 meter. En period i loppet gick det alltså 44 kilometer i timmen, visar GPS:n. Det motsvarar 1.21,8 i tempo. Hallå! Alla ni som haft synpunkter! Under längre sträckor gick det 48 kilometer i timmen, enligt GPS-upptagningen. Det är 1.15-tempo. Inget att gapa för alls, alltså. Inte överraskande för mig Sedan är det Björn Goop i ledningen som drar på rejält i sista sväng och ökar tempot. Då är han uppe i 54 kilometer i timmen, visar GPS:n. Det motsvarar under 1.07-tempo. Kan man köra den speeden 600 kvar - då har man ju liksom inte blivit sönderpressad tidigare. Sista biten ebbar det ut rejält för ledaren och Volstead, som ju tidigare spurtat hem Kungapokalen, plockar ned honom till slut. Volstead är en ruggigt bra häst, så inga konstigheter alls i mina ögon. Kanske hade det slutat annorlunda om ledaren hade väntat lite med att köra för fullt, men det vet man aldrig.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hoppla vad någon laddade vinnare på Ground Proximity! Finns till 50 ggr på Bet365.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Den uppmärksamme noterar även hårt vinnarspel på en annan Fredrik B Larsson-häst. Avd 2, nr 9 Brissac Rapide (Även det en 1%).
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kör nog en jättetråkig i dag. Börjar med 2 favoritspikar. Skit tråkigt men brukar kunna börja just så för att sedan bli svårare och det slutar ju såklart att man är chanslös så lika bra att flyga direkt då man troligen gör det iaf.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Vilken tränare pratar om sin bästa chans i avd 4 ?
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Billman (+30) |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Trinity (+1) |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
På tal om anmälningar, lopp 1 Jan Nordin och Tooma hästar, 5 av 7 ???
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Intressant med Erik bakom Rite on win, tyvärr lär han vara chanslös med tanke på stall TZ. Talk the talk får sitta i spets utan press?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
japp, o de kom 3a, 4a, 5a, 6a & 7a, haha
Dahle (+1) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
En prins alf som springer på 11.5 kan talk the talk vinna från dödens?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dagens spikar: Lincoln Lawyer och Pythagoras Face.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kan aldrig tänka mig att Prins Alf får spåra runt om. Isåfall är det Super Otto eller Rite on Win som måste med.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Spikar Robic Lane och In Vain Sund idag. Går det så går det, annars är allt åt helvete vilket är mitt defaultläge ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
V86 4 stöt spel på 2 Ground Proximity 1 % och 2,6 i odds totalt i loppet 70000 spelat mot t ex lopp 3 och 5 ca 28 tusen ....
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#41 |
Ja, han tror vi är korkade |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Blev Robic Lane och Askö Q istället. Hade jag vetat att In vain sund kommer till spets hade jag spikat.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Där satt Pine Cool, vilken jävla tur att man inte spikade
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Skit! Tog inte med den trots värmningen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Faan missade den värmningsinfon
|
|
|
|
#48 |
|
bara bojkota när Mellander har så många hästar, omöjligt att veta vilken som vinner..
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Drygt en halv miljon system försvann.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Perfekt. Slipper man se resten. Har inte tid med trav i dag
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Fernlund "3 Pine Cool (V86-1) värmde bättre än någonsin, 1.21/400 meter på riktigt bra sätt. Rapp!"
Jag hade faktiskt med den först, men tog ändå bort den för att ta ner kostnaden. Jävligt dumt med facit i hand. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Han sågar friskt och undrar ju om Melander tror vi är både dumma och blinda. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hoppas Jorma levererar nu, hakkaa päälle!
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
U på Jansson, som jag vill ska vinna. Kör en tvilling med den som utgång också mot 2 och 7.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
gärna jansson igen , men han sitter ju bakom en galopphäst
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Inte ofta man ser en melander häst som är äldre än 5 år och inte helt jävla sönderkörd. Han maxar ur hästarna totalt i sina yngre dagar, jämfört med andra tränare som bygger dem inför framtiden. Då de har nått sin topp agerar de bara "lockbete" åt deras mindre slutkörda stallkamrater. Nästa inpå djurplågeri i mina ögon.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
I fjärde som Helge sa, nr 2 Ground.... 3.70 i odds 3%are . 100.000 på vinnarspelet?!!
|
|
|
|
#60 |
|
Trist! Men det är inte mycket att göra när de kör sönder hästarna där framme.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Staro Hey Joe eller Cosmo Light i nästa
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ground finns fortfarande till 50ggr på betsson. Kanske bör testa lite grann då.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kan ju lika gärna vara en uttråkad minecraftmiljardär som slängt in ett vinnarspel på 100k på en kantboll? Ungefär som när vanliga dödliga spelar för en hundring.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kan vara kul att testa ett par kronor om det nu skulle vara något lurt i görningen. Värre saker har väl hänt. Skiter det sig bryr jag mig inte ett skit då det är så pass små belopp det handlar om.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ja man blir ju onekligen lite misstänksam, finns ju absolut nada annars som talar för att den hästen skulle motivera så stora spelsummor?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Oskar J Andersson hyllas kors och tvärs, jag fattar det inte. Vilket jävla apbeslut att sitta kvar i rygg på Schön när hans häst slocknar, hade vunnit detta enkelt om han gått ut i tid.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Jag är nöjd med att han blev tvåa...
Hade bara 4 och 8 på systemet. Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 8 U-hästar: 5 Caspian Doc Vadet gäller startnummer 2 x 20,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 8BA8 0111 0563 0010 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Rensade bra trots andrahandare. Många hade nog spikat Warrawee på läge och skoryck?
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
var hittar man u- häst på nya atg, spelar från mobil.. tack
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Blir revanschlir på V5 och hoppas Askö Q får en behaglig resa i spets.....
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Askö Q. (2) 2 1, 4, 7, 9 (2) 3 3, 4, 5, 7, 9 (10) 4 1, 2, 12 (4) 5 4, 6, 8, 9, 12 (11) Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: AD48 6153 XXXX XXXX
|
|
|
|
|
#77 |
|
Visa kupong, sen visa även U hästar
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
De två första loppen körde de som sjutton och nu två lopp där ledarna fått vara ifred. Det är inte lätt att lista ut på förhand hur det ska köras.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
har spikat hans owe nu. undrar om han sätter sig 4e invändigt som han brukar
?
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Att strö pärlor för svin är en frustrerande aktivitet.
Senast redigerad av Shizznit den 2015-09-03 klockan 20:37. Anledning: Det är helt omöjligt att förklara basala saker för människor som inte kan förstå... |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 7 U-hästar: 9 Cash Victory Vadet gäller startnummer 2 x 20,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 2F80 0511 05E1 8858 |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Fan vad jag är leds på muppar som Wallin... Kan han dämpa en hästjävel?
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
Hmmm... |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Lincoln Lawyer var totalt apkass, eller så tröttnade Örjan mer än hästen.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Får Erik Svensson hjärnsläpp och kör hårt hela vägen med Boomer??? Igen....
|
|
|
|
#94 |
|
Haha Party Boat Hanover spelad till 53%
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Nu får vi se hur Tarzan och Örjan har lagt upp det i avd.6.
Hoppas ändå att Jorma kan klämma in sig mellan dem. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
partybåten ser inte helt stabil ut idag. skulle överraska om han reder ut detta
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Nytt grepp! Singla som tvåa....
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Lopp: 8 Spelform: Trio 1:a 3, 4, 7, 9 2:a 5 Eklas Superior 3:a 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11 Vadet gäller startnummer 24 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 48,00 kr Kvittonummer: C380 6339 XXXX XXXX
|
|
|
|
#99 |
|
Varför i helvete släpper Karhulahti till den där kråkan? Blir han så satans hård i byxan bara för att det är Örjan som kommer? Jävla tomte
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
både melander o lennartsson sitter kvar när tåget går. lite märkligt
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Slänger in ett vinnarspel på ÖK i nästa.....noll koll och faktist ganska så skönt att ha det så
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
jaha ja. punktering för melander o nose gear
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Jag saknar Björn, vars fan är han egentligen?
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 2 Flyer Boshoeve 2 2, 4, 6, 8, 9, 11 3 1, 2, 6, 8 Vadet gäller startnummer 24 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 240,00 kr Kvittonummer: 414C 41FF XXXX XXXX Felfri och hela vägen nu Flyer!!!
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Kör en renodlad Redéndubbel idag. 1-6
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Fick in en liten V3 också....
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 4, 6, 12 2 6 In Vain Sund 3 2 Hot Armani Stursk Vadet gäller startnummer 5 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: 8BA2 097B XXXX XXXX
|
|
|
|
#110 |
|
Borde inte Toto Sund ha hållt lite bättre?
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
...och så naturligtvis en Skoglund rövslickar den andra...
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
jo. Jag hade spikat o räknade med vinst när den fick bestämma. Redens stallform är ju sådär o de varnade ju faktiskt i ronden b.la
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Då får vi se om ÖRJAN kör PREPARE ?
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
NU tror jag Redén har bra chans! Jävlar vad fin den var i värmningen!
|
|
|
|
#115 |
|
Finns fan inget värre än startgalopp
Synd på så rara ärter |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Tvilling 6-2 här borde kunna ge lite?
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 64 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4, 6, 11 (3) 2 7 Robic Lane (12) 3 4 Warrawee Perseus (8) 4 4, 5, 6, 11 (1) 5 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 12 (2) 6 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (2) 7 1, 2, 4, 12 (3) 8 6 In Vain Sund (4) Vadet gäller startnummer 3 840 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 960,00 kr Kvittonummer: XXXX XXXX XXXX XXXX Värd ett bättre öde... Borde ha spikat Askö Q istället och haft chans på tre sjuor.... Pine åkte med som första pga värmningen så den grämer jag mig inte över....
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2015-09-02 klockan 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Synd att man har haft så lite focus på travet på slutet annars hade man ju gått rakt på travrondens DD han hade ju 12. Chillar vidare till sportsbettingen som gett typ lika jävla bra betalt sista veckan som travet gjort sista halvåret
![]() ![]() Lycka till ni travisar hehe
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ingen utdelningstorka på V86 nuförtiden i alla fall...
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Fan Erik!! Tryck av!!
|
|
|
|
|
#122 |
|
Ingen preparé där inte. Sånt här som gör att Örjan är så satans jobbig som kusk för en spelare att kalkylera med.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Hur fan kan den där raden ge 2,2 miljoner? Jösses vad bra betalt!
|
|
|
|
#125 |
|
Lisa Scarlet var fan helt omöjlig för mig. Pine Cool var supertidig i jämförelse.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Hur hittar man rättningsmallen på nya Atg?
Lite märkligt att 13/15 inte hade favoriten i sista? https://pbs.twimg.com/media/CN7GHi8UcAAGfOw.png:large Senast redigerad av joback1 den 2015-09-02 klockan 22:04. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
från 300 000 till 2,3 miljoner när pythagoras vann? vad har jag missat?
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
det måste ha legat ett andelsspel eller flerbong med Erik som spik i sista
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Skönt att vinnarna fanns i Göteborg och Huddinge iaf och inte utland.
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
De som får in 7 första på en sån här rad gillar inte favoriter och kanske inte röda skor (jo jag vet att Amity hade dojor).Kanske någon framsynt som liksom jag hade utdelningskrav (hade >500k själv) Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-09-02 klockan 22:12. |
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
enligt twitter hade kungsfrukt spik på in vain sund. tungt för dom
|
|
|
|
#134 |
|
13 av de 15 systemen som var kvar inför sista, var ett andelssystem från Kungs Frukt, som hade spik på In Vain Sund.
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ja det var onekligen bra betalt på den raden. Själv var jag ojämnt på det, Pine Cool som tredjerank och Amor som första. Men hade säkert lyckats dribbla bort det i övriga lopp, blir ju för många kantbollar för små system såna här gånger. För lämna in det hann jag inte.
![]() Får dock säga att onsdagarna börjar kännas mer spännande än lördagarna.. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Man hade kunnat spika omgångens 3 största och ändå vinna stort. Hade ändå inte tagit med Lisa Scarlett så det hade varit saksamma...
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
Kanske var Jens Sjödén som tippade åt Fruitcakes? Menar favoriten ger ju alltid underrens i sista ![]() Edit: dock får du "bara" 7 då då Partyboat var 3e största. Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-09-02 klockan 22:31. |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
Nej tror inte jag fått med den även om det luktade gardering. Kändes även som 1,2,4 skulle räcka långt i 7:e.
Varför jag inte lirade vinnare på Pine och Amor är svårare att förstå. Valde ist rak dubbel 4-9...
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Citat:
![]() Svårt att räkna med miljonutdelning när omgångens tre jättefavoriter vinner. Därav garderar många i onödan för att sedan spika en "spelvärd andrahandare" speciellt efter förhandssnacket om preparé på den sista jättefavoriten. Mönstret på v86 verkar annars vara att inte försöka fälla dom stora utan att hitta 30-50 oddsarna i övriga lopp, vilket är i princip omöjligt för en sån som mig som spelar system för max 2-300kr. Har sällan råd med mer än en helgardering... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
>>Manprinsen
Så rätt så rätt. JS blandar o ger men just den käpphästen om renset i sista återkommer typ varannan vecka ![]() Däremot stämmer det förstås att storskrällar biter bra, av naturliga skäl, på ett spel med så många möjliga rader. Blir till att ta nya tag och ducka Kungsfrukt i fortsättningen (hemskt bra tippat), brukar de lägga ut raden på nätet ?
|
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
ExtremtRik (+5) |
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
Nä precis, vicken jävla efterhandare, skäms!
|
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
Jag har sagt hela tiden att V86 och V75 är de överlägset bästa spelen, och de är svåra att ställa mot varandra.
|
|
|
|
|
|
|
|