|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Staro Hey Joe eller Cosmo Light i nästa
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ground finns fortfarande till 50ggr på betsson. Kanske bör testa lite grann då.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kan ju lika gärna vara en uttråkad minecraftmiljardär som slängt in ett vinnarspel på 100k på en kantboll? Ungefär som när vanliga dödliga spelar för en hundring.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kan vara kul att testa ett par kronor om det nu skulle vara något lurt i görningen. Värre saker har väl hänt. Skiter det sig bryr jag mig inte ett skit då det är så pass små belopp det handlar om.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ja man blir ju onekligen lite misstänksam, finns ju absolut nada annars som talar för att den hästen skulle motivera så stora spelsummor?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Oskar J Andersson hyllas kors och tvärs, jag fattar det inte. Vilket jävla apbeslut att sitta kvar i rygg på Schön när hans häst slocknar, hade vunnit detta enkelt om han gått ut i tid.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Jag är nöjd med att han blev tvåa...
Hade bara 4 och 8 på systemet. Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 8 U-hästar: 5 Caspian Doc Vadet gäller startnummer 2 x 20,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 8BA8 0111 0563 0010 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Rensade bra trots andrahandare. Många hade nog spikat Warrawee på läge och skoryck?
|
|
|
|
|
|
|
|