Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-03, 08:57   #91
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 50
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Varför funkar inte V75 tillsammans? Man trycker på lägg spel och får fram det och sedan bekräfta och då händer INGET...... help

Fel, det står "fortsätt" och det DÅ det inte händer nåt. Prövade eget spel på atg och det satt klockrent
HEJ SO ! Har du något lag på ATG tillsammas ?? ev. har du någon ledig andel?
zarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 08:59   #92
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Stretchen på Skellefteå är en smal remsa som en del hästar tvekar att gå ned på. Att den är smal gör också att man verkligen får hålla hästen i rakt spår för att kunna komma förbi.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 09:13   #93
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

Hej!
Är på besök på Skellefteå travet idag för kolla på två start hästar. Men en fråga till er som kan nya ATG sidan. Finns det ngn genväg så man kan lätt lämna in spel i sista minuten utan behöva trycka för mkt?
Har ej med mig plattan utan bara mobilen på stallbacken.
Tacksam för svar!
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 09:20   #94
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lellvolta Visa inlägg
konstigt att ens jämföra hur många segrar dom tagit när motståndet skiljer sjukt mycket för nån som bara mött Solvallamotstånd och hästar som mest gått lopp i Norrland...
Menar du storfavoriten och solvallahästen Sir Ratzeputz, som fick stryk av norrlandshästen Usain Swing på V75 den 29 augusti i Boden? Sir R reser 70-80 mil och Usain tävlar på hemmabana.
Jag menar, att en storfavorit som bara vunnit ett lopp de senaste 19 månaderna kan har tveksam stridsmoral. Därför skall han på min kupong garderas med bl a Usain Swing, som under samma period vunnit nio lopp varav två på V75 - dessutom var bra som fyra i finalen på Solvalla senast.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 09:26   #95
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Så här ser jag på loppet. Sir Ratzeputz är en bra häst men ingen kanon. Vinner troligen om spets men det tror jag inte att den tar. Fantasic Ås flyger över den direkt om de vill och släpper till Mellby Apollo.. Chansspik ,eller om man tror att det går för fort så bör 7 eller 9 få loppet.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 09:36   #96
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Bokmärk och använd: https://www.atg.se/spel/2015-10-03/V75/skelleftea

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Hej!
Är på besök på Skellefteå travet idag för kolla på två start hästar. Men en fråga till er som kan nya ATG sidan. Finns det ngn genväg så man kan lätt lämna in spel i sista minuten utan behöva trycka för mkt?
Har ej med mig plattan utan bara mobilen på stallbacken.
Tacksam för svar!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+5)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 09:41   #97
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

???

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Menar du storfavoriten och solvallahästen Sir Ratzeputz, som fick stryk av norrlandshästen Usain Swing på V75 den 29 augusti i Boden? Sir R reser 70-80 mil och Usain tävlar på hemmabana.
Jag menar, att en storfavorit som bara vunnit ett lopp de senaste 19 månaderna kan har tveksam stridsmoral. Därför skall han på min kupong garderas med bl a Usain Swing, som under samma period vunnit nio lopp varav två på V75 - dessutom var bra som fyra i finalen på Solvalla senast.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 09:45   #98
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 111
Sharp$: 3908
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Hej!
Är på besök på Skellefteå travet idag för kolla på två start hästar. Men en fråga till er som kan nya ATG sidan. Finns det ngn genväg så man kan lätt lämna in spel i sista minuten utan behöva trycka för mkt?
Har ej med mig plattan utan bara mobilen på stallbacken.
Tacksam för svar!
Jag har i lugn och ro fyllt i en kupong vid datorn. Vill avvakta ytterligare info innan jag lägger spelet. När det är dags klickar jag bara på "mitt konto", "påbörjade kuponger" och där ligger mitt spel. Kan öppna från mobil eller annan enhet. Bara att klicka iväg spelet eller om man vill ändra nåt gör man det och sen skickar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+5)
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 09:49   #99
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Mina måstehästar är:
Caligula i avd.1
Narold Vox, Aristocat Boko och Digital Archive i avd.4
Usain Swing i avd.6

Sen i övrigt tror jag det blir ganska favoritbetonat!
Men spelvärda spikar är ändå Usain Swing och Aristocat Boko om man tror på favoritfall i övriga lopp
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 10:00   #100
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3287
Standard

Är sugen på att gradera lannem silje hehe är nog jävligt dumt men det blir bra med pengar ifall den skulle galoppera
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 10:02   #101
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6136
Standard

Konstig omgång detta där väl favoriterna känns riktigt starka. Lutar åt ett reducerat med ihopparning av lämpliga lopp. Kanske kompletterat med en mångbong som mer eller mindre är en enkelrad. Lite tankar:
1: Risk att 7 rinner undan trots att det inte är någon stjärna. 9 känns bortglömd och spelvärd.
2: Bläddra vidare
3: 1 vinner om han kör i spets och inte gör som Ringostarr Treb förra veckan, dvs. ger bort loppen. Kompletterar ev. med 2 men lite rädd för 3 som TT verkar spika.
4: Bör vara öppet mål för Narold Vox om inte ev- barfotabalans ställer till det.
5: 2 vinner väl om felfri. Men vill gardera med övriga som har lite streck samt 1 och 7 som tokskrällar.
6: 1 bör vinna om den håller spets. 6 och 7 måste nog med liksom 3 om den går barfota - tänker iaf. inte missa på den som jag jagat.
7: 2 och 4 borde räcka långt men åker med på läge och kusk.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 10:03   #102
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Konstig omgång detta där väl favoriterna känns riktigt starka. Lutar åt ett reducerat med ihopparning av lämpliga lopp. Kanske kompletterat med en mångbong som mer eller mindre är en enkelrad. Lite tankar:
1: Risk att 7 rinner undan trots att det inte är någon stjärna. 9 känns bortglömd och spelvärd.
2: Bläddra vidare
3: 1 vinner om han kör i spets och inte gör som Ringostarr Treb förra veckan, dvs. ger bort loppen. Kompletterar ev. med 2 men lite rädd för 3 som TT verkar spika.
4: Bör vara öppet mål för Narold Vox om inte ev- barfotabalans ställer till det.
5: 2 vinner väl om felfri. Men vill gardera med övriga som har lite streck samt 1 och 7 som tokskrällar.
6: 1 bör vinna om den håller spets. 6 och 7 måste nog med liksom 3 om den går barfota - tänker iaf. inte missa på den som jag jagat.
7: 2 och 4 borde räcka långt men åker med på läge och kusk.
Menade ju 6 i första avdelningen...
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 10:25   #103
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tre jag tror hårt på idag;

- Amaru Boko
- Titan Lavec
- Usain Swing
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 10:28   #104
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Det kanske blir som det blir ibland när alla tror att det blir favoritparad och ingen utdelning; Skräll i var och varannat lopp och jätteutdelning/jackpott!

Det ser dock fantastiskt mörkt ut...
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 10:40   #105
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Är sugen på att gradera lannem silje hehe är nog jävligt dumt men det blir bra med pengar ifall den skulle galoppera
Du menar bra med pengar om den skulle torska. Galopp är inte lika med förlust för silje i det här gänget, om det inte sker på upploppet då förstås
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td