Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-02, 21:55   #76
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Du kanske inte bekräftar ditt spel efter att du tryckt på lägg spel?
Förmodligen,man ska inte lära gamla hundar sitta (kanske mannen som talar med hundar)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 22:02   #77
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Många som gnäller på att Lannem Silje är med på V75. Jag tycker det är precis så det ska vara, det är ett storlopp och man kan väl för tusan inte frysa ut världens bästa kallblod gång efter gång? Någon gång måste hon få visa upp sig och sitt enorma kunnande på V75 också.

Typ som att gulddivisionen skulle flyttas ut när Nuncio går ut på V75.
Som spelare är det totalt ointressant med ett sånt här lopp som bara kan vinnas av en häst.

Man skapade ju möjligheten att lyfta ut ett lopp där det fanns en för överlägsen favorit och detta lopp är verkligen ett exempel på det. Inte ens om det först blir punktering, sedan tappar de vänstra sulkyhjulet för att på sista långsidan tappa det högra hjulet, så torskar hon detta.


Det är en fröjd att se henne springa och hon är verkligen ett unikum! Men som spelare är det värdelöst då det endast är jättesjukdom emot för galopperar gör hon inte och gör hon det och ställer sig så vinner hon ändå.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 22:33   #78
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Som spelare är det totalt ointressant med ett sånt här lopp som bara kan vinnas av en häst.
Nåja. Står de i 10-20 ggr pengarna är det väl liite intressant....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 22:49   #79
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

http://miljondragen.bloggo.nu/
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 22:51   #80
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Många som gnäller på att Lannem Silje är med på V75. Jag tycker det är precis så det ska vara, det är ett storlopp och man kan väl för tusan inte frysa ut världens bästa kallblod gång efter gång? Någon gång måste hon få visa upp sig och sitt enorma kunnande på V75 också.

Typ som att gulddivisionen skulle flyttas ut när Nuncio går ut på V75.
Kallblod är iskallt för mig i alla sammanhang så har ingen riktig koll, men känns lite magstarkt att kalla det loppet för ett storlopp.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 00:37   #81
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-6

1 Sir Ratzeputz är storfavorit med 50 %. Han har inte vunnit i år och endast ett lopp förra året. 29/8 fick han stryk av 7 Usain Swing, som under samma period vunnit 10 lopp. 6 Mellby Apollo har vunnit 8 och 9 Special Promise 9 ggr. Dessutom skall Sir Ratzeputz gå med skor bak efter vad jag förstått.

Strecka 1,6,7, 9 och kanske 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 00:47   #82
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

TT, SS, SV, SPV, Snoken: A-E = 1-5, resten 6-15.
https://gyazo.com/2da0c7d56ebe14f0f497f91fe9e20fb0
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5), Speedyearl (+5)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 06:51   #83
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Med tanke på Per Linderoths träffprocent när det gäller skoryck måste spelvärdet just nu (7 procent) vara oerhört högt på Roxy L.N. Barfota runt om ffg och rycktussar ffg aviserat på den. Det brukar ofta ge väldigt bra effekt när Linderoth gör sådana förändringar ffg på sina hästar.

Har dock inte sett många travlopp senaste månaden så bedömningen grundar sig bara på det. Ingen koll på varken den hästen eller de flesta andra i loppet.
Ett sto mot grabbar över 2640 dessutom men från open strechen kanske. Witasp hade hört att banan inte ska vara gynnsam & köra barfota på också.

Men banpersonalen fixar väl till banan kanske om det han hört stämmer.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 08:14   #84
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Många som gnäller på att Lannem Silje är med på V75. Jag tycker det är precis så det ska vara, det är ett storlopp och man kan väl för tusan inte frysa ut världens bästa kallblod gång efter gång? Någon gång måste hon få visa upp sig och sitt enorma kunnande på V75 också.

Typ som att gulddivisionen skulle flyttas ut när Nuncio går ut på V75.
Nej. Inget varmblod på V75 har lika stor vinstchans som de mest överlägsna kallbloden. "Kall" jämförelse helt enkelt.

Nuncio matchas just nu INTE mot guld-loppen på V75 eftersom Melander inte vill riskera skallen på guldklimpen. Om han hade ansett att det var "Super-Silje"-nivå på hans överlägsenhet så hade han aldrig tvekat att starta på i "guld".

Det går heller inte att jämföra en världsstjärna som är stjärna i hela världen med en världsstjärna som är en stjärna i Norden.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 08:18   #85
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Med tanke på Per Linderoths träffprocent när det gäller skoryck måste spelvärdet just nu (7 procent) vara oerhört högt på Roxy L.N. Barfota runt om ffg och rycktussar ffg aviserat på den. Det brukar ofta ge väldigt bra effekt när Linderoth gör sådana förändringar ffg på sina hästar.

Har dock inte sett många travlopp senaste månaden så bedömningen grundar sig bara på det. Ingen koll på varken den hästen eller de flesta andra i loppet.
Ett icke försumbart problem med spelvärdet på Roxy LN är att den är utsedd till "mest spelvärda spiken" av den bästa spelservicetjänsten. Det brukar sluta med skrik på dessa med bortblåst spelvärde som följd.

Jag gissar på att den landar på 12-13% lagom till 16:20.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 08:25   #86
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Ett icke försumbart problem med spelvärdet på Roxy LN är att den är utsedd till "mest spelvärda spiken" av den bästa spelservicetjänsten. Det brukar sluta med skrik på dessa med bortblåst spelvärde som följd.

Jag gissar på att den landar på 12-13% lagom till 16:20.
Ja, men mitt inlägg var baserat på hur det såg ut när jag skrev det. Då hade inga betaltjänster släppt sina tips. 12-13 procent och spelvärdet inte alls lika högt. En god vän bad mig lägga något bra spel till honom igår hos B365, och det blev den jag valde till 10 ggr.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 08:42   #87
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Varför funkar inte V75 tillsammans? Man trycker på lägg spel och får fram det och sedan bekräfta och då händer INGET...... help

Fel, det står "fortsätt" och det DÅ det inte händer nåt. Prövade eget spel på atg och det satt klockrent

haha, ange lösenord var så svagt att det inte ens gick att läsa. fixat nu

Senast redigerad av SO den 2015-10-03 klockan 08:56.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 08:43   #88
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3632
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Varför funkar inte V75 tillsammans? Man trycker på lägg spel och får fram det och sedan bekräfta och då händer INGET...... help
Jag fick precis ett spelkvitto ifrån ett lag så det verkar inte vara något problem med spelinlämning?!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 08:43   #89
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja, men mitt inlägg var baserat på hur det såg ut när jag skrev det. Då hade inga betaltjänster släppt sina tips. 12-13 procent och spelvärdet inte alls lika högt. En god vän bad mig lägga något bra spel till honom igår hos B365, och det blev den jag valde till 10 ggr.
Så är det såklart. Därför bör varje seriös rek av "häst med bra spelvärde" även innehålla en övre gräns där man tycker att "rätt chans" ligger. Dvs över vilken inget spelvärde finns kvar.

Man kan ( och bör! ) starta tidigt i veckan med analyser av loppen. Annars hinner man inte! Men att låsa fast sig vad man tycker är "spelvärt" alltför tidigt är ingen bra idé alls.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 08:52   #90
 
Lellvoltas avatar
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 35
Sharp$: 930
Standard

V75


konstigt att ens jämföra hur många segrar dom tagit när motståndet skiljer sjukt mycket för nån som bara mött Solvallamotstånd och hästar som mest gått lopp i Norrland...
Lellvolta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td