|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Glöm för guds skull inte bort Diamond i avd.6! två raka vinster. Nu skoryck OCH Björn sätter sig själv i sulkyn. Undra vad han har i tankarna
![]() Dessutom vann han senast från spår 11 och 2140 med en (för mig) okänd kusk. Diamond kanske inte riktigt kan mäta sig tidsmässigt men jag tror att om det blir en bra resa så segerstriden han! 1,3,7,11 (möjligtvis 4,5 också) så är det helgarderat! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+4) |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Eventuell utdelning inför sista avdelningen/V4
1 Challenger E.A. 2 955 kr 2 Optimistic Face 2 719 kr 3 Genghis Khan 1 326 kr 4 Racke V.O.P. 4 018 kr 5 Jula Hardhead 3 529 kr 6 Idi 458 kr 7 Platon Face 266 kr 8 Je T'aime Ruinart 302 kr 9 Valnes Doris 7 547 kr 10 Flörten 10 724 kr 11 Monfalcone 558 kr 12 Digital Winner 1 086 kr 13 Wirano Chip 7 702 kr 14 Manley 2 204 kr 15 Othello Face 375 kr |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Quid pro quo är en halshäst och vädret ser riktigt fuktigt och rått ut. Borde vara en nackdel? Varken Kadett CD eller Magiccarpetride är några bakspårsvinnare historiskt.
Björn vinner? |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
Dock MYCKET tuffare emot idag och han tål inte att springa på nålar hela vägen. Högkapabel men lite för tidigt mot dessa hästar tror jag. Björn min vinnare. |
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
När det börjar skymma kommer man väl inte se någonting om dimman består och tom blir tätare. Fint med positioneringssystemet men underhållningsvärdet av att titta på travlopp blir sannerligen raserat vid tät dimma.
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Skål och Lycka Till!
|
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
Fy fan vad värdelöst med den här dimman, går inte att se ett skit...
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Vilka tar spets? Lite sent ute med detta, men svara gärna om jag är fel ute!!
1. New Generation, Caspian Doc, Charles Boko -- Spicy A.?? OMstart...? 2. Twitter, October Kronos (Untersteiner = + voltstartskusk) -- Ni Talar Bra Latin?? (Hur kan egentligen Dernier komma iväg härifrån?) OMstart? 3. Thai (håller väl ut Pele och Allaballa) 4. Apollonia sägs det = ? Seattle Zet med stänkrädde Ohlsson. Vad annars? 5. Öh... 6. Drogba, Linslusen, Lindy, Re Doc, Julia. Hmm. 7. Tja. Vinns kanske inte från spets |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Ska du gardera så är ju loppet öppet. Jag chansspikar Joy Ribb och litar på att Erik hittar en bra position. Speedig häst.
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
96% reducering känns väl inget vidare? Vad säger experterna här?
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Blir ett omvänt tv-system idag. 3 raka spikar Björn x2 och Åke.
Sen fläskar vi på mot slutet. |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Varför skulle det inte vara något vidare? Vad har du gjort för reduceringar?
|
|
|
|
|