|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Var en nyss som postade en efterhandare på detta på twitter
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Inte så konstigt, Mantorp brukar vara en föga upphetsande bana och det är ju inte ens jackpott. Har inte ens tittat på startlistan förrän nu och noterar att det kommer bli jackpott imorrn igen iallafall...
|
|
|
|
#33 |
|
Det verkar vara bäst om man gör som på Black Jack, alla mot banken. 300 Sharpsare
går in och spelar typ 100kr på samma 15oddsare. Då svider det lite om den vinner.
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Det känns föga intressant att jämföra detta med triss och lotto när man pratar om återbäring. De som spelar triss och lotto bryr sig inte om återbärings% utan lockas av stora toppvinster fast dom vet att dom i princip är chanslösa men det räcker "att vara med och ha chansen". Här snackar vi små vinster som inte kommer locka den typen av spelare så jag är lite svårt att hitta vilken målgrupp det är tänkt för bortsett ifrån spelmissbrukare?
Jag kan villigt erkänna att jag spelar eurojackpot för småpengar (utskrivet tillsammans med en kompis) bara "för att ha chansen" men spela vinnarspel på "lotto-hästar" och få lite och ingenting i vinst på min satsade 20a? njaaa...Ska jag spela slumpspel så ska chansen finnas att bli ekonomiskt oberoende. Hur ser ni på saken? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10), smak (+10), ExtremtRik (+10), AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Jag är dessutom övertygad om att kollen är bättre ju yngre publiken är. Triss Lotto etc har jag ingen koll på då jag aldrig rör dessa, 40% åter ? Sportspelsortimentet kan jag i detalj hos de flesta aktörer. Spelar gärna vid Jackpot, Rullpott etc. Ja jag skulle kunna tänka mig något snurr nån gång på VR om återbetalningen var tex 95%. Till 80%, aldrig. Spelar extremt sällan vinnarspel hos ATG, fast det är ju inte bara det horribla avdraget utan också vetskapen om att spelarna har björnkoll med undantag av någon skräll eller halvskräll emellanåt. Nä Kalkon Bigtime
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sämst är de lama kommentatorerna, logga in o lyssna på kommentatorn på The Meadows, gör något liknande och ATGs VR spelare kommer stormtrivas
![]() Dooont be shed out, Waaaaaaaager NOOOOOOW ! https://www.youtube.com/watch?v=jZqgun05AuE ...För att inte tala om norrmannen i somras på Jarlsberg ![]() https://www.youtube.com/watch?v=RSMvchNJeIw |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Så ja, nu släpper i det där. Det är inte gjort för oss spelare, utan vänder sig till dem som tyckte Fredagsflextrio var roligt och som saknar Vinnarfesten i TV-tablån.
|
|
|
|
#39 |
|
Sant, men kommer dom registrera ett konto, sätta in pengar och spela? Det jag är nyfiken över. Tror det kommer bli väldigt dyrt att få in nya kunder till detta.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Spelintresserade kunder kommer regga sig, har kanske redan gjort det för att kunna spela något annat av ATG:s spel. Det här tror jag inte skall marknadsföras så hårt, utan det skall bara ligga där som ett erbjudande att spela.
|
|
|
|
#41 |
|
Skarplöth påstår ständigt att det riktar sig mot nya kunder, som senare ska i bästa fall också spela på IRL hästar. Vilket motsäger din tes , Viroid
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Alldeles oavsett vad Skraplotten säger eller har sagt, så har han ju också en verklighet att förhålla sig till. Låt det här rulla några månader, och så ser man vad som händer. Travronden har en undersökning uppe på sin sida, och även om det är få svarande ännu så länge så finns det till och med bland deras läsare en strimma intresse.
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Trist att de inte fläskar på mer i riktiga travet i sverige också för övrigt, det är han killen på Åby som det är lite action på och som har viss känsla för det där. Även Robin är det action på, men feelingen lyser tyvärr med sin frånvaro. Tänk om Roberto Vacchi kunde värvas till travet, DET vore någon som kunde få folk lite nytt folk intresserade det!
|
|
|
|
|
#44 |
|
5% , det gör jag nog igen :-) , det kan vi kalla en strimma!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Intressant spörsmål är regleringen av spel på V-H, enär det inte finns någon insatsgräns, utan endast ett vinstmax.
Således kan man förmodligen spela 99 009 på en 1.01 oddsare , på såväl vinnare som plats som komb som tvilling som trio. Jag har läst igenom varje rad som ATG skrivit i reglementet, endast maxvinster och beräkningsformula som missuppfattas, för där står det nämt 10 000 vinnare till 10ggr ger en maxvinst a 100 000kr(typ) 500kr på en trio som ger 200ggr ger också maxvinst 100 000. Således är inte summorna som nämns högsta insats. Frågan kvarstår också om det gäller per kupong, eller per lopp. Annars kan man ju spela oändligt antal kuponger som utfaller med maxvinst var och en per lopp. Ser med spänning fram i mot att få kunskap vidimerad om maxinsats per spelform/lopp/konto. Supporten svarar fel, atg på twitter har inte en susning, frågan är om någon har det? kompetensen finn i huset? brukar vara Skarplöths svar. |
|
|
|
|
|
|
|