Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-13, 17:46   #1

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

V86 Snackis

Nu är det dax för bästa spelet
Min chans spik NO GELT FACE
Draget YOUNG FARMER

Bästa spikar ????

Snoken http://piclair.com/oaf2q

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)

Senast redigerad av capone den 2015-10-14 klockan 18:29.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 05:46   #2

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Utac får bli min jackpotspik Wingait C.H & Dolan Spring åker jag inte på ikväll heller även om RGs Thunderbolt är en kanon.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 09:49   #3

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Lite tankar och idéer jag har efter funderingar i veckan.

Avd 1) Volontary Simplcty tar spets och jag tror inte lövgrens plockar ingves från dödens! Borde vara en vettig spik att inleda med, tyvärr har den under veckan seglat upp till favorit.

Avd 2) Varken Ready Ribb eller Titan Lavec är särskilt snabba ut men Björn med Ready ribb borde vara först att överta. Sedan borde det vara god chans att leda detta runt om. Men relativt orutinerade hästar båda favoriterna och jag tycker det är svårbedömt att jämföra dem.

Avd 3) VÄLDIGT stor favorit här i nummer 6 R.G.'s Thunderbolt och det finns många bra hästar med i loppet. Dolan spring trodde vissa skulle vinna kriteriet tex. Själv gillar jag Sören Norbergs Wild is the wind! Även fast dessa 2 har sikte mot andra uppgifter än detta så tänker jag inte förpassa två så fina hästar. Även Stefan Persson har en jäkligt bra häst som höjt sig på sistone.
Men R.G.'s Thunderbolt var 2a efter ett varv i dödens på mister jp senast, så visst är det rätt troligt att han sitter i spets efter ett par hundra meter och sen är loppet över.

AVd 4) Snogarps Gård måste vara nominerade till både årets ägare och årets uppfödare på hästgalan 2016, för Mearas hästar ser man hela tiden numera som riktiga kanoner nästan allihopa. Dessutom hos olika tränare (https://www.travsport.se/uppfodare/visa/672733). Grymt imponerade!!
Chalie Mearas är ännu en kanon, och borde väl vara klar?
Men ung och orutinerad som superstor favorit känns givet att gardera, han har inte mött några jätte tuffa gäng tidigare, om det finns andra vettiga spikar.
Kan bli dödens på Hultmans nummer 3? Vill nämna en och det är Bältra Spider, nr 2, som spurtade riktigt bra mot Readly Express den 1/8, loppets minst streckade. I alla fall ett kul platsspel från läget!

Avd 5) Mycket öppet lopp och favoriten från spår 12. 7 Dark xray har varit grym på sistone dock varit borta efter de, dessutom blir det klurigt för Håkan k att hitta rätt från detta läget. Men om hästen är lika bra som de senaste starterna så ska den räknas!
Svårbedömt lopp!

Avd 6) Klurigt lopp, 1 kanske leder runt om? Här krävs det mer tankeverksamhet!

Avd 7) Jag tycker Jarl of Solnäs är vek till slut och den vinner inte från ledningen om Folli kommer hyfsat lätt fram utvändigt. Jag är inne på att Folli vinner detta från dödens, tycker inte det är särskilt tufft motstånd!

Avd 8) 5 Star Advisor Joli är omgångens bästa spik, barfota runt om ikväll och värsta motståndarna från bakspår. Hur ska han förlora detta?
elwiz (+5), Tirich (+5), asgaya3141 (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 10:51   #4

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg

Avd 8) 5 Star Advisor Joli är omgångens bästa spik, barfota runt om ikväll och värsta motståndarna från bakspår. Hur ska han förlora detta?
Hade det varit Erik som körde SAJ så hade jag hållit med, men jag tycker det finns stort värde i att gå emot då jag misstänker att Goop kan lyckas hålla ut favoriten sida vid sida med Screen Height som i grunden knappast är en sämre häst.

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 11:06   #5

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Hade det varit Erik som körde SAJ så hade jag hållit med, men jag tycker det finns stort värde i att gå emot då jag misstänker att Goop kan lyckas hålla ut favoriten sida vid sida med Screen Height som i grunden knappast är en sämre häst.
screen height håller tyvärr aldrig ut star advisor joli om inte Kim eller hästen sover när de kommer upp bakom vingen. Man kan ju hoppas att de andra tre invändiga fightas lite om ryggen på Star advisor så det kostar lite för Kim ändå.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 11:36   #6

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
screen height håller tyvärr aldrig ut star advisor joli om inte Kim eller hästen sover när de kommer upp bakom vingen. Man kan ju hoppas att de andra tre invändiga fightas lite om ryggen på Star advisor så det kostar lite för Kim ändå.
Du har nog rätt, men SAJ var chanslös på spets från samma spår senast med Kim och Goop inser nog att chansen att vinna loppet är att göra allt för att hålla favoriten på utsidan

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 13:39   #7

Sharp$: 592
Standard

Någon som har koll på 4.HALVA VON HAITHABU i V86:3?
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 13:42   #8

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Vilken av bakspårs hästarna kan vinna i v86-8 om körning om spets i början?
M Man har inte tävlat sen November. Dom gynnas även att 7an & 8an är strukna.
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 13:44   #9

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15851
Standard

Halva Von Habithabu i v86-3

rätt startsnabb.... 10,4 första 500 enligt denna...
https://www.youtube.com/watch?v=ldPM027o5VQ

niklas travtips chansspikar

https://niclastravtips.wordpress.com...-von-haithabu/
spikpaddy (+5), leffa (+5), alle (+10)

Senast redigerad av elwiz den 2015-10-14 klockan 13:45.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 15:02   #10

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

visst ramlar 2an undan från spets i avd1 på jägersros speedwaybana?
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 15:47   #11

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

v86

tro vil spil sådan min v86 kom gerne med komentar:
2
6
alle
3,4,6,12
2.9.10.11.12
6
1.2.6.7.11
5.
Matte70 (+1)
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 15:53   #12

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 4958
Standard

Michel, det verkar bli lite surr om 1 Tudor i V86-5. Eftersom du ändå garderar kanske värt att ta med. Spets och köra där är tanken.
michel65 (+5)
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 16:38   #13

Standard

INTERVJUERNA

INTERVJUERNA

V86-1

1 Sugary la Marc (­Nicolaj Andersen) vann efter vila senast och var bättre än förväntat. Hade bara gått två jobb innan det. Kändes bra och borde gå framåt. Spår ett kan bli ett problem. Jag tror inte att vi håller ledningen. Vi får försöka komma därifrån, säger Nicolaj.

2 Volontary Simplcty (­Peter Ingves) känns jättefin. Hundraprocentig. Ska gå barfota. Kanonläge. Hon fortsätter att överraska hela tiden. Jag känner mig aldrig helt slagen med henne. Men det är tuffa hästar emot, ­säger Marcus Jönsson.

3 Happy Loke (Jesper Svensson) blandar sig sällan i absoluta tätstriden.

4 Com Z. (Johnny Takter) vann senast och sedan har vi siktat på det här loppet. Ett perfekt lopp för henne rent propositionsmässigt. Hon fick bra spår och vi körde ett 15-jobb inne på Jägers. Verkar hålla formen. Tidig, säger Lars I Nilsson.

5 U.S.Dollars (Joakim Lövgren) är i full form. Vår bästa chans. Läget är hyfsat och hon är startsnabb. ­Hästen är i form. Är bland de tre, ­säger Francois Travert hos Joakim.

6 Surinam F.H. (­Mikael Pilenberg) har haft form länge. Vi hoppas att den ­sitter där fortfarande. Det verkar bra. Senast blev det fel och den starten glömmer vi. Testar ett nytt huvud­lag i värmningen. Möter bra ­hästar. Jag vill hitta ner, ­säger Micke.

7 Candy Store (Adrian Kolgjini) galopperade mellan hästar senast. Synd, för hästen är bra i ordning. Dåligt läge här och inget vinstbud, säger Lutfi Kolgjini.

8 Corinne af Solnäs (­Peter Untersteiner) känns ­riktigt fin men tyvärr drog hon bricka åtta. Blir jobbigt. Men hästen känns riktigt fin. ­Behöver tur, säger Peter.

9 Alfayette Aggerup (­Timo Nyman) har ett dåligt ­läge då hon är snabb ut. Trivs med att vara med där framme. Det blir svårt att vinna, säger Francois Travert.

10 Rikki Tikki Tavi (Ken ­Ecce) verkar allt bra med. Hon har ett dåligt läge och är i behov av stenhårt tempo. Stämmer det med loppet håller hon säkert sin fart. De bästa loppen har hon gått när hon varit rejält uppanmäld. Eftersom de kör hela vägen. Det behöver hon, säger Henrik Lund.

11 Spurs Rain (Christoffer Eriksson) har normalt inget med segerstriden att göra.

12 Rive Gauche (Jeppe ­Juel) blev det fel för senast. Fick fel spår nu, därför jagar vi en slant. Även om det inte finns något negativt att säga om hästen, säger Jeppe.

V86-2

1 Global Rebel (Kaj Widell) behöver ett lopp till. Rätt ­läge för att smyga. Känns inte aktuell för vinst­­spelarna, ­säger Svante Båth.

2 Real Dream (Torbjörn Jansson) har gjort okej prestationer på slutet. Vinner inte ihjäl sig men håller okej form. Måste ha det serverat för att kunna vinna på V86, säger Preben Sövik hos Robert Bergh.

3 Topgear (Hans G Eriksson) är jag nöjd med. Även om det inte varit några bra resultat på slutet. Bra läge för första gången. Han öppnade snabbare senast. Det är bara att köra framåt en bit och se vad som händer. Tycker att han ska få till det snart igen, säger Hasse.

4 Ready Ribb (Björn Goop) har ett bra spår och fin form. Var jättefin senast och ska räknas på nytt, säger Anton Sverre i team Goop.

5 Warrawee Perseus (Stefan Melander) har gjort det okej på slutet. Inte mer. Kan han få ett snällare lopp och kanske ligga på rulle en bit så kan han duga långt. Får ändå hoppas på en peng i första hand, säger Marcus Schön hos Melander.

6 Titan Lavec (Ulf ­Ohlsson) är allt bra med. Har ­varit ­riktigt bra i de här två ­starterna. Ingenting tyder på att han är sämre nu. Han är bra i ordning. Ska ses med en bra chans. Är inga planerade ändringar på förhand, säger CG Björkroth i Timo Nurmos stall.

7 Bison Spiro (Jennifer Tillman) verkar det hemskt bra med måste jag säga. Otroligt fin. Han har sprättat på bra från sina pruttiga ­lägen. Nu fick han det superbra spåret sju. Hon får köra framåt och se var hon hamnar. I jättebra form, säger Anna-Karin Rundqvist.

8 Navaj Brodda (Jorma Kontio) är utan seger trots att hon varit duktig. Men får svårt att vinna härifrån.

9 M.T.Jeopardy (Örjan Kihlström) har gått riktigt bra i sina senaste två starter. Senast gick han i stort sett hela loppet med punktering. Han är fin på alla sätt och vis. Tycker han har höjt sig. Möter några bra men slutar säkert bland de tre, fyra första, säger Stefan Hultman.

10 Diable d’Inverne (Kenneth Haugstad) verkar det bra med. Formen är jag nöjd med. Den är nog som den ska. Går med sin gamla balans. Hoppas att han kan tjäna en slant mot tufft motstånd, säger Esa Lukkari.

11 Devs Darling (Erik Adielsson) har varit borta länge för halsbekymmer. Svårt att tro att hon ska ha någon riktig toppform så här direkt. Dessutom fick hon ett svårt ­utgångsläge. Får helt enkelt loppet för att bättra på formen i första hand, säger Stig H ­Johansson.

12 Sapajou (Per Lennartsson) har lika tråkigt läge. Gick i och för sig ett rätt bra lopp senast, men härifrån blir det svårt att hävda sig. Bara att ligga lågt och ta det som en form­underhållare, säger Stig H.

V86-3

1 Flyer Boshoeve (Johan Untersteiner) gör det bra men möter hårt motstånd. Tänkbar på läget. Inte het.

2 Wingait C.H. (Stefan Persson) har en form­kurva som är uppåt. Har utvecklats väldigt bra de tre, ­fyra senaste starterna ­tycker jag. Bra läge men möter tufft motstånd också. Det är ­hästar med här som har bättre meriter än vad han har. Han är på väg uppåt och har tränat jättebra efter senast. Så det verkar fortsatt uppåt. Troligtvis blir det skor nu. Jag har ingen riktig koll på hur långt det räcker men jag är väldigt nöjd med honom. ­Öppnade ­skapligt senast också, ­säger ­Stefan.

3 Clemenza Am (Adrian Kolgjini) har fått ett ­perfekt utgångsläge och tränar mycket bra. Blev för het ­senast och kommer provas med ett öppet huvudlag den här gången. Ska räknas. Vi har en fördel gentemot R.G.’s Thunderbolt eftersom vi har ett bättre spår och Clemenza är startsnabb, ­säger Lutfi Kolgjini.

4 Halva von Haithabu (Thomas Panschow) har gjort bra insatser i Tyskland. Är svår att sätta in här nu.

5 Teodorico (Christofer ­Eriksson) har tränat bra. Det är ingenting som ska ändras på honom heller. Jag har ingen aning om vad han möter, men det är säkert några bra. Han verkar vara bra i ordning för ­dagen i ­alla fall, säger Nathalie Södergren hos Tomas Malmqvist.

6 R.G.’s Thunderbolt (Johnny Takter) har tränat på fint efter att vi fick honom i träning. Han känns fin hemma men får gå på gamla meriter här. Jag tycker att han har visat bra meriter. Så han borde nog vara med där framme i ett sådant här lopp. Inga ändringar mot hur han har gått tidigare, säger Kenneth Haugstad hos Roger Walmann.

7 Wild is the Wind (Sören Norberg) har varit ifrån nu länge. Drog på sig en hals­infektion på resan upp till Solvalla i slutet på juli. Hade en kraftig halsinfektion som vi fått använda mycket antibiotika för att kurera. Har satt ner honom ­naturligtvis. Nu har vi tränat på och det här loppet är ett preparé även om jag kör för fullt över upploppet, säger Sören.

8 Dolan Spring (Peter Untersteiner) känns också bra men dessvärre så drog också han bricka åtta. Det blir svårt att vinna, men hästen känns fin. Läget saboterar så pass att jag måste ligga lågt, säger Peter.

V86-4

1 Ridgehead Kwannon (Jarno Koskela) möter ­några som torde vara för starka.

2 Bältra Spider (Peter M Andersson) har åt­gärdats efter senast. Har jobbat på som vanligt men är ­inte ­vässad eller i jätte­toppform. Får smyga med och ta vad som bjuds, säger Jan Schön.

3 Trabant (Örjan Kihlström) är en jättefin treåring som kommer att bli riktigt bra med tiden. Har en bra inställning. Thomas körde ett snällt lopp senast. Är rejält tränad men har ingen toppform. Ses som en outsider, säger Stefan Hultman.

4 Ferry Boko (Björn Goop) var det synd för att han ­felade i kvalen. Vi har ­inte fått se botten i honom. En jättefin treåring som ­kommer utvecklas ­mycket under hösten. Räknas på sin kapacitet, säger Anton Sverre.

5 Fonda Boko (Tony ­Wallin) borde formen rimligtvis ­vara god på. Han känns ­fortsatt fin. Vettigt läge och startsnabb. Hästen är bra och jag tycker inte jag har en sämre häst än någon ­annan. Ska absolut räknas nu, säger Ulrika Wällstedt.

6 Charlie Mearas ­(Erik Adielsson) är en ­hög­kapabel häst som inte alltid ­fungerar. Jag kan inte lita på att han sköter sig men om han ­sköter sig är han en bra häst, säger Svante Båth.

7 Onekiss (Ulf Ohlsson) har ett jobbigt spår och det blev jäkligt tufft motstånd. Hon känns bra. Hade hormonproblem senast. Jättefin i söndagsjobbet. Kan ej säga mer, säger Toste Norgren.

9 Tro Lo Lo (Kajsa Frick) är formen väldigt bra på. Vi planerar att köra med rycktussar för första gången. Det kan bli spännande. Hon fick ett bra spår som passar henne. Det kan nog bli bra, säger Emelie Persson.

10 Mood Indigo (Per ­Nilsson) verkar bra. Han var ­väldigt bra senast. ­Håller han den formen är det bra. Det räcker en bit. Han ­duger. Med ett vettigt lopp är han långt framme. Avslutar bra, säger Bengt ­Oltorp.

11 Digital Friend (Per Lennartsson) blev det för tufft för senast. Nu lär han få ett smyglopp. Klaffar det är det en finare peng som gäller, säger Marcus Schön.

12 Carmine Am (Torbjörn Jansson) gjorde det ­jäkligt bra senast. Kämpade. Kul att se att han hade så bra skalle. Tråkigt med spår tolv nu. För ingen i loppet är bättre än han är. Räknas, säger Markus Svedberg.

V86-5

1 Tudor (Sebastian M Nilsson) vann ett B-lopp ­senast. Var bra och vann ­enkelt. Är ett lopp eller två från riktig toppform. Bra ­läge. Kan åka med på inner­spåret, säger Lars I Nilsson.

2 Mellby Ciceron (Peter Untersteiner) galopperade omotiverat senast. Känns normal i träningen. Så vi provar igen. Är bara medelsnabb ut, säger Peter.

3 Annabelle Dimanche (Svend Dyhrberg) är i form. Jag är nöjd med hur hon känns. Ett bra läge för en gångs skull. Det var roligt. Vi får se när bilen släpper, men hon ska helst gå i rygg. Tycker att hon räknas bland de första, säger Svend.

4 Surprise Power (­Johnny Takter) verkar det vara bra med. Ett bra läge tycker jag. Vi får se hur det körs. Men det är klart att man är optimist som vanligt. Varje gång. Han verkar kanon, säger Joachime Gustafsson.

5 New Revolution (André Eklundh) kommer ut i ett tufft lopp. Håller ganska bra form annars. Men möter för bra hästar. Får ligga lågt. Om han skulle få ett jäkligt fint lopp så kanske han kan utmana, säger André.

6 Riki d’Asolo (Stefan Söderkvist) verkar väldigt fin för dagen. Bara gått rutinjobb hemma i sanden men har höjt sig ett par snäpp i träningen senaste månaderna. Inget tyder på att trenden ska vända, säger Peter Sjöberg i stallet.

7 Dark Xray (Håkan K Persson) är en jättefin häst som har gått bra i de senaste loppen. Har vilat och är behandlad efter det. Jag tror att han behöver något lopp i kroppen för att hitta riktig form igen, säger Håkan.

8 Mr Jäger (Niklas Lindblad) ser bra ut. Han tränar på fint. Gick det sista jobbet inför i lördags. Det blir barfota bak nu. Blir vassare då. Bättre distans men sämre spår. Men han är ingen raket ut i alla fall. Med bland de tre, säger Kaj Lindell.

9 No Gelt Face (Conrad Lugauer) har gått bra två gånger nu. Bra i ordning. Jag har ingen koll på uppgiften nu. Jag har inte hunnit läsa på än. Men distans och spår är bra, säger Conrad.

10 Leave’m all Behind (Jörgen Sjunnesson) är kapabel men svårbedömd nu.

11 Sahara Renegade (­Veijo Heiskanen) har ett ­dåligt läge och det gör att jag får ligga lågt. Även om formen är bra måste man ha ­mycket tur, säger Veijo.

12 Jairo (Joakim Lövgren) har ett uselt spår. Han gillar bäst att gå i ledningen. Visst är det 2 600 men han har ingen stor chans att vinna, säger Francois Travert.

V86-6

1 Utac (Björn Goop) var mycket bra senast och vann med krafter kvar. Vi har ett utsökt utgångsläge och hon är snabb ut. Ser henne gärna i täten. God segerchans, säger Jörgen Westholm.

2 Piggybank (Claes ­Sjöström) vinner aldrig. Så ­inget vinnarspel. Men ­brukar hänga med och gör sitt bästa. Bra form. Ett platsspel, säger Hanna Rexhammar.

3 Lisa C.D. (Rauno Pöllänen) galopperade senast. Blir skor nu. Bra läge och hyggligt startsnabb är hon normalt. Borde få en bra ­resa därifrån, säger Rauno.

4 Borntobesomebody (Fredrik B Larsson) har riktigt bra form. Trots att raden inte visar det. Lite strulig. Sköter hon sig kan hon vara med fram i, säger Fredde.

5 Veloce (Peter G Norman) räckte inte senast. Låg och sladdade i kön. Försöker gå ut och tjäna en slant. Svårt att räcka nu, säger Peter.

6 Britelite Am (Örjan Kihlström) har fin form. Spurtade vasst senast. Fick ett bra spår. Är med där framme, säger Kenneth Haugstad.

7 Vicky Corner (Dennis Spangenberg) visade fin fart i Sverige i fjol. Fin form.

8 Pledge Allegiance (Erik Adielsson) är åtgärdad efter senaste starten. Kan hon få rätt lopp är hon en kul fidus nu, säger Svante Båth.

9 Stirling Cheer (Stefan Melander) kanske inte har sommarens form men det är inte jättetufft motstånd. Kan nog duga väldigt långt här, säger Marcus Schön.

10 Panama As (Joni-Petteri Irri) har inte startat på ett tag. Får hon med sig ­fina slantar nu får man vara nöjd, säger CG Björkroth.

11 Define’em (Jakob Croon) gjorde det rätt så bra ­senast men var ­tvungen att ta en paus för feber. Risk för att vi måste ha loppet, säger Jakob.

12 Impression (Torbjörn Jansson) går förhoppningsvis framåt för varje lopp. Utsatt läge nu. Blir svårt, säger Hans-Owe Sundberg.

13 Gaia Sund (Jennifer Tillman) gick bra senast. ­Hade varit borta men gick en bra avslutning. Borde vara bättre nu, säger Henrik Larsson.

14 M.T.Illustrious (Ulf Ohlsson) känns fin och har bra form. Knepigt läge men hon brukar kunna gå bra till slut, säger Mattias Djuse.

15 Faith Hill (Per Lennartsson) fick iskallt läge men håller ruskigt fin form. Strular det inte för mycket är hon vassare än Stirling Cheer, säger Marcus Schön.

V86-7

1 Jarl af Solnäs (Peter ­Untersteiner) hade lite små­skavanker senast. Har fått ta igen sig lite. Jag är nöjd med träningen och det är ett intressant läge. Om han kan hålla ledningen ökar hans chanser. Har öppnat ­lite ojämnt, säger Peter.

2 Young Farmer (Thomas Uhrberg) gick jättebra senast. Jag begärde lite för mycket av honom och därför hoppade han i mål. Gick 10 sista 500. Det var lite mitt fel. Toppfin annars. Går det bara undan hela vägen ser det bra ut. Ska absolut räknas, säger Thomas.

3 Elmer Gold (Peter ­Ingves) presterar rätt så jämnt. Bra motstånd nu. Kan ha lite platschans om det löser sig, säger Mats Rånlund.

4 Kung Fu Face (Sebastian M Nilsson) har gått okej nu ett par starter efter lång vila. Kanske något sämre senast i stilen. Tappade travet sista biten. Inget hett segerbud, säger Lars I Nilsson.

5 Runaway (Axel Jacobsen) är allt bra med. Han är i väldigt fin form. Ett hyfsat ­läge. Han är hyfsat snabb ut. Vi får köra allt vad vi kan för att få en bra position. Har chans att få en bra peng men inte vinna, säger Axel.

6 Grace from Above (Johnny Takter) var jättefin när hon vann i Kalmar. En riktigt fin märr som alltid gör sitt bästa. Hamnade kanske lite för långt ut på vingen. Får köra framåt och se var de hamnar. Inte helt borta. Bra form, säger Lars I Nilsson.

7 Folli (Fredrik Persson) körde jag jobb med i måndags och då verkade det bra. Kommer gå med skor nu. Spåret är en bit ut men jag får köra framåt. Min ska räknas. Jag kör för ledningen. Får jag den vinner jag. Men det kan gå från dödens också, säger Fredrik.

8 Remote Control (­Johan Untersteiner) känns fin ­efter en liten svacka. Dessvärre bricka åtta där också. Det blir jobbigt men hästen känns ändå fin. Så vi får se, säger Peter Untersteiner.

9 Vivo per Lei (­Christoffer Eriksson) var långtids­förkyld i somras och det tog lång tid innan det gick över. Kört ett provlopp på 15,5 och allt verkade bra. Men opassande distans och bakspår gör att vi måste ligga lågt, säger Lars I Nilsson.

10 Predator Icon (Veijo Heiskanen) är missgynnad av bakspår. Han är så startsnabb och det gör att jag får ligga lågt. Hästen hade ­dåliga blodvärden när han gick lite sämre men nu är allt okej igen, säger Veijo.

12 Helios (Jörgen Sjunnesson) matchas flitigt. Gör det bra. Dock i enklare gäng.

V86-8

1 Renate Bowl (Hans G ­Eriksson) får jaga pengar. Vi fick ett bra smygläge. Så vi smyger, säger Hasse.

2 Chip Dealer (Troels Andersen) kommer ut här efter en dålig prestation. Nu har han ett bättre spår och ska gå barfota. Han var väldigt fin i loppet innan på Eskils­tuna. Ibland har han dåliga dagar. Vi tar det som en tillfällighet och tror att han ska vara bra igen. Hoppas att han kan vara bland de tre i alla fall, säger Troels.

3 Tambur (Örjan Kihlström) känns fin och om ­fötterna håller så går han bar­fota. Ett fint läge men jag har svårt att sätta in honom. Han var bra i Skellefteå och då provar vi att fara längre ner, säger Thule Jonsson.

4 Screen Height (Björn Goop) nöter på. Vi får vara nöjda om han är fyra, femma, sexa. Han gör vad han kan, säger Marcus Schön.

5 Star Advisor Joli (Kim ­Eriksson) är det bara bra med. Ett hyfsat läge. ­Borde kunna komma till ­ledningen. Då tycker jag att det ska ­vara bra chans. Om allt är bra, säger Sofia Aronsson.

6 Julio de Luxe (­Jennifer Tillman) var snabb efter ­galopp senast. En luring om han tagit det loppet rätt.

8 Final Oak (Kaj Widell) är okej tycker jag. Har inte glänst i jobben. Vi hittar ­inte vad som stör. Han känns ­lite stel. Svårbedömd för ­dagen. Ingenting för spelarna nu, säger Mikael Stärling.

9 Finish Future (Jorma Kontio) gjorde en bra debut efter vila och var trea. Som det känns går han framåt med det loppet. Ska göra en bra insats på onsdag. På förhand är det inga planerade ändringar. Jag tycker att han ska vara med där framme någonstans och slåss nu, säger CG Björkroth.

10 Maverick Man (­Erik Adielsson) är en intressant häst som var duktig i fjol. Gick till Derby­final och var helt okej där också som femma. Han har haft mycket bekymmer efter det. Vi har också haft en del bekymmer med honom här i början och det har tagit lång tid att få honom, som vi tycker nu, startklar. Ska bli spännande att se hur han är. Har inte gått några tuffa jobb. Det här blir en kontroll på om han fungerar i tävlingssammanhang. Givetvis blir det ett försiktigt upplägg. Med tanke på läget också blir det bara till att se om vi kan hitta form, säger Stig H ­Johansson.
11 Need for Speed (Kenneth Haugstad) fick ett trist spår. Då är det väldigt svårt. Men han är bra i ordning. Kör de snabbt under vägen är han väldigt speedig. Men svårt att vara optimistisk, säger Kent Friborg.
12 Mr Vox (Ulf Ohlsson) blev det bra för senast. Han fick lucka och avslutade bra. Nu känns han bortlottad. Det blir svårt därifrån så klart. Han är bäst när han är med fram i också, ­säger Krister Jakobsson.
Champinj0nen (+1)
Gammal 2015-10-14, 16:53   #14

Standard

lidt tips

http://www.aftonbladet.se/.../v86tip...cle21574083.ab
- http://www.expressen.se/.../v86-snab...tart---hon.../
ANDERS MALMROT - SPIKARNA V86-1: 2 Volontary Simplcty
Har aldrig varit bättre och från ett perfekt läge tror jag hon leder hela vägen. V86-6: 1 Utac Övertygade senast och är i mycket bra slag. Hon är snabb från start och blir svårslagen. Björn Goop kör henne för första gången.

DRAGEN V86-7: 2 Young Farmer Snubblade i galopp senast, men visade bra form. Rätt distans och intressant läge! V86-8: 6 Julio de Luxe Möter visserligen Star Advisor Joli, men såg så bra ut senast i både värmning och lopp att jag ändå varnar för honom!

LÅSET V86-2: 4 Ready Ribb och 6 Titan Lavec

FAVORIT I FARA V86-5: 12 Jairo Vann efter ett perfekt lopp senast. Är dock ingen häst jag litar på och att runda ett fullt fält tror jag blir svårt
http://www.aftonbladet.se/.../nybrin...9.ab---nybrink
hammering (+3)
Gammal 2015-10-14, 17:49   #15

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Dags för 14 M.T.Illustrious i Avd. 6! Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 18:52   #16

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Halva Von Habithabu i v86-3

rätt startsnabb.... 10,4 första 500 enligt denna...
https://www.youtube.com/watch?v=ldPM027o5VQ

niklas travtips chansspikar

https://niclastravtips.wordpress.com...-von-haithabu/
Är en fruktansvärt rolig chansning! men vad vet man egentligen, vad har han mött och hur kan man sätta in tiderna?
Gammal 2015-10-14, 19:07   #17

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

HAHAH äckel melander har fem hästar i loppet och björn vinner ändå från dödens! SÅ GÖTT
Manprinsen (+5)
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 19:25   #18

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Funderar på den här stommen

1) 2,5
2) 4,6
3) 6
4) 6
5) 1,2,6,7,9,10,12
6) 1,6
7) 1,2,6,7
8) 2,3,4,5,6,9,10,12

Kostar nu 448:-. Tacksam för era synpunkter.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 19:28   #19

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Spiken:

Volontary Simplcty

Dragen:

Mt Jepardy. avd2.

Teodorici avd3.

Carmine Am avd4

No gelt face avd5.

Mt Illustrious avd6.

Grace from above avd7

Finsih F avd8.

Våra utgångar:

Ready Ribb

Grace from above

Finsih F

krav 1 måste vinna.

http://miljondragen.bloggo.nu/
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 19:51   #20

Shooters avatar

Sharp$: 39612
Standard

Kvällens spikar blir Charlie Mearas och Star Advisor Joli.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:08   #21

Sharp$: 44
Standard

Men det var ju själva fan vad Melander ändrar från barfota till skor i sista sekunden...
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:10   #22

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Joakim Lövgren har spännande hästar på V86, han håller 5 U.S.Dollars som kvällens bästa chans. Ska ladda för spets, men jag tror 2 svarar.

+ Kannonvärmning

blir min spik
Gammal 2015-10-14, 20:19   #23

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Helt underbart med kuskar som inte lägger sig på rygg när Goop kommer och tror att han ska få överta spets. sen visade det sig ju att Kern inte hade fog för sin styrning, men ändå
borde fler kuskar sätta Goop på plats genom att inte ge bort ledningen utan strid.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:24   #24

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Lämnade in mitt tidigare publicerade system och lade till Örjans 9 M.T.Jeopardy i andra. Därmed kostade det 672:-.

Det är ju jackpot med en massa extrapengar i 8-rättspotten. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:28   #25

Sharp$: 1409
Standard

Blev Spik på Carmine AM och Utac lås på 4,5 i sista.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:31   #26

Standard

corinne af solnäs ska vara för bra för dom här om Peter hittar dödens.
Gammal 2015-10-14, 20:34   #27

Shooters avatar

Standard

Härligt! Perfekt början på V86.
Gammal 2015-10-14, 20:35   #28

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Bra Jocke... lägg dig i rygg och bli inlåst. Dra åt helvete allt.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:35   #29

Shooters avatar

Standard

Peter var oerhört positiv till sin häst idag och dessutom tyckte jag att det var för mycket snack om de två favoriterna.
Gammal 2015-10-14, 20:36   #30

Manprinsens avatar

Standard

Har Untersteiner deklarerat om han har återfunnit sin jävla stallform för övrigt? Har ju vart fullkomligt iskall i nån månad nu.
Gammal 2015-10-14, 20:37   #31

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3761
Standard

vilken idiot lövgren riktig åsna
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:38   #32

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

560k system borta! Ojoj...
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:38   #33

Standard

Den är riktigt bra corinne af solnäs, distansminus idag men det höga tempot gjorde susen.
Gammal 2015-10-14, 20:39   #34

Standard

fik tur....skidt

8 Corinne af Solnäs (­Peter Untersteiner) känns ­riktigt fin men tyvärr drog hon bricka åtta. Blir jobbigt. Men hästen känns riktigt fin. ­Behöver tur, säger Peter
Gammal 2015-10-14, 20:39   #35

Manprinsens avatar

Standard

Säkert kanonbra häst som många andra i Untersteiners stall, men han har ju inte direkt rosat marknaden på länge och då går dom bort för mig i alla fall.
Gammal 2015-10-14, 20:41   #36

Standard

Nu tar vi skräll här med!
Gammal 2015-10-14, 20:42   #37

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har Untersteiner deklarerat om han har återfunnit sin jävla stallform för övrigt? Har ju vart fullkomligt iskall i nån månad nu.
Som jag skrev igår så krävdes det rekordhöga startpoäng för Breeders Crown försöken igår. Dit var Corinne anmäld men kom ej med, för låga startpoäng, hon var preppad för det i sex veckor.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:44   #38

Manprinsens avatar

Standard

Älsklingsgubben Björn levererar som vanligt. Inte många system man torskat på dig i alla fall.
Gammal 2015-10-14, 20:44   #39

Shooters avatar

Standard

Citat:
Säkert kanonbra häst som många andra i Untersteiners stall, men han har ju inte direkt rosat marknaden på länge och då går dom bort för mig i alla fall.
Jag har också varit väldigt restriktiv med Peters hästar, men den här kunde jag inte motstå idag.
Gammal 2015-10-14, 20:45   #40

Standard

Citat:
Den har gått riktigt bra i skymundan i varje start på slutet
Gammal 2015-10-14, 20:45   #41

Shooters avatar

Standard

Uffe gjorde ett snyggt drag och tog sig före Björns häst, men det kostade tyvärr för mycket. Jaja, hade två hästar så det är okej.
Gammal 2015-10-14, 20:46   #42

Standard

sådär ja goop första spiken ihammrad!
Gammal 2015-10-14, 20:46   #43

Sharp$: 3015
Standard

Björn Goop Sveriges bästa kusk!!!

Ett bra exempel i detta lopp när Goop läser det dåliga travet på Ohlsons häst och blåser på och pressar honom i galopp. Tvärtom på Ohlsson som hade behövt hålla upp tempot när den väl fick spets nu galopp istället och inga pengar till hästägarna!!!
hoola (+5)
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:47   #44

Shooters avatar

Standard

Jag tyckte det såg ut som att Uffes häst hoppade när han drog tussarna.
Gammal 2015-10-14, 20:48   #45

Sharp$: 3015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Uffe gjorde ett snyggt drag och tog sig före Björns häst, men det kostade tyvärr för mycket. Jaja, hade två hästar så det är okej.
Snyggt drag??? Hade ju chansen att gå ner i andra spår i första kurvan istället så blev det tredje och helt fel skulle jag vilja säga.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:48   #46

Icors avatar

Sharp$: 475
Standard

Råkade visst ta med 3an istället för 8an i lopp 3....

typiskt när det börjat riktigt bra, en spik klar och första loppet löstes på 4 hästar.

Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 20:50   #47

Standard

skräll nu. malmqvist stallet uppåt. kör christoffer!
Gammal 2015-10-14, 20:50   #48

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Som jag skrev igår så krävdes det rekordhöga startpoäng för Breeders Crown försöken igår. Dit var Corinne anmäld men kom ej med, för låga startpoäng, hon var preppad för det i sex veckor.
Alright, har vart på tjänsteresa hela veckan så varken haft tid med Sharps eller trav. Var ju synd att jag missade den infon.
Gammal 2015-10-14, 20:52   #49

Standard

Citat:
Älsklingsgubben Björn levererar som vanligt. Inte många system man torskat på dig i alla fall.

Fel att skriva i efterhand kanske men jag hade spikat adielsson på V5;:an men ändrade i sista stund till Goop från spår 7 i 3:e pga något de sa på liven...det kostade mig 5:an och jävligt fina pengar...haha
Gammal 2015-10-14, 20:56   #50

Shooters avatar

Standard

Valde fel U i det loppet. Det stod mellan 2 och 6, men jag trodde tysken skulle få spets och lämna över till Takter. Nu måste bägge U-hästarna sitta som är kvar.
Gammal 2015-10-14, 20:56   #51

Standard

två märkliga styrningar. varför försöker inte takter överta spets efter den inledningen? vad ska christoffer ut i tredje spår innan sista kurvan när han har rygg på favoriten?
Gammal 2015-10-14, 21:01   #52

Standard

Jag svalde tysken med hull och hår, tur jag redan har spruckit!
Gammal 2015-10-14, 21:02   #53

Standard

Citat:
två märkliga styrningar. varför försöker inte takter överta spets efter den inledningen? vad ska christoffer ut i tredje spår innan sista kurvan när han har rygg på favoriten?
Tänkte samma sak!
Gammal 2015-10-14, 21:06   #54

Standard

VA FAN!
Gammal 2015-10-14, 21:06   #55

Shooters avatar

Standard

En enprocentare. Lika bra det när Eriks häst slog på en gunga. Förstår inte att Erik lät Jansson överta när hästen är stänkrädd.
Gammal 2015-10-14, 21:06   #56

Standard

Jaha...där klev man av då!
Gammal 2015-10-14, 21:07   #57

Manprinsens avatar

Standard

Var det nån som hade med den där?!
Gammal 2015-10-14, 21:07   #58

Standard

Värsta spiken, så blir den avslagen på linjen mot en 100 oddsare.
Gammal 2015-10-14, 21:08   #59

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Jaha...där klev man av då!
Samma här...

men ändå: en fin styrning av Per Nilsson
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 21:08   #60

Standard

Citat:
Var det nån som hade med den där?!
Hade den på mitt joker men det hjälper lite då man hade 2:an spik i första!
Gammal 2015-10-14, 21:09   #61

Standard

12:an var ju på väg i galopp hela sista sväng så att den kom i mål ens var bra gjort.
Gammal 2015-10-14, 21:09   #62

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Bra betalt på den två senaste. Men omöjlig att hitta
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 21:10   #63

Standard

torbjörn tryckte väl till lite onödigt hårt på sista långsidan kan jag tycka. Denna var svårfunnen. tränarn uppåt i intervjun dock i aftonbladet
Gammal 2015-10-14, 21:12   #64

Manprinsens avatar

Standard

Finns viss risk för 8 rätts jackpot om favoriterna fortsätter att falla nu.
Gammal 2015-10-14, 21:13   #65

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Grym skalle på Carmine Am trots förlust, var ingen billig häst men kommer bli bra.

Johnny har ingen bra dag.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-14, 21:18   #66

Shooters avatar

Standard

Snyggt! Peter verkar ha hittat formen. Där satt ett U i alla fall.
Gammal 2015-10-14, 21:18   #67

Manprinsens avatar

Standard

Lövgren har nog en ännu sämre dag...
Gammal 2015-10-14, 21:19   #68

Standard

Untersteiner verkar ha hittat tillbaka. Löfgrens avslutade bra
Gammal 2015-10-14, 21:19   #69

Standard

Citat:
Lövgren har nog en ännu sämre dag...
Dock går Lövgrens hästar riktigt bra idag, även fast dom inte vinner!
Gammal 2015-10-14, 21:20   #70

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Dock går Lövgrens hästar riktigt bra idag, även fast dom inte vinner!
Hade vunnit plättlätt med en riktig kusk!

Svårt att säga något om Untersteiners egentliga form då han fått 2 lopp till skänks idag.
Gammal 2015-10-14, 21:22   #71

Standard

Citat:
Hade vunnit plättlätt med en riktig kusk!

Svårt att säga något om Untersteiners egentliga form då han fått 2 lopp till skänks idag.
Inte omöjligt att dom vunnit med andra upplägg!
Gammal 2015-10-14, 21:23   #72

Standard

Nu jobbar vi bort Utac!
Gammal 2015-10-14, 21:28   #73

Standard

Overkligt bra hon var...Otippat att Goop skulle trolla...suck.
Gammal 2015-10-14, 21:28   #74

Shooters avatar

Standard

Suveränt! Där satt mitt andra U. Ett trehästars och en spik kvar för sju rätt.
Gammal 2015-10-14, 21:28   #75

Standard

oj oj den är ju riktigt bra. trodde det var en kall favorit
Gammal 2015-10-14, 21:29   #76

Manprinsens avatar

Standard

Hyfsat stim han är i just nu grabben. Tyckte det var en svag favorit på förhand.
Gammal 2015-10-14, 21:32   #77

Icors avatar

Standard

Citat:
Suveränt! Där satt mitt andra U. Ett trehästars och en spik kvar för sju rätt.

sitter vi på samma för 7 rätt?

1,2,7
5

Gammal 2015-10-14, 21:33   #78

Standard

Om nu formen är tillbaka så borde väl Jarl vinna nu då
Gammal 2015-10-14, 21:33   #79

Helges avatar

Standard

Har spikat 5 % i sista bara så ni vet
Gammal 2015-10-14, 21:35   #80

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icor Visa inlägg
sitter vi på samma för 7 rätt?

1,2,7
5
Yes! Mitt system är ju förhandsredovisat i V86-system-forumet.
Gammal 2015-10-14, 21:36   #81

putte64s avatar

Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Finnar håller ihop

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Har spikat 5 % i sista bara så ni vet
Gammal 2015-10-14, 21:38   #82

Standard

Så du tyckte att 1 lopp innanför västen räcker på FF, jag är tveksam därför bara 4,5 på min kupong. Hoppas du är rätt ute! jag sprack ju på carmine.
Gammal 2015-10-14, 21:39   #83

Icors avatar

Standard

Citat:
Yes! Mitt system är ju förhandsredovisat i V86-system-forumet.
oki då önskar jag dig, och indirekt mg själv lycka till

Gammal 2015-10-14, 21:40   #84

Manprinsens avatar

Standard

Ser mysko ut när Untersteiner är utklädd till Haugstad...
Gammal 2015-10-14, 21:43   #85

Manprinsens avatar

Standard

Nu börjar det likna röda armén igen.
Gammal 2015-10-14, 21:43   #86

Standard

Boooom då kan det bli en slant tillbaka
Gammal 2015-10-14, 21:43   #87

Standard

Men vad fan, hur lyckades Takter fastna??
Gammal 2015-10-14, 21:43   #88

Standard

Bra där Johan!!

4, 5, 6, 9 för sjuan på jokersystemet!
Gammal 2015-10-14, 21:43   #89

Shooters avatar

Standard

Onödig körning tycker jag. Uhrberg borde ha gått ner i rygg istället för att fortsätta och köra gunga. Då kan det bara bli sexor om femma vinner sista, vilket den bör göra.
Gammal 2015-10-14, 21:45   #90

Standard

Jarl af solnäs höll riktigt bra.. plusartat på en häst jag tidigare tyckt varit väldigt vek!
Gammal 2015-10-14, 21:46   #91

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Men vad fan, hur lyckades Takter fastna??
Verkligen! men takter kände väl att det inte fanns så mycket att köra med? hade den som förstarankad, tur vinnarn slank med i sista stund.
Gammal 2015-10-14, 21:47   #92

Standard

Såg inte ut så dock, kändes som den klättrade. Självklart eftersom jag lirade vinnare...
Gammal 2015-10-14, 21:47   #93

Standard

Tror fan jag hoppas på 11:an i sista i stället för att sätta dubbeln! 770 ggr pengarna!
Gammal 2015-10-14, 21:47   #94

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Finnar håller ihop
Japp, kippis
Gammal 2015-10-14, 21:54   #95

Standard

Satan i gatan....fan att inte Haugstad fick hinna fram...damn this nation!!!!!
Gammal 2015-10-14, 21:55   #96

Shooters avatar

Standard

Strålande prestation! Nära idag, men tyvärr onödig körning mellan mina tre hästar i sjunde och en gunga på Eriks stänkrädda häst när han släppte ner 12:an i fjärde. Små marginaler.
Gammal 2015-10-14, 21:57   #97

Standard

Fy fan att man väljer att spika i första i stället för sista..1,4 mille..suck.
Gammal 2015-10-14, 22:01   #98

Icors avatar

Standard

nöjd med mitt lilla spel endå

V86
Inlämnat: 2015-10-14, 17:32
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2015-10-14
Start: 20:30
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 8
2: 4
3: 2, 3, 6
4: 2, 4, 6, 12
5: 2
6: 1, 6
7: 1, 2, 7
8: 5

4x1x3x4x1x2x3x1 = 288 rader.
288 x 1 x 0,25 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.

Gammal 2015-10-14, 22:02   #99

Standard

Citat:
Surt. Men blir det inte lite meningslöst när du inte lagt ut det aktuella systemet? Vad jag kan se hade du sex pundet du lagt ut?? Med spik i sista..
Gammal 2015-10-14, 22:04   #100

Standard

Citat:
Surt. Men blir det inte lite meningslöst när du inte lagt ut det aktuella systemet? Vad jag kan se hade du sex pundet du lagt ut?? Med spik i sista..
Jag hade ett matematiskt som jag la ut och ett jokersystem med poängkrav som är lite värre att lägga ut där jag spikat 2:an i första och 4:an i andra och garderat 5:an i sista..men men..så är det alltid!
Gammal 2015-10-14, 22:08   #101

Standard

Citat:
Jag hade ett matematiskt som jag la ut och ett jokersystem med poängkrav som är lite värre att lägga ut där jag spikat 2:an i första och 4:an i andra och garderat 5:an i sista..men men..så är det alltid!
Fast blir ju som sagt meningslöst då. Och så svårt är det ju inte att lägga ut reducerat?
Gammal 2015-10-14, 22:11   #102

Helges avatar

Standard

Senast redigerad av Helge den 2015-10-15 klockan 09:01.
Gammal 2015-10-14, 22:13   #103

Standard

Citat:
Fast blir ju som sagt meningslöst då. Och så svårt är det ju inte att lägga ut reducerat?
Jag vet inte hur man gör iaf. Jag har varken tid eller lust att sitta och skriva ut det iaf. Om det sårar dina känslor så kan jag bara skriva om systemet jag lagt ut hädanefter.
Gammal 2015-10-14, 22:18   #104

Standard

Citat:
Jag vet inte hur man gör iaf. Jag har varken tid eller lust att sitta och skriva ut det iaf. Om det sårar dina känslor så kan jag bara skriva om systemet jag lagt ut hädanefter.
Du får skriva vad du vill. Men forumet urvattnas om det börjar lukta efterhandskonstruktioner. Vilket jag tycker det gör.
Gammal 2015-10-14, 22:28   #105

Standard

Citat:
jäkligt surt förstår jag. måste varit ett stort joker du körde eller? Men det är klart du har dragit in lite deg på sistone vad man kunnat se här.
Gammal 2015-10-14, 22:29   #106

Standard

Citat:
Du får skriva vad du vill. Men forumet urvattnas om det börjar lukta efterhandskonstruktioner. Vilket jag tycker det gör.
Ja det är iofs totalt ointressant om du tycker att det verkar vara efterhandskontruktioner eller inte!

Jag la upp en bong värd 300k plus för någon vecka sen. Ska jag lägga upp V86:an för 38k förra onsdagen, V64:an igår för 44k eller dubbeln för 23k idag så du slipper fundera?!

Eller vänta...kunde inte bry mig mindre om du tror att jag hittar på.
Gammal 2015-10-14, 22:30   #107

Standard

Citat:
jäkligt surt förstår jag. måste varit ett stort joker du körde eller? Men det är klart du har dragit in lite deg på sistone vad man kunnat se här.
Ja det gick på drygt 7k att lämna in!
Gammal 2015-10-15, 02:07   #108

Standard

Sitter här helt bedrövad över vallas v5a tidigare.. Lämnade in ett system för 60kr och spricker på Haugstad ... Ständigt denna jävla kusk.. Kan inte fatta hur den raden ger 180k.

Men then again, hur ofta vinner den jäveln i v5-3 .. Så jävla stört hur han hinner dit, och jag fortsätter att förlora på Haugstad. Kenneth jag hatar dig rent ut sagt, kommer alltid snett på dig! Även de få ynka loppen du lyckas vinna!!

För övrigt var travtjänsten snuskigt nära idag. De har hittat en liten formtopp nu!
Gammal 2015-10-15, 09:19   #109

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Sitter här helt bedrövad över vallas v5a tidigare.. Lämnade in ett system för 60kr och spricker på Haugstad ... Ständigt denna jävla kusk.. Kan inte fatta hur den raden ger 180k.

Men then again, hur ofta vinner den jäveln i v5-3 .. Så jävla stört hur han hinner dit, och jag fortsätter att förlora på Haugstad. Kenneth jag hatar dig rent ut sagt, kommer alltid snett på dig! Även de få ynka loppen du lyckas vinna!!

För övrigt var travtjänsten snuskigt nära idag. De har hittat en liten formtopp nu!

Haugstad vann inte ens.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-15, 10:55   #110

Sharp$: 44
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Haugstad vann inte ens.
Tror han menar att han spelat på Haugstad och är less på att baggen aldrig vinner
Khiarshoor (+10)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-15, 14:52   #111

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Haugstad vann inte ens.
Inte nog med att du lägger årets drygaste kommentar som avslutas med världens onödigaste punkt (online)...

KANSKE JUST VAR DET SOM VAR PROBLEMET?! Att haugstad blev målfotoslagen i v5-3.... Hade säkert gett minst 60k med honom din tönt..
Gammal 2015-10-15, 15:09   #112

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1401
Standard

Citat:
Inte nog med att du lägger årets drygaste kommentar som avslutas med världens onödigaste punkt (online)...

KANSKE JUST VAR DET SOM VAR PROBLEMET?! Att haugstad blev målfotoslagen i v5-3.... Hade säkert gett minst 60k med honom din tönt..
Det hade inte ens gett 6k med KH som vinnare i V5-3.

Utdelningen blev precis som du redan reagerat över "extrem". Men hela extremiteten ( hehe ) ligger i att det var en 288-oddsare som vann.

Det händer egentligen "aldrig". ( Förutom igår då! )

Byt ut en bottenstreckad ( Edit: T o m hela V5-omgångens minst spelade häst ) mot en 4ehandare. Då blir det ett helt normalt värde på rätt rad istället.

Förväntad utdelning om #6 hade vunnit var ca 4000kr. Att det skulle ha gett mer än 6000kr har under 5% sannolikhet. Att det skulle ha gett runt 60k är omöjligt.

Senast redigerad av Strappa71 den 2015-10-15 klockan 15:12.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-15, 15:14   #113

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Längesen man såg någon ägde sig själv så hårt.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-15, 15:34   #114

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Vi är alla vinnare förr eller senare! Detta är ett maraton lopp delux på/för ensam på V75.
Gammal 2015-10-15, 16:21   #115

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Jaha, var väl trött imorse eller något. Beklagar sorgen isåfall, måste vara tufft att torska på hästar, de brukar man ju aldrig göra.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td