|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Detta är en jävla skandal, hur i helskotta ska detta kunna hända?
Att sidan skulle utvecklas efter hand och bli bättre sa dom. Men att det ej gick och lämna in V75 är helt oacceptabelt!!!!! Har sagt det förut vilket annat företag som släppt en sida som ej funkar hundra direkt hade tappat massor i försäljning, förutom ATG som inte verkar bry sig om sina kunder. |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Upprepar mig, fy fan vad tråkigt med denna inkompetens!!! Ett statligt bolag, hmm. Oj, systembolaget kan inte ta mot betalningar lördag kl 13.57 or whatever.
Och (upprepar mig igen) fyfanfyfanfyfan många timmars arbete lagt ned på detta (: ATG kan börja sälja lottoskit i stället = VR-trav Hur skall travsverige överleva med denna nonchalans mot spelare och ägare, det är faktiskt 2015 nu för helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
[QUOTE=bokis29;462208]
Citat:
Egentligen får man skylla sig själv, varför ta risken att lämna in just innan start. Har svårt att förstå vitsen med det. Osannolikt att det kommer någon värdefull info så sent........ |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
Jag kan inte lämna in V5 heller.
Skall man logga ut och försöka logga in på nytt? Eller går det inte att logga in då? Just nu kan jag åtminstone SE loppen. |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Verkar ju konstigt att det funkar för vissa av oss? Jag kör förvisso inte med reducerade system. Ni som har problem kör ni matematiskt eller filinlämning?
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Mina sharps vänner.
Jag skrev detta redan för 2 v sedan, kunde inte lämna in och hade ett gäng 6or o 5or. Atg skyllde på min uppkoppling och nekade utbetalning på ca 3500kr. Dax att BOJKOTTA ATG NU!!!! Jag kommer ta ut mina pengar efter alla dessa fiasko ändringar som gjorts till det sämre. Våra pengar o vi som betalar men ingen tar ansvar, dom Skiter i oss spelare. Dax o agera nu folket!!! |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
V5 fungerar inte för mig heller, zz.
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Samma här kan ej lämna in V5.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Kunde varken lämna i V7 eller V5!!! Ja skandal är ett starkt ord men faktum är att det är just vad det är. Timmar av analys helt bortkastade!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2520Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Så jävla tröttsamt! KAn inte lämna in och kan inte se Avd3 nu!!
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
[QUOTE=SO;462238]
Håller dock inte riktigt med dig. Många gånger så handlar det inte om någon information för min egen del, är snarare beslutaångest över vissa val man gjort, haha.
|
|
|
|
|
|
|
|