Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-24, 20:17   #301

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 2456
Standard

Funkar inte nu heller....
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 20:26   #302

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Annars borde väl den nya sidan vara bättre ur säkerhetssynpunkt då den inte bygger på flash som är ett enda stort säkerhetshål.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 20:28   #303

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den är otroligt säker, eftersom ingen kan använda den

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Annars borde väl den nya sidan vara bättre ur säkerhetssynpunkt då den inte bygger på flash som är ett enda stort säkerhetshål.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 20:36   #304

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 40
Standard

Citat:
De använder fortfarande flash
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 20:58   #305

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
De använder fortfarande flash
Står inget om att man behöver flash för att använda sidan i deras egna info i alla fall? Har själv inte heller lyckats identifiera några flashkomponenter på den nya sidan.

Vilka webbläsare och enheter stödjs på nästa ATG.se?

Vi har testat plattformen på följande enheter och programversioner. Vilket betyder att vi vet att det ska fungera för dessa. Det kan fungera på andra versioner och kombinationer men det är inget vi testar och kan därför inte garantera att det fungerar.
- iPad/iPhone senaste IOS version som är möjlig för den iPhone/iPad-modellen + Safari webbläsare (OBS! Vi stödjer inte iPad 1)
- Android med minst version 4 + Chrome webbläsare
- Windows + IE 10 och högre, Firefox eller Chrome.
- Mac + Chrome, Firefox eller Safari
Ambitionen är att i förlängningen stödja Windows Phone men det fungerar inte för tillfället.
Gammal 2015-10-24, 21:01   #306

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Ja det vore bättre om alla bara släppte fram favoriten och slutade svara upp spets överhuvudtaget!
Det har jag aldrig påstått, jag gillar när man kör lite mot favoriter, men poängen är att i så fall ska man ha häst till det också, det går inte att komma med vilket ök som helst och tro att man ska göra det omöjliga.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 21:01   #307

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Tycker ni som inte fick in raden mest ska vara glada. Men förstår känslan.
Riktigt trist omgång ur ett spelperspektiv. Nästan förvånad att det ändå gav en tusing när raden fanns på 8 rader på strecken. Några kommentarer:
1: Enkelt för Shadow Woodland. Order by Keeper passas nästa gång.
2: Konstig start, hur kunde inte Ritzo landa i spets?? Sedan borde den ändå vunnit när luckan kom. Tråkigt med galopp för Total Value.
3: Grym insats av Alkalizer Am. Breidabliks var också riktigt bra liksom Tor Mento. Tråkigt att man kör invändigt med en häst som Danne Edel.
4: Tack Spelvärde för att ni fick mig att byta spik..:--) Riktigt dålig favorit.
5: Mkt bra vinnare. Även Kax The Flax var bra. Men hur under isen var inte Luddes för andra gången i rad??
6: Ruskig vinnare.
7: Samma sak, fantastisk häst. Och kul att den kunde vinna på det här sättet också. Intressant att Obi Wan tog tredje plats. Dock på behörigt avstånd. Tråkigt att vi inte fick se hur bra Calvin B var.

Får ta nya tag nästa vecka. Liksom ATG:-)
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 21:11   #308

Manprinsens avatar

Standard

Om det blir jackpot i morgon blir det då superjackpot på lördag på Bergsåker?
Gammal 2015-10-24, 21:18   #309

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ja!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 21:23   #310

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Citat ATG: Blir det jackpot igen på Solvalla i morgon då Extra V75 körs i samband med uttagningsloppen till Breeders Crown blir utdelningen till en ensam vinnare nästa lördag avsevärt högre. I så fall en av de högsta utdelningarna på V75 genom tiderna.

http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...oerdag-1240390
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 21:42   #311

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Citat ATG: Blir det jackpot igen på Solvalla i morgon då Extra V75 körs i samband med uttagningsloppen till Breeders Crown blir utdelningen till en ensam vinnare nästa lördag avsevärt högre. I så fall en av de högsta utdelningarna på V75 genom tiderna.

http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...oerdag-1240390
Hmm. Det är klart att potten blir stor. Men jag tvivlar på att omsättningen för extra V75 imorrn blir så stor att en ev. jackpott tillför mer pengar till nästa helg än vad en vanlig 6r-JP skulle ha tillfört.

T ex så handlade det om ören ifrån att det skulle blivit 12MSEK till från dagens omgång som gått vidare.

Vi får se. "En av de största" kan såklart tolkas som top 10 eller top 20 med. Och då stämmer ju ordvalet.

Jag tycker att ATG har börjat tänja på gränserna alltmer i sina pressutskick. Man vill så gärna, så gärna att det ska ske positiva saker.
Gammal 2015-10-24, 22:07   #312

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det har jag aldrig påstått, jag gillar när man kör lite mot favoriter, men poängen är att i så fall ska man ha häst till det också, det går inte att komma med vilket ök som helst och tro att man ska göra det omöjliga.
Hästen galopperade och kändes tydligen inte frisk för dagen. Personligen applåderar jag beslutet att köra i spets och dessutom gå ut med det tidigt.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 22:28   #313

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg

Citat:
ATG har polisanmält händelsen.
Så bra. Då löser sig allt till slut.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 00:25   #314

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Mina spikar Alkalizer AM, Quintessense och Takethem satt som en smäck. Problemet var att i mina garderingslopp vann Shadow Woodland, Victorious Star, Staro Hollywood och Delicious. Systemet kostade 160 kronor och gav nästan 10 ggr tillbaka. Varför gjorde man inte flerbong?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 00:32   #315

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

VS blev av med ledningen, nästan 2 längder efter.
Varför Jepson inte går ner vet jag inte, men du visste nog den inte skulle hålla spets av egen kraft.
Då kan man inte ha den på flerbong.

Har försökt hitta anledningen till Jepsons konstiga styrning, men inte hittat något.
Kanske tog han inte töm ???
På Svensk Travsport finns ingen info alls.
Skandal, de måste höra och förmedla informationen !!!!

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Mina spikar Alkalizer AM, Quintessense och Takethem satt som en smäck. Problemet var att i mina garderingslopp vann Shadow Woodland, Victorious Star, Staro Hollywood och Delicious. Systemet kostade 160 kronor och gav nästan 10 ggr tillbaka. Varför gjorde man inte flerbong?

td