|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Varför gör dom inte det då ? Katastrof att det går rykten, det skall strykas direkt!
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Västerbo är nu struken på ATG. Bara att invänta Teyla också.
|
|
|
|
#109 |
|
Gör ett bolagssystem! I övrigt noll kronor in på toton bara för att!
|
|
|
|
#110 |
|
Pratas en del om total value men notera att spår 8 inte har vunnit klass 1 på Jägersro på 10 år enligt Jens Sjödén...medans spår ett är rejält gynnade av vingen!
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Mitt bolagssystem (lämnades in innan Teyla ströks)
1) 3,6,7 r1-11 (4 skall köras i ledningen. 6 dödens i fara. 3 är finalklar men ser allt bättre ut. 7 allt mer formstark och kan få loppet) 2) 1,2,3,5,6,7,8,9 r10-4 (spik på Lugauer - aldrig i livet. 8 var ruskig senast. Gardera!) 3) 14 r2-5 (14 är starkast. För den som garderar är det 2,5,6 och 10) 4) 3,6,7,12 r13-14 (6 och 7 slåss om ledningen. Favoriten 7 var oförklarligt svag på OS senast. Bra att 3 ströks varvid vi fick med 13 på reserven) 5) 2,4,5,7 r1-11 (På mitt eget system kommer jag att spika 7. Har nyss talat med min danske rapportör, som säger, att 7 slår favoriten 5. Då spikar vi Flemming) 6) 1,4 r10-2 (1 vinner men bolaget mördar mig om 4 vinner och inte är streckad) 7) 1,3,5,12 r10-4 (1 är snabb ut och tar ledningen, där han aldrig förlorat. Fick dödens senast och var tapper trea bakom 5 och 10. 1 är bara streckad på 5 % - tackar) Kostar 1536:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Någon som vet vad spelvärde spikar?
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
I avd.4 är nr 3 struken och först på turordningen är 13 Elvira Diablo.
Vet någon om insats-% som visas på 13 Elvira Diablo är inklusive de som den får av den strukna hästen? Eller räknas det på efter d.v.s. i verkligheten är insats-% högre på 13 Elvira Diablo än det som visas? |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Idag sätter jag inte ihop V75-systemet, så jag nöjer mig med att slänga in en rak DD: 1-5 och koncentrerar mig på morgondagens V75:a. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Spelvärde spikar pappa Untersteiner i 4.e.
Jag har frågat dem hur de ser på loppet då jag tror Uhrberg trollar bort det i spets. Samtidigt som Untersteiner Vill ha bra ryggar. Den enda bra ryggen är väl Staro Hollywood? |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Citat:
|
||
|