Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-20, 05:45   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v64 GÄVLE


Ser svårt och klurigt ut, kan bli pengar idag... Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 13:02   #2
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

solklarar spiken borde 5 Ajlexis vara i avd5
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 14:14   #3
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Spikar mej ur avd 3 en eller alla
PANIC BUTTON
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 14:53   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Montélopp på V64, nä blir V5 & V4 Jägers istället
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 15:30   #5
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Montélopp på V64, nä blir V5 & V4 Jägers istället
Verkligen! tycker det är bättre kvalite i loppen.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 15:46   #6
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Montélopp på V64, nä blir V5 & V4 Jägers istället
Ja och dessutom lite blött och fuktigt här i gävle nu....#halshästletare.

Starta en tråd
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 16:24   #7
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Montélopp på V64, nä blir V5 & V4 Jägers istället
Fantastiska lopp på Jägers idag. Ett par lopp i grundserien och damklubbens stolopp med en storfavorit, som körs av Tanja Huisman - en säkert förträfflig person, som man känner sig komfortabel med som kusk???? Har med andra ord aldrig hört talas om.

Om man får gå tillbaka till tråden tycker jag, att 7 Panic Button visat form och är en berättigad favorit. 4 Offshore Star kommer från två raka segrar. 3 Lucky Luke Zenz har startat på V75 i travlopp och varit lite betrodd. Vad kan den i sin montédebut? Måste man även strecka 8 Bring Me Staro - ni som kan något?

I v64-2 är 6 Sugar Daddy överstreckad med 59 %. Den favoriten skall vi välta. Räcker det med 4,6 och 7?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 17:04   #8
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Fantastiska lopp på Jägers idag. Ett par lopp i grundserien och damklubbens stolopp med en storfavorit, som körs av Tanja Huisman - en säkert förträfflig person, som man känner sig komfortabel med som kusk???? Har med andra ord aldrig hört talas om.

Om man får gå tillbaka till tråden tycker jag, att 7 Panic Button visat form och är en berättigad favorit. 4 Offshore Star kommer från två raka segrar. 3 Lucky Luke Zenz har startat på V75 i travlopp och varit lite betrodd. Vad kan den i sin montédebut? Måste man även strecka 8 Bring Me Staro - ni som kan något?

I v64-2 är 6 Sugar Daddy överstreckad med 59 %. Den favoriten skall vi välta. Räcker det med 4,6 och 7?
För mig ter sig monté som ett lotto när jag spelar iaf. Hamnar aldrig rätt på det känns det som...spikar jag storfavvon som bara ska leka hem loppet så torskar den och kladdar jag på så vinner favoriten..varenda gång när det gäller monté.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 17:13   #9
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
För mig ter sig monté som ett lotto när jag spelar iaf. Hamnar aldrig rätt på det känns det som...spikar jag storfavvon som bara ska leka hem loppet så torskar den och kladdar jag på så vinner favoriten..varenda gång när det gäller monté.
om det ändå bara var i montélopp det vore så...
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 17:15   #10
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
För mig ter sig monté som ett lotto när jag spelar iaf. Hamnar aldrig rätt på det känns det som...spikar jag storfavvon som bara ska leka hem loppet så torskar den och kladdar jag på så vinner favoriten..varenda gång när det gäller monté.
Du har ju varit framgångsrik på travet ett tag. Lägg ner din energi där och köp dig ur montéloppet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 17:31   #11
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
För mig ter sig monté som ett lotto när jag spelar iaf. Hamnar aldrig rätt på det känns det som...spikar jag storfavvon som bara ska leka hem loppet så torskar den och kladdar jag på så vinner favoriten..varenda gång när det gäller monté.
Jag tycker Lucky Luke är en spelvärd spik, om än lite chansartad. Är nog inte mycket sämre än favoriten och har bra läge. Annars är ju Orsimo och Panic Button ett säkert kort i monté, men procenten är inte lika roliga och läget svårare.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 17:50   #12
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 639
Sharp$: 22763
Standard

Gillar det jag sett av Hachiko. Möter kanske något hårdare, men med lite fart i loppet så tror jag den är bäst till slut.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 17:51   #13
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Lirar tungt på rak DD ikväll!

5-5

Cubano formstark och hästen på start! Motbuden har bakspår! Körs till spets och god chans hålla! Princess Elle har lopp i kroppen och nu åker helstängt på och man laddar för spets där hästen vunnit 3 av 3! Positiva träningsrapporter och bfro!

20 ggr är piss pga dubbelslag men det är fina procent på Princess på både V4 och V64!!

Om det är underbetalt mot Cubano så blir det smaskigare bakom!
Lirar även lite med motbuden i DD1!

9, 11 - 5!

SÄRSKILT intressant med 9-5 som står i 215 ggr just nu! Smygläge på kanonhäst från Stall Stig H Johansson och här får kan man smyga med om 11 kör fram och lägger press!

Lycka till!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 17:52   #14
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Askens Valencia bfro!! Lopp i kroppen och gjorde en klart godkänd comeback!
Det här ska den här kanonen sänka i sista kurvan på ren och skär grundkapacitet! KÖR BARA I TID SENILSNÖRE!!!

Spelvärd spik! Helgardera montén!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-20, 17:56   #15
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

Mitt drag idag är Givememymoneyback med duktige Ove i sulkyn. Bfro och lågt streckad Travsäker häst som gjort jämna och bra tiderni senaste loppen...Lycka till alla! Hoppas någon Sharpsare sätter raden.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td