|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jag fattade det, tänkte att man kanske serverade samma på Bergsåker. Eller nån annan maträtt. Poängen var att hästarna borde vara i fokus, inte publiken. Man hade säkert kunna locka 5000 pers till Lycksele eller Hoting, är väl årets händelse för dem när travet kommer dit, men då får vi framför tvn kolla på lopp med löss rakt igenom.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
V75-7
Tittade på storfavoriten Voulez Vous i senaste loppet. Ove A gav den ett bra lopp men fick rejält stryk av Windson Yankee (som var riktigt bra). Voulex Vous övertygade inte på mig och jag kommer att gardera. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gillar inte spår 2 på 1640 auto heller, brukar alltid häxa sig och sällan det levererar vinnare på V7...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Dessutom brukar travet se dåligt ut, man vet inte riktigt i vilket skick han kommer vara.
Kan vara SOS, men flera andra är också snabba ut, och allt kan gå fel om han måste ladda för fullt. Många bra emot, dessutom.
|
|
|
#21 |
|
Många bra emot, som sagt. En av dem är "Långben".
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tror ni Bolt Boko kan komma förbi Unique Julia i starten? Möjlig spik för mig isåfall.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rawr (+2) |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ja.
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ärtsoppan var ruggigt god.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
T ex känslan att inför en hyfsat månghövdad publik få se sin ögonsten vinna och ta emot jubel/applåder från vinnarcirkeln. Om det inte är någon som är där och tittar blir det ju snarare det omvända. Den som är på plats och får komma till vinnarcirkeln inför tomma publikplatser känner sig förmodligen ganska fånig.
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag menade på travtävlingar i allmänhet. Är fullt medveten om att det är helt andra krav på underhållning idag jämfört med förr. Men utan publik på banorna är det mission impossible. För att prispengarna ska komma ikapp så att hästägande blir en plus-affär för några andra än ett fåtal storloppsvinnare är inget annat än en utopi.
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Och sen det viktigaste av allt, sporten. Vem vill gå och titta på breddlopp? V86 tror jag man hade kunnat göra till en populär vistelse för publiken. Där finns för det mesta BRA sport. Låt V86-omgångarna gå runt året om precis som V75 och höj statusen på spelformen. Kör alltid 9 lopp, ett lopp innan och därefter sätts V86 igång. Slopa V86 Express. Senast redigerad av AndyMart den 2015-10-28 klockan 14:12. |
||
|
|
|
|
|
|