Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-30, 22:39   #76

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Kallblod Spika rätt eller 2 till? 3 hästars känns tungt en omgång som denna
Qravatt kan spåra runt om. Tekno gillar inte att kajka i spåren bakifrån och travet har varit risigt på sistone. Måste även ha med Norheim Järv, känns jävligt spännande med Erik.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-30, 23:02   #77

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

spik !!!!

Rocky Winner
i morgen vinder den let.....efter tur i det franske med 3 sejr på stribe....i morgen vinder den let i så bilig gold division......husk !!!!!
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-30, 23:03   #78

Sharp$: 4815
Standard

JEP

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
Rocky Winner
i morgen vinder den let.....efter tur i det franske med 3 sejr på stribe....i morgen vinder den let i så bilig gold division......husk !!!!!
Gabriele Gelormini

1 2875 14,9 -- 1,70

150722
Enghien-3 Gabriele Gelormini

1 2900 14,0 -- 2,30

150711
Enghien-5 Gabriele Gelormini

1 2875 14,4 -- 8,0
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 01:09   #79

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Churchill sa: Den göttaste champagnen är torr, kall och gratis.

Tipsen här på Sharps är gratis. I V75-5 är 10 Rekord Amok till 6 % väl så bra som 55 %aren 11 Salong. Bra lås!

Firas lämpligen med Churchills favoritchampagne Pol Roger.
På vilket sätt är Rekord Amok väl så bra som Salong? Den har inte visat något i närheten av Salongs insats senast på Solvalla. Senast torskade den från ledningen efter 16-tempo. Säger dock inte att Salong bara vinner för det, vill först se att han gör en liknande prestation som senast igen. Streckar dock 1, 3 och 8 före som garderingsbud.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 01:37   #80

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Gillar egentligen inte att spika Örjan från bakspår, men håller ändå Venkatesh som bästa spiken imorgon. En del snack från olika håll att hästen är upp och ner och inte att lita på och så vidare, men tycker han har skött sig bra nu i flera starter på slutet. Senast han blev tokhet var när Örjan tokladdade mot ledningen på Rättvik för fem starter sedan, men så lär han inte köra igen. I övrigt har han plockat ner betydligt tuffare silvergäng än så här på slutet. Känns överlägsen kapacitetsmässigt i det här gänget.

Varnar också för Västerbo Carrera som det är fint spelvärde på i första avdelningen. Segstark häst som tål att göra grovjobb och gå ute i spåren. Hoppas Linderoth kör fram tidigt i dödens och ger hästen chansen. Gäller att hålla jämnt, hårt tempo hela vägen. Tror definitivt att han kan slå Bolt Boko från dödens iallafall, streckad på 3 % i nuläget...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
Gammal 2015-10-31, 01:43   #81

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Bolt Boko känns ju för övrigt iskall som favorit. Erik ska ha en eloge om han lyckas fuska bort loppet från ledningen, men borde bli mycket tufft med tre, fyra motståndare som känns klart tuffare. Plockar bort den trots 99 % spetschans. 1, 2, 9, och 11 går före och Digital Collection är klar förstahäst.
Gammal 2015-10-31, 02:29   #82

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Gillar egentligen inte att spika Örjan från bakspår, men håller ändå Venkatesh som bästa spiken imorgon. En del snack från olika håll att hästen är upp och ner och inte att lita på och så vidare, men tycker han har skött sig bra nu i flera starter på slutet. Senast han blev tokhet var när Örjan tokladdade mot ledningen på Rättvik för fem starter sedan, men så lär han inte köra igen. I övrigt har han plockat ner betydligt tuffare silvergäng än så här på slutet. Känns överlägsen kapacitetsmässigt i det här gänget.

Varnar också för Västerbo Carrera som det är fint spelvärde på i första avdelningen. Segstark häst som tål att göra grovjobb och gå ute i spåren. Hoppas Linderoth kör fram tidigt i dödens och ger hästen chansen. Gäller att hålla jämnt, hårt tempo hela vägen. Tror definitivt att han kan slå Bolt Boko från dödens iallafall, streckad på 3 % i nuläget...
Trodde V. Carrera skulle vara lite mer streckad än 3%. Funderat under veckan och chansspika den. Det kan bli bra fart på loppet och då kan VC visa sin styrka på upploppet
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 08:40   #83

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg

västerbo carrera kommer aldrig kunna ta sig fram till dödens för där sitter berghan omgående när han märker att Adielsson myglar där framme. då har de två bäst vinstchans o de som sitter i närheten kan ha liten chans, de andra gör sig icke besvär, tror jag.
SO (+3)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 10:16   #84

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7304
Standard

Blir inte klok riktigt på hur bra Bolt Boko är. Är ju upplagt för Erik-SOS. Men står den emot om 1, 9 el 11 sitter i dödens?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 10:26   #85

Manprinsens avatar

Standard

Bara att spika Digital Collection. Robban rycker skorna och lägger inte det här. Bolt Boko håller aldrig hela vägen, upploppet är långt.
Emeffeff (+3)
Gammal 2015-10-31, 10:31   #86

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 4958
Standard

Ajlexes Cubano går visserligen upp en klass men med tanke på form kan den inte blanda sig i?
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 10:31   #87

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Rekord Amok fick senast ge sig från spets mot Ove A Lindqvist's Islamorada.
Nu lämnar Ove A klart på Rekord Amok som han tycker är en riktigt bra häst.
Nån som förstår detta och håller med ?
Själv tycker jag att Rekord Amok borde få svårt här mot ett par motståndare.
Vad är det Ove A har sett i Rekord Amok som jag har missat ?????
SO (+5)
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 10:37   #88

Shooters avatar

Sharp$: 39616
Standard

Idag är det inte jag som gör V75, möjligen ett eget då det är jackpot och då det inte ser omöjligt ut alls, men dock V5 och där singlar jag Quid Pro Quo och Balero Meras, trots att den sistnämnde går med skor och har ett dåligt spår. Dock klart intressant med rycktussar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 10:41   #89

Shooters avatar

Sharp$: 39616
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Jag har garderat upp loppet då jag inte alls tror att favoriten är någon klaring. Första motbud tycker jag att Rekord Amok är som har varit före favoriten i mål de gånger de mötts. Har dock inte kollat upp hur loppen gick till, men som sagt så tror jag att det kan skrälla här.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-31, 10:41   #90

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Tycker den känns intressant om man inte vill spika Örjan. Har en idé om att Uffe tar rygg och blir serverad det perfekta loppet. Eriks tror jag inte ett skit på här. Vinner endast om den slipper bli synad.
Svara

td