|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Eskilstuna 27/9
Störst fokus på Jägersro för min del imorgon där en del intressanta hästar startar men man får nog kika på Eskilstuna också då de som så ofta fått ihop flertalet fina race!
Mitt bästa spikförslag såhär dagen innan blir Il Diablo (Stig H, Örjan kör, V64-4) som jag tror är bäst i hela fältet (tillsammans med Aces High) men som står 20 m bättre till än de värsta konkurrenterna. Örjan sänder till spets och sen reglerar han fältet in i mål. Mycket spelvärd spik blir min gissning, och intressant att spela trio med den i topp! Tugga på
Senast redigerad av AndyMart den 2015-10-26 klockan 21:35. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har Standout nån suck på spets? Dålig koll på dom invändigt.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tyvärr är båda ni nämnt chanslösa på spets då Beer Summit tar hand om den. Och varför skulle han släppa över kort distans?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Alvena Pele har bäst form! Kash's Cantab kanske ska sätta dit nosen igen? Tycker det är ett öppet lopp. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Drar väl ihop V64-degen i lopp 1 medan man läser på....
TVILLING Inlämnat: 2015-10-27, 18:11 Eskilstuna Lopp 1 Tisdag 2015-10-27 Start: 18:15 Kostnad: 130,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 Utgångshästar 13 13 x 10,00 kr = 130,00 kr. Totalt: 130,00 kr.
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har någon koll på vad spelvärde kör i avd6 v64 ikväll?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1.Next to None Sib här hästen att slå i ledningen och jag ser bara att lenartsson får göra grovjobbet vilket jag tror inte kommer att gå.
Min vinnare från spets 1.N.T.N.S Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Save our souls första barfota!! Får inte glömmas!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Stormvarning för Quickmaster. BFRO!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Alvena 1.28 odds 50.000 spelat
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
isch vad nära storkovan - du skulle tatt 14 i stället för 13....
|
|
|
|
#19 |
|
Har inte BG sagt att denne inte går i spets längre? Måste till ryggar för att han ska tycka det är någorlunda kul...Skulle tro att han släpper till Per Lennartsson OM Lennartsson vågar styra framåt! Därmed inte sagt att N.T.N.S inte kan vinna loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
DD 2-1är det intressant ?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
V64
Inlämnat: 2015-10-27, 19:16 V6 - endast vinst vid 6 rätt Eskilstuna Tisdag 2015-10-27 Start: 19:25 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 (5) 2: 6, 7 (2) 3: 1, 3, 6, 11 (8) 4: 6, 11, 12, 13, 15 5: 2, 3, 6, 7, 10 (5) 6: 1, 3 (6) 1x2x4x5x5x2 = 400 rader. 400 x 1 x 1,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Jänkarvagn, bfro och stenklart i första! Sedan formalitet!
|
|
|
|
#22 |
|
Ska dom köra Beer Summit i ledningen?
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
jobba nu Uffe, spets och slut tack!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Snyggt Uffe!
Onödigt att ta med 3 hästar där. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Skönt inleda 1x2...
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Såja! spikarna klara! nu ska det smälla på rätt ställe bara
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
HELVETE BLIR GALEN!!!!!
Garderar med fyra men får fan inte med skrällhelvetet!!! PISSÖRJAN gå FÖRE när Goop kommer!!!!
|
|
|
|
#36 |
|
Satan vad den gick i ledningen!!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
spelvärde lyckas ranka denna 1a. riktigt snyggt måste man säga. får tacka dem att jag fick med den. BF RO gav fin effekt
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
![]() Skiter fullständigt i deras tipsettor EFTER loppet! OM jag vetat hade jag varit kvar nu...
|
|
|
|
|
#41 |
|
polaren som har tillgång till det, han la ut här för nån månad sen, blev anmäld av spelvärde efter det så han har legat lågt med det numera. men kan givetvis skriva ut lite vad som sägs där vid möjlighet till det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kul att man hade spik på moons madeira men missade de första två loppen
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
skräll igen nu tack gärna KOntio med barfota häst!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Det där låste ju Goop´arna bra..
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
fin häst den där aces high
hoppas det smäller lite nu, tar gärna bon frecia och exclusive zon nu mot slutet
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vad har värde nu då Lilje
|
|
|
|
#49 |
|
Provar en DD.
DD1. 3 DD2. 3 Order to fly * 200 DD1. 3-6 DD2. 7 Mr turbo triss (fin värmning) +++ * 10
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jag är kvar jag med.
3,4,5,6 1,3 Så kan ju hoppas på att 2 och 3 kör mot varandra så kommer 4 eller 5 där, så går det upp lite i värde iaf. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
100kr vinnare på Beer Summit. 7x degen är helt okej.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
5 och ett halvt år medlem. Välkommen.
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Kan inte sluta att hata FALSKA Björn Goop.
|
|
|
|
#56 |
|
Haha så släpper han... dra åt helvete Ulf
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Väntat scenario tyvärr..fantastiskt tråkigt.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
ojojoj vilken uppvisning av alvena pele. trodde jag verkligen inte ikväll... nåja
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Så blev man klubbad med grovsalt upp i stolsgången igen av folk som inte kan vara ärliga med sina avsikter. Varför i helvete säger dom inte klart ut på förhand att dom tänker släppa?
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
DD= ofta favoriter.....och som sagt när dom flesta pissar på dom så sitter dom nästintill alltid hårt. Skönt jag kissade dagens DD
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Tvilling 6,7,11
Tvilling 3,7,8,12 KBK! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Hade den gått i ledning så hade den varit sämre än 2a. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Alvena hade klart bättre form, men samtidigt växer den enormt i ledningen. Har aldrig vunnit från dödens. Inte säkert den hade sett lika morsk ut utvändigt. Sen är jag inte alls säker på att Lennartsson hade maxat om han hamnat i dödens. Lät inte så på förhand, så Uffe hade nog kunnat halvbluffa bort loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Wow...trodde knappast att Goop skulle vinna så pissenkelt!!!
Ingen höjdaromgång direkt. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bläääää va trist med trav ibland hahahah dessa magnifika DD odds jag rullar av glädje och beger mig in i fotbollens värld igen
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Inte det jag har hört om hästen.
|
|