|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#77 |
|
Habito gjorde det bra, synd att han inte räckte idag. Augustus hade jag ändå inte tagit med idag.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Vann väl Augustus? Så sjukt rätt jag var på det och ett gott vinnarspel.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Då klev man av det här jävla bögspelet igen. Ta en tärning och kasta i v86-bingon som vanligt.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Så här blev raden:
1: A: 5,8 B: 4 C:2,3,9 2: A: 2 3: A: 11 C:7 4: A: 5,8 B:10 C: 2,6 5: A: 3 B: 5 6: A: 6 7: A: 10 B: 2 8: A: 11 B: 3,9 C: 6 Minst 5 A, max 2 C |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
![]() Kändes inte som nån förutsägbar vinnare varken på kusk eller formrad, men det går inte att säga nått illa om den insatsen. |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Grattis Goop
Hade åkt redan i första om jag kört
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Det var rätt att ändra sig och spika Goop i andra. Förstod att den skulle vara klar efter vad han sa i intervju.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Känns hyfsat tryggt med spik på Björn med dom här förutsättningarna. Tryggt och stabilt som långfil.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Fast om man nu tror på spårens betydelse så är den ju en häst som gillar att vara där framme och som varit förföljd av dåliga spår. Det var så jag hittade den. Men att den skulle vinna från dödens trodde jag inte.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
alltid lika skönt o spika en superlampa o det inte blir något lopp överhuvudtaget
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Trav är trav som O.G. alltid sagt. Habito hade behövt ett lopp i kroppen eller en kortare vila så hade den varit klar. Man får dock chansa lite för att försöka få ett övertag mot övriga spelare.
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|