|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 ROMME jackpot
Ny jackpot...Blir spåret en fälla för Scellino Luis eller???ändå det här ser ut som en lämplig uppgift för honom.
Bästa spik? Bästa drag nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bästa spiken måste ju Scellino vara.... litet fält så det där är inga problem.
En sund spik borde Ottens Fighter vara i montèloppet vara. Min chansspik blir 8 Sundbo Tibast i 6:e, dags för den nu att bomba runt. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Börjar med en spik i Cocco Damp Hall såg den sist på valla
Sedan Scellino Luis borde vara klar
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Draget:
9 Racing Hill vann näst senast i lite enklare omgivning. Senast avslutade han starkt som tvåa och han måste tas på största allvar denna gång. Hästen är kraftigt på gång. 11% köper jag alla dagar i veckan.. DD: 1-9 * 100 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Oj, sjyst lås man börjar med.
![]() Hoppas Erik gör sitt i andra nu.
|
|
|
|
#6 |
SAMUEL REHN ?????
fan mand er SYG SOM KUSK GÅR I RYG PÅ EN !!!!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Samuel den styrningen var inte direkt vad jag hade väntat mig. Uselt !!
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fy fan...plockade bort Mogas när liven gjorde avslag på den...suck..kan ju tycka att man borde lärt sig att inte lyssna på dem men icke.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
vem sitter och snackar på liven????
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mogas var med på 4 streck hos mig, men det är lugnt, jag sumpar det nog ganska snart
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kan inte dom där totalt odugliga montébrudarna leka någon annanstans, bara vi slipper dom på streckspelen.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
kör monte bara med autostart, vad är problemet
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Den där jävla Svart Kronos har jag jagat hur länge som helst så klart som fan han skall vinna nu då jag redan är borta på 6:an...damn this nation.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
bra spik der
Svart Kronos
tja dumt ad favoriten i afd 1.......men vinder sæt der |
|
|
|
|
|
|
#16 |
dummt |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fullständigt otroligt, de kom iväg på första försöket. Undrens tid är inte förbi....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Helt underbart när Magnus sätter Goopen på plats
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
FØJ |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
ATG live dom får väll plats med några fler personer i studion
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
provar 1-11 på dd x 300 kr
dd2 hård körning och uffe kommer in i matchen! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kul duell, så ska det se ut med roliga travlopp med både taktik och race i en härlig kombination!
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fy fan...8 hästar i sista för 5 rätt...bara första man sprack...gaaaaaah..
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sitter kvar med 1.11 på V4 an kan bli en peng om
det vill sig
|
|
|
|
#28 |
|
Speciellt när han inte svarade för kung och fosterland i svängen tycker jag. För ett otränat öga kan det se ut som att han sov lite, men jag tror han vet precis vad han gör där och tror det var loppavgörande. Vilka dunderodds det var på DD med Love Lini!
|
|
|
|
#29 |
|
Testar en tvilling med 3 mot 9,12 nu.
|
|
|
|
#30 |
FØJ!!! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
skidt |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
VINNARE
Inlämnat: 2015-11-06, 21:07 Romme Lopp 9 Fredag 2015-11-06 Start: 21:13 Kostnad: 1 500,00 kr Vadet gäller startnummer 1 1 x 1 500,00 kr = 1 500,00 kr. Totalt: 1 500,00 kr. Den galoppen kostade !! Arrrgh
|
|
|
|
#33 |
|
Asså haha det här händer ju faktiskt inte, brukar lägga såna här galenpanne-DD för småpengar som aldrig nånsin är i närheten av att gå in, men som de säger på Triss-reklamen "plötsligt händer det" haha:
DD Inlämnat: 2015-11-06, 20:50 Romme Fredag 2015-11-06 Start: 20:53 Kostnad: 90,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 2: 1, 6 2 x 45,00 kr = 90,00 kr. Totalt: 90,00 kr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
michel65 (+50) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Enormt nöjd med 17 ggr på Love Lini.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ibland lönar det sig inte att spela V6. Systemet som var ensam med alla rätt idag hade vunnit mer utan V6. Då denne hade fått av femmorna och fyrorna också.
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja om du ser till vinnaroddsen. Inte om du ser till vinstchansen. Men man skulle ju såklart ha valt vinnaspel istället för DD. Rätt ovanligt med underbetalt på en tredjehandare/skräll. Normalt sett är det mest bara skräll/skräll som ger underbetalt jämfört med vinnaroddset annars.
|
|
|
|
|