Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-07, 11:33   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lunchtrav (V4, LD, Trio) Eskilstuna 7/11


En V4-omgång som numera traditionsenligt inleds med ett montélopp.

Dags för Ekets Patrik månne?

Andra bör väl dessvärre Goop bara vinna men jag gillar Lumberjack Joe, fin inställning och stark häst. Dock haft ett litet uppehåll så formen svårbedömd. Strular det för Goop vilket det har gjort för den hästen så tror jag Uffe vinner. 76 % på Frozen Royalty är ju tveklöst för mycket.

1, 5, 9 och 11 bakom dessa kan jag tycka.

Supreme Court har varit sjuk men är nu tillbaka. Stig H låter inte särskilt positiv men motståndet är inget vidare varav det får bli min förstahäst.

7 och 8 framför allt bakom.


Windson Yankee är det dags för i fjärde! Bra med från start tillsammans med Goop och kommer tidigt i bra slagläge, sen bara bäst. Värst emot är Trot Kronos (treåringar brukar dock ha svårt i lördagsloppet) och Swing Kronos enligt mig.


Sammanfattning; Strecksson rätt bra på det idag enligt mig. Läge för flerbong?


Mest intressant en trio med Windson Yankee i topp månne..

Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-07 klockan 11:35.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:09   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 610
Standard

Håller Ekets som en sprinter men faktiskt gjort det bra på medeldist under sadel,
glöm inte Wikileaks på trion, vass avslut senast, lycka till med lir.
nord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:38   #3
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Tankar:

Avd I: 2 Angelo imponerade stort i sina första montéstarter. Bollade med flera av dessa i en utav starterna. På slutet har det varit svenska montéeliten som varit för bra. Jag tror på spets och slut eller rygg på 8:an och slut!

Avd II: Troligt att Frozen är bäst. 1 Ägir Briljant har god moral och bra vinststatistik. Känslan är att hästen tål alla löpningsförlopp.
7 Lumberjack Joe förstår jag att du gillar.
Har för mig att 9 Classification glimtar till "över sin kapacitet" nån gång emellanåt. Ganska ihåligt gäng detta.

Avd III: 7 Kefas har gjort det bra, men spåret långt ut? 2 Right For Glory har flera 2a-platser till gångbara tider. Gloria Sund vann till synes okörd senast. Lindbergs duo har faktiskt lite farter i kroppen, men inget vardagstrav idag, dock.

Avd IV: 15 Dizzy River har väl(?) visat väldig klass för gänget vid sina segrar för Johan, eller? 13-tid som till synes okörd!
9 Taffy?

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:40   #4
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Avd
1: 2, 3, 6, 8
2: 3, 7, 9
3: 2
4: 1, 8, 9, 13, 15

Testar en liten...
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:01   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kör en rak. Goop mot Right For Glory.

Right For Glory har enligt mig en chans runt 50 %, spetsar, får bestämma, och håller troligtvis hela vägen.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:08   #6
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Kör en rak. Goop mot Right For Glory.

Right For Glory har enligt mig en chans runt 50 %, spetsar, får bestämma, och håller troligtvis hela vägen.
Jag gillar 4 No Problems. Brukar avsluta på mersmakande vis. Jag testar en liten ld 1,3 mot just 4. Glatt odds?
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:16   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Har för mig att 9 Classification glimtar till "över sin kapacitet" nån gång emellanåt. Ganska ihåligt gäng detta.
Missade den här tråden helt fram tills nu, men hade samma tanke som du här. Klart att Goop skulle vinna normalt sett men det var vansinnigt vad ojämnt streckat det var! 8*alla kvar nu, men utgång på 7,8 i tredje och 4,12,15 i sista. Börjar bli lite småspännande. Det var nästan så jag drog till med att slå på med en stor matematisk, men det kändes för tattigt. Hoppas man inte får ångra det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:27   #8
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Missade den här tråden helt fram tills nu, men hade samma tanke som du här. Klart att Goop skulle vinna normalt sett men det var vansinnigt vad ojämnt streckat det var! 8*alla kvar nu, men utgång på 7,8 i tredje och 4,12,15 i sista. Börjar bli lite småspännande. Det var nästan så jag drog till med att slå på med en stor matematisk, men det kändes för tattigt. Hoppas man inte får ångra det.
Det där känns välbekant. När insatserna hålls nere börjar det helt enligt mallen, nästan aldrig annars.

Nåväl, du sitter bra på det. Ångar Örjan på i sista ifrån spets med 4 Trot Kronos blir den ytterst svår att fånga. Var ju väldigt bra vid vinsten på Mantorp.

Jag tog några hästar till på ld, 5-kronorsvarianten. Så jag håller fortsatt på 4 No Problems nu. Det känns som om att inga speciellt bra hästar deltar i loppet.

På V4 får gärna dina utgångshästar vinna nu...
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:31   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Hade det inte varit för den ojämna streckningen i andra hade jag nog inte lirat. Det är ett stort system, men inte enormt som det hade varit oreducerat. Utgångarna i nästa är mer på känsla av spelvärde än påläst faktiskt. Söderholm och Jansson mot de andra kuskarna tycker jag väger lätt normalt sett.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:51   #10
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Kör en flex för 50 kronor.

1a: 1-9-11-12-15
2a: 1-9-11-12-14-15
3a: 1-9-11-12-14-15
ger 50% tillbaka... av total summan.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 15:00   #11
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Äsch! Jag som hade räknat hem 13 lax där...

Trav är svårt, när det kommer till att knyta ihop säcken på streckspelen. Rätt kört av Johan oavsett.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 15:05   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag med. Skulle ha lagt 1800 till på ett tattarsystem och räknat in 40 lax! Såg klart ut halvvarvet kvar men sen var det tomt i tanken till slut.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td