|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Heja Gnaget!
|
|
|
|
|
#182 |
|
Vilken Pajas! Helt i linje med förväntningarna!
Dagens höjdpunkt nästa. Årgångslöpning! V5 står och faller med 1 Rhyme Broline, som jag tror utmanar täthästarna till slut. Blir skoj att se på! 11 Inga In Heaven skulle ju sopa rent på V75 för mig, men för mycket galopper har fällt min bong där. Så invändigt och slut med Örjan?
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#184 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Ska Lennartsson lyckas bryta förbannelsen nu?
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Tycker hästen gjort väldigt bra tider på just distansen & inga galopper i raden som två år gammal är plus för mig, dock aldrig vunnit. Om Adrian får en bra rygg, och inte hamnar invändigt spurtar denna ner dem enkelt sista hundra. Dock vågar jag inte förlita mig 100% just p.g.a spåret, så det får bli ett plats spel för min del. Jag gillar kusken och hästen helt enkelt. Men spelet är med hjärnan inte hjärtat.
|
|
|
|
#187 |
|
Livet har inte varit snällt mot Per Lennartsson sedan ett par år. Nu håller vi tummarna för att det vänder för denne sympatiske hästkarl.
Kom igen nu med Gareth Boko. Nu skall ett liv i elände och fattigdom vändas till lycka och överflöd!
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Men shit vad dålig!
|
|
|
|
#189 |
|
Sjukt att hästen lyckas vinna när han har sån bedrövlig kusk...
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Nu har nog Lennartsson förbrukat sim energi för resten av året i alla fall, med tanke på hur illa han kör sina hästar
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Förtjänade inte att vinna med den styrningen, men men...
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Vilket upplopp. Så ska trav vara.
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Racing Mange va värd segern. Men trav e trav.
|
|
|
|
|
|
|
|