|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
4 hoppar i ledningen och Erik fick den gratis. En bra kusk skall också ha tur.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Få se om Erik kan sätta en till i rad. Hoppas på det, men det är ganska öppet egentligen.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Guud vilken barfotahäst han är conlight.....not eller så sög de andra en stor svart kuk
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Skor på idag och alla börjar skita på sig.
En klasshäst förblir en klasshäst. Man vinner inte Derbyt om man ska torska såna här skitlopp. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
DD 2 mot 7 inlämnat tidigare under dagen då det varit fest hela natten lång hehehe. Nu köra vidare innan det är dags att se mesta mästarna DIF krossa malmoe!
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
4,11 - 6,2 x 75
2 - 6,2 x 30 8 - 6,2 x 20 |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
U eriksson nu hade jag bara telefon att titta på men usel styrning! Var du med på festen igår AVGÅ!
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Bryssel var bra, men det var ju åt helvete för långt fram. Femte ut var inte vad jag hade hoppats på, så det är inte mycket att säga om. Peter kunde rycka och så var det kört.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Själv satt jag med spik på Bryssel, och Erik bara väntar och väntar och väntar i kön. Unter gör första movet och vinner. (absolut inget ont om hans häst el styrning, finfint)
Kan inte låta bli att tänka att Björn hade vunnit om han kört själv idag, han brukar köra framåt tidigare i sådana här lägen |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Banned
|
En del pratar om att Örjan kör på ett annat sätt när det är stora pengar. Undrar om inte det också gäller Peter Untersteiner. Totalt under isen när det gäller vanligt vardagstrav, fastnar i andrapar utvändigt, kör för sent från kön och söker invändig resa. Och plötsligt - kör han för vinst!! Kan ingen få honom att lägga ut det på Twitter eller Instagram? När han någon gång tänker köra för vinst?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+5) |
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|