|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
3e rankad av vi tippa och travnet. Missade på 7 hästar
|
|
|
|
#47 |
|
kolla hur den jävla kenneth hur han körrr fooooooooooooooooooooooooo vilken idiot
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banned
|
Citat:
Den STORA dumstruten på....
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Flera andra som knappt gick framåt på den usla banan. Blir nog många fler oväntade prestationer idag.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Jag hade med Carreran men plockade bort den då jag tänkte att "äh Bergh löser det om Ingves får galopp". Men Robban duger fan inte till nått nuförtiden. Så jävla värdelöst kört, varför gå ut och lägga en idiotspeed istället för att vänta på en rygg att gå i?
Han skulle ha satt upp Örjan bakom sin häst istället och tagit den sämre själv. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Var inte inne på dernier idag. Kanske för att hela forumet bässade den? Kanske för procenten? Hur som. Beger mig ner till butiken och bestämmer mig för att spela ett litet och ett lite större. Mitt stora drag är Västerbo C i första idag. Klart som fan att man fegar ur och spikar dernier på det större.. Lilla kan bli rolig men återstår att se. Galen spik i sjätte på lilla..
http://www.ladda-upp.se/bilder/jvvhzzacmmct/ Förlåt för efterhandare men spelade i butiken |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Brorsan, som gör dagens V75:a, tog två hästar och hade nian som andra reserv samt åttan som första. Så det var lite surt. Hade Robban inte laddat för att komma före favoriten så hade den troligen vunnit.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Robert Bergh borde överlåta körningen till professionella kuskar som vet hur man travar och han själv till o träna häst, det är så enkelt
80℅ Av hans lopp ser ut såhär
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Snoken spika Dernier men hade Västerbo som 2a häst. Tror man på snoken så är inte Västerbo så långt borta. Men men...
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Guest
|
Jävla usla domare. Hade själv spik på Dernier Viking.
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|