|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Det var den spelvärda spiken det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Banned
|
10 kuskar som sitter och spelar dataspel på mobilen varvet kvar?
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Så jävla tråkigt när man har en sån V75 dag, där alla ens skrällar kommer på andra plats, bleh. Nu stänger jag av TVn o gör något annat, behöver inte se 700:- för 7 rätt. Totalt ointressant runda nu
Är ku visserligen kallblod kvar, men som det ser ut nu så vinner nog mozart ändå
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Lindgrens hästar går inte ett skit på det här underlaget, vilket dom även varnade om. Oskar var som vanligt bästa kusken i gänget men gjorde rätt som låg lågt på förhand.
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
V75-3
Bestraffningar: Jansson Torbjörn, 1500 kr, för att ej ha hållit rakt spår på upploppet. Ohlsson Ulf, 2000 kr, för snäv körning/ridning.(10 On Tarck Piraten) efter 200 m.) Takter Johnny, 1500 kr, för att ej ha hållit rakt spår på upploppet. |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Det blir VP och tvilling på "min" Hallsta Vinnex. ligger några tusen plus på den efter att satt den som nästagångare i juni. 1192 blev det på 50 VÅ på Valla senast och vist var den ganska okörde i mål? den är i alla fall bättre än vad folk tror
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Stor efterfrågan att komma med i Miljondragen nr 3 därav vi öppnar upp Miljondragen nr 4 med en insats på 100 kr. Där vi kör Hugo Boss mellan system samt chansen.
Först till kvarn. ta er plats innan de är slut.. https://tillsammans.atg.se/inbjudan/4R8K-DS7S-19848 |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Som sagt, skrällen 2a ännu en gång. Näää, en whiskey i detta blåsiga väder och lite pilla navel är mer intressant än denna travdag. Jävla Örjan
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Det är så han gör - passiv tills de andra kört färdigt,öppnat en lucka eller gjort nåt annat misstag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Blir billiga system om man bara vågar spika Örjan lite oftare.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Tycker dom gjorde bra analys. Den andra var för bra bara. Gynnad av banan.
Snart vågar väl ingen lägga tips här.
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
Evasion Boko var inget dåligt tips, det ska jag ge dom. Nu vann den dock inte, men analysen var inte så tokig. |
||
|
|
|
|
|
|