|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
Klasskillnad
Loppet är ju redan över. Art och Alvena kör om spets och sen kliver Johnny direkt på fram till dödens varifrån detta billiga snabbloppsgäng lätt regleras.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kolla hästens statistik på 1640m. Tror inte riktigt det är så enkelt även om det är ett billigt gäng, men samtidigt har inte Piraten toppform heller. Sen tror jag inte skor är optimalt även om den inte är beroende av barfota.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har gjort ytligare ett bolag där Hugo Boss skall tippa. Premier på lördag.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/86KZ-7R5T-19816 Missa inte er andel innan andelarna tar slut. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hästen har lika bra form som vid vinsten i Prix D Belguiqe och ser nu även att det blir större spelvärde ioma Malmroth spikar Art On Line. Mumma...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Persson sade nu i atg.se, att han kör 26 med W.A. Mozart. Att andrastreckade Järvsö blomster är sto och får svårt mot värsta motståndarna Tomtegubben och Pliggfaksen.
Därmed har jag hittat två spikar: V75-1 spikas 4 Qualis Talis och i V75-6 blir det 5 W.A. Mozart. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tänk på att hans senaste 11starter med skor har han inte vunnit, så ingen säker spik i mina ögon m skor
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Alvene Pele kan man nästan plocka bort... Eller?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
ska bli regn i morgon då gaddar vi Lindgrens hästar..
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Gandolf måste gå under 25 - det kan han inte. Tomtegubben är en vingelpelle och gör bort sig. Pliggfaksen har bakspår på tilläggsvolten. Tjötta Mari vann nyligen på 27 på Romme - är ett sto och räcker inte mot Mozart. Fyraårige Höstbostig är en härlig vinnarhäst och är kraftigt kuskförstärkt. Blir tvåa eller trea. Mozart är en mycket bättre spik till 40 % än strulpellen Venkatesh till 67 %. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Jag köper ditt resonemang men spikar ändå inte. Har bara tid att lämna tidigt på lördagsmorgnar före 10 så det blir inte så genomtänkt och inga större system längre. Spikar 8 i V75-4 och 12 i V75-6 chansar vilt men det spelar mindre roll vid småsystem, det blir som att ta en lott. Lycka till!
|
|
|
|
|