|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
sant - men tidigt för mig - tillhör inte oddsjägarna som spänt sitter och väntar på när betalsidorna släpper odds. Började kolla lite igår efter jobbet och spelet las 16.30.
|
|
|
|
#48 |
|
Å tusan - med sånt skrik är det som gjort för torsk....
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Fel på tärningen? Tärningsfel... Mvh. Uffe Senast redigerad av Grant den 2015-12-05 klockan 11:57. Anledning: Tumbling dice |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Ja det stämmer bra det Stankarn.
Missade det när jag gick igenom loppet vid första anblick. Efter att jag har sett att det är volt så blir det spik för mig på Daydream Rapida. Förstår inte hur Beppe AM kan vara favorit. Vunnit två enklare lopp och har i överlag sämre tider. Qualis Talis Blir nedrankad då den inte är snabb från spår fyra i volten. Så spiken i första känns solklar för mig. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Det får man ju ta med i beräkningarna när den är spelad till under 5%. Vinner den så är det ett mästerligt tips medan om den torskar så är det inte så mycket med det.
Tar ju alla dagar i veckan något kreativt tips istället för som t.ex. Guiden gör och varje vecka spelar ett reducerat för närmare 4500;- och dessutom alltid spikar omgångens största favorit. Många gånger när dom sätter sjuan så är det med förlust. Denna vecka spikar Guiden Daydream Rapida, On Track Piraten & Venkatesh - ytterst kreativt! Senast redigerad av oggeb den 2015-12-05 klockan 12:27. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Som alltid funderar man över vilka spikar man ska välja. De flesta väljer bakspårshästarna On Track Piraten och Venkatesh. De står båda för bästa kapaciteten i sina lopp. OTP är ingen utpräglad sprinter, går vanligen barfota, har vilat efter långresa - en favorit i fara. Venkatesh är en hetsig strulpelle. Tränarskifte från Hultman är inget plus. Nu med skor. Garderas.
Mitt bolagssystem: 1) 2,3,4,8,10,11 r9(struken)-1 (om jag gått kort skulle jag spika 4, vilket jag tidigare förklarat. 2 bästa hästen men kusken.... 3 har fått vinsterna körda i halsen och är överspelad. 4 uppåtform nu med Goop. 8 dalahäst kommer från två vinster. 10 med optimistisk tränare. 11 uppåtform) 2) 2,3,4,6,8,10 r11-9 (2,3,4 mest streckade halvsvaga favoriter. Gardera!) 3) 3,4,9,10 r11-12 (3 duktig men missgynnad om banan blir kladdig. 4 tar ledningen. 9 i bra form kan få smörresa av Örjan. 10 överlägsen kapacitet men.....) 4) 2,9,10,13,15 r8-7 (en felfri 2 kan rinna undan. 9 stark Stig H träning. 10 fin i träning, säger Reijo. 13 bästa häst och kusk från uselt läge. 15 är härdad i V75) 5) 5 r12-4 (Persson säger att han kan 26 idag. Hästen radar upp vinsterna.Spik.) 6) 9 r12-8 (9 bästa hästen och vinner enligt Kontio. Han slår ledaren 7. En eller många.) 7) 1,6,8,10 r9-4 (1 bortglömd. 6 hemmaekipage. 8 bra form, har rest långt, vill ha fast bana, uselt läge och är härdad i Frankrike. 10 bäst kapacitet se ovan.) Kostar 1440:-. Blev omedvetet något av ett TV-system. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Höstbo Stig har som fortast gått 26,0 över medel och volt.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Tycker att Höstbo Stig är en av omgångens mest spelvärda hästar till runt 5% just nu
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Nu har det börjat att blåsa lite ute men ingen nederbörd än så länge!
Spitcam Jubb i andra. Kan det vara något? Har streck i loppet. 2,3 och 4 men vem ska få det sista strecket. Örjan är kanske det vettiga men spitcam jubb spår 5 på 1640 känns lockande och som ett roligare streck. Någon med någon trevlig info om den. (intervjun på Ebbes är läst) |
|
|
|
|
|
#58 |
|
hittade en riktig skräll i sista avd yanke brodde alltid haft skor kolla 12 november tredje plats bakom vilka häster den ska med på kunpongen jag betalar för det i fall venkatesh sviker...
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Guiden.
Kan vara med i striden 5. Spitcam JuBB – MICaeL brOberg: Han var riktigt bra senast och visade då vilken fin form han är i. Avgjorde då enkelt över upploppsrakan. Han kan öppna riktigt bra och vi provar en bit från start för att få en bra position. Vi kommer att plocka bort bomullen under huvan och det kan även bli ryckhuva. Jag har testat det hemma och det gav riktigt bra resultat. Med klaff tycker jag att han ska vara med i striden Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+5) |
|
|
|
|
|
|
|