|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Diskning.....
Jävla fegisar...."Det var ju Örjan".... Senast redigerad av Lazze den 2015-12-05 klockan 16:31. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Jag gjorde rätt som inte spikade Crebas i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Crebas drog på alldeles för mycket med tanke på att banan är tung. Tror han hade vunnit om han dämpat lite. Fanns ingen anledning att ligga på sådär när ingen utvändigt var sugen på grovjobb.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Orkar inte med trav , Fixa egna spår åt all hästar så dom bästa vinner. Hatar "får han sitt lopp" kan den inte mata på i 1.14 fart hela vägen ska den inte få vinna heller
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banned
|
Varför spikar man inte bara Örjan och bläddrar vidare? Varför ens lägga tid på analys? Till slut blev han ju inte ens favorit....*suck
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
När goop galopperade så trycker sig Örjan ut istället för att bara bli bakdragen.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Felet är att folk tittar för mycket på häst och för lite på kusk. Fråga Chrille Eriksson som har vunnit 60+ mille på travet. Han går nästan bara på kuskar i första hand.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
När Örjan parkerade sig fjärde invändigt bara VISSTE jag att fanskapet skulle vinna... Uuuuuusch!!!! Så trött på att den jäveln alltid ska förstöra.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Därför jag har slutat köpa deras tips, dom är inte seriösa helt enkelt. Dom kan spika nån lallare från bakspår till 3% för att dom runkat ner sig över att det är jänkarvagn, skoryck, helstängt eller att hästens avföring kändes fast och fin. Samtidigt dissar man dom bästa kuskarna när dom har bra spår.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Jag tror Björn Goop tar hem nästa med Bianca Am.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
det som roligt efter förlusten alla säger jag e nöjd med min häst o gjorde bra jobb ...hur kan det var fattar inte ? den förlorade punkt slut
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
|
||