Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-03, 22:31   #16

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

Klasskillnad

Loppet är ju redan över. Art och Alvena kör om spets och sen kliver Johnny direkt på fram till dödens varifrån detta billiga snabbloppsgäng lätt regleras.
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-03, 22:44   #17

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Loppet är ju redan över. Art och Alvena kör om spets och sen kliver Johnny direkt på fram till dödens varifrån detta billiga snabbloppsgäng lätt regleras.
Kolla hästens statistik på 1640m. Tror inte riktigt det är så enkelt även om det är ett billigt gäng, men samtidigt har inte Piraten toppform heller. Sen tror jag inte skor är optimalt även om den inte är beroende av barfota.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 00:09   #18

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Har gjort ytligare ett bolag där Hugo Boss skall tippa. Premier på lördag.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/86KZ-7R5T-19816

Missa inte er andel innan andelarna tar slut.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 10:46   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kolla hästens statistik på 1640m. Tror inte riktigt det är så enkelt även om det är ett billigt gäng, men samtidigt har inte Piraten toppform heller. Sen tror jag inte skor är optimalt även om den inte är beroende av barfota.
Hästen har lika bra form som vid vinsten i Prix D Belguiqe och ser nu även att det blir större spelvärde ioma Malmroth spikar Art On Line. Mumma...
Gammal 2015-12-04, 13:59   #20

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Persson sade nu i atg.se, att han kör 26 med W.A. Mozart. Att andrastreckade Järvsö blomster är sto och får svårt mot värsta motståndarna Tomtegubben och Pliggfaksen.

Därmed har jag hittat två spikar: V75-1 spikas 4 Qualis Talis och i V75-6 blir det 5 W.A. Mozart.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 14:07   #21

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Persson sade nu i atg.se, att han kör 26 med W.A. Mozart. Att andrastreckade Järvsö blomster är sto och får svårt mot värsta motståndarna Tomtegubben och Pliggfaksen.

Därmed har jag hittat två spikar: V75-1 spikas 4 Qualis Talis och i V75-6 blir det 5 W.A. Mozart.
Enda minus är spår 5

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 15:25   #22

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Hästen har lika bra form som vid vinsten i Prix D Belguiqe och ser nu även att det blir större spelvärde ioma Malmroth spikar Art On Line. Mumma...
Sällan det vinns kortlopp i guld från bakspår. I regel alltid spetshästen som vinner.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 15:49   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Sällan det vinns kortlopp i guld från bakspår. I regel alltid spetshästen som vinner.
Gardera du, dödens vinns det ganska många lopp ifrån. Och det här är ju klasskillnad som sagt.
Gammal 2015-12-04, 19:59   #24

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hoffmeister Visa inlägg
Jag tror att Venkatesh är veckans spik. Svårlösta lopp i övrigt och det här känns som om det kan bli en hyfsad lugn start och sedan bara släppa iväg honom lite eftersom.
Tänk på att hans senaste 11starter med skor har han inte vunnit, så ingen säker spik i mina ögon m skor
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 21:04   #25

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Alvene Pele kan man nästan plocka bort... Eller?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 21:48   #26

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2397
Standard

ska bli regn i morgon då gaddar vi Lindgrens hästar..
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-04, 22:18   #27

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:

Spåret är väl ett minus på 5 W A Mozart....liksom att springa mot bronshästar i V75-6
Gammal 2015-12-05, 00:23   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Spåret är väl ett minus på 5 W A Mozart....liksom att springa mot bronshästar i V75-6
Jag kan absolut inget om kallblod. Men konstaterar, att W.A.Mozart har vunnit fem och varit tvåa två ggr av åtta starter i år utan att galoppera. Han har ingen springspårshäst utanför sig i starten. Persson säger, att han kan 26. Vilken annan häst på start kan det? Persson säger också, att han slår Perssons andrefavorit stoet Järvsö Blomster.
Gandolf måste gå under 25 - det kan han inte. Tomtegubben är en vingelpelle och gör bort sig. Pliggfaksen har bakspår på tilläggsvolten. Tjötta Mari vann nyligen på 27 på Romme - är ett sto och räcker inte mot Mozart. Fyraårige Höstbostig är en härlig vinnarhäst och är kraftigt kuskförstärkt. Blir tvåa eller trea.
Mozart är en mycket bättre spik till 40 % än strulpellen Venkatesh till 67 %.
Gammal 2015-12-05, 00:26   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Alvene Pele kan man nästan plocka bort... Eller?
Nej för helskotta! En häst som sannolikt tar ledningen över sprint och visar uppåtform tar man inte bort. Kan leda hela vägen. Lycka till!
Gammal 2015-12-05, 00:51   #30

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Jag kan absolut inget om kallblod. Men konstaterar, att W.A.Mozart har vunnit fem och varit tvåa två ggr av åtta starter i år utan att galoppera. Han har ingen springspårshäst utanför sig i starten. Persson säger, att han kan 26. Vilken annan häst på start kan det? Persson säger också, att han slår Perssons andrefavorit stoet Järvsö Blomster.
Gandolf måste gå under 25 - det kan han inte. Tomtegubben är en vingelpelle och gör bort sig. Pliggfaksen har bakspår på tilläggsvolten. Tjötta Mari vann nyligen på 27 på Romme - är ett sto och räcker inte mot Mozart. Fyraårige Höstbostig är en härlig vinnarhäst och är kraftigt kuskförstärkt. Blir tvåa eller trea.
Mozart är en mycket bättre spik till 40 % än strulpellen Venkatesh till 67 %.
You lost me at hello...jag reagerade på V75-6, det ska va V75-5, vilket är en petitess i sammanhanget
Jag köper ditt resonemang men spikar ändå inte. Har bara tid att lämna tidigt på lördagsmorgnar före 10 så det blir inte så genomtänkt och inga större system längre. Spikar 8 i V75-4 och 12 i V75-6 chansar vilt men det spelar mindre roll vid småsystem, det blir som att ta en lott.

Lycka till!

td