|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Ready after till 3% i avd3. kommer med på min lapp, verkar vara en varannan gång häst, spurtade fint näst sist med takter i jollen. kan få loppet nu när han är nerstruken till spår 9. den är van vid att gå med skor..Vann på en låg 14 tid sist den gästade åby med Christoffer Eriksson i sulkyn i voltstart med 20 meters tillägg.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Björn goops kommentar V86-4: 4 Sherry (V86-4) är en snabb häst som känns okej i träningen, men hon är en häst som missgynnas av att gå med skor. Jag tror inte på henne som vinnare i ett öppet lopp, det ska mycket till om det ska hålla hela vägen. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Riktigt fina hästar vi får se ikväll. V86 håller som alltid hög klass, dock tråkigt med så mkt strykningar.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har sålt 25 andelar hittls. Vill ni delta i en andel? gå då in på www.miljondragen.bloggo.nu så finns där mer information.
Vi kommer lägga två system idag. Här är det ena.. https://pinracer.se/systems/f6cdihyv...aa-28me/shared Det andra kommer runt 19.00-19,30 på bloggen. Kommer även skriva in vem som deltar med hur många andelar. Även tankarna kring besluten.. Mot 8 rätt.. Senast redigerad av Klanke den 2015-12-02 klockan 16:13. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Med tanke på skotvånget: Avd 8: 8 Romeus - har alltid gått med skor (förutom barfota bak en gång, galopp), verkar vara lite på gång, speciellt intressant med Ulf Ohlsson för första gången. Har startat fyra gånger på Solvalla - blivit 2 segrar, 1 andraplats och en nolla. Kan vara en bra chansspik (fjärdehandare och 9 % just nu) i en väldigt svår omgång (enligt mig). Lycka till allihopa!
Senast redigerad av Chiron den 2015-12-02 klockan 16:32. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Låter som Bergh..... Böterna tjänas ihop lätt av spelvinsterna!
|
|
|
|
#26 |
|
Kalle ska passas ikväll. Känns som Marc Elias är ett lätt byte för en räv som Bergh. Sen tycker jag Calvin är en på tok för stor favorit sett till strulrisken.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lischla Dunder gör sin sista start i livet ikväll. Norrlandshäst som är van att gå med skor, helstängt och maxat. Sven-Åke skulle försöka låna till sig en jänkarbike. Spår 3 och duktige Ulf Eriksson upp. 2% just nu...
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Någon vänlig själv som har den generella statistiken för antalet A- B- och C-hästar på V86?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lonely star avd5. måste ju vara väldigt överstreckad ikväll. Får inte plats på mitt system iaf.
Borde inte 7.Salma silvio sitta i spets? Och den borde väl ha gått framåt med ett lopp i kroppen ? Kanske håller hela vägen denna gången? 3,8,11 är också med på mitt system för tillfället. |
|
|
|
|
|
|
|