|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Banned
|
Stefan Persson? Mästaren på att köra "på chans"? Som plötsligt är halvfavorit på V86? Som inte har en susning om vad han ska företa sig fram till upploppet......Du mig skämta Aprillo...!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Claes Svensson din satans jävla sopa. Kör som hans hästar är överlägsnast i hela världen.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Som sagt, 10 min analys.. Och nu vann väl Bergh bara för att jag hoppades på 11 och 12..
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Banned
|
Fy....f-n! Sätter dit nosen först, med allt j-a flyt som går att uppbringa? Special One som ett blysäke redan 600 kvar.
Vinaren skrynklar ihop sig fullständigt i ledningen när de svänger in på upploppet i senaste starten.....totalt värdelös. Men idag, då är den plötsligt på tårna.
Senast redigerad av Stankarn den 2015-12-02 klockan 21:04. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Löjliga kommentarer av Husse o Nybrink, "hade André sett..." etc André lär ha avsevärt bättre koll än dem på hästkörning o här gissar jag att han inte hade häst nog att utföra finesser.
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Antar du ville ha information, och inte skitsnack.
Det blev som jag sade, och det är ingen slump !
|
|
|
#83 |
|
I min bok är Kay Adams en renodlad barfotahäst, angående Nybrinks tips, vi får se, men inte tidig här.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Nu kommer SO's stora följehäst Lischla Dunder. Inte många chanser kvar för SO att lira den, gissar han laddat
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
HAHA, vilken horomgång det blev av detta. Två iskalla hästar vinner med maxflyt i rad.
ExtremtRik (+2) |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
asgaya3141 (+3) Senast redigerad av Helge den 2015-12-03 klockan 07:48. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Byter Hans-Owe och Björn plats med varann i sulkyn så vinner Björn då också.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|