|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Banned
|
"Spår fyra är perfekt, hon är snabb ut och missar sällan ledningen. Jag tycker att hästen presterar bäst när hon körs på chans och hon är farlig med smygresa."
Och med favoriten från 11 spår så var det väl nästan solklart att det skulle öppna upp sig i slutet på sista sväng? Synd att man inte spikar på streckspelet. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Enligt Expressens livechatt så spikade Perra den idag, trots som han skriver "Björn, mörkade den" haha
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Synd för Christoffer att Berghs skithäst som han prompt skulle köra i spets inte höll bättre, då hade han hittat ut innan det var för sent.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Givetvis vann 11 nu.. Bommade att lira vinnare på Bet365 för jag trodde de hade öppet för spel fram till start.. Snygg spik på V86 men vad hjälper det..
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Hur lyckades Paula t.om hamna utanför TV-bilden från spår 6?
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Ja,Berghs häst kroknade något tidigt men jag tyckte också att Eriksson väntade 1-2 sekunder för länge innan han vek ner på open stretch.Hinner fram annars.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banned
|
Jag lägger ett litet platsspel på Kipling Face till 6 ggr pengarna. Borde vara hans årstid nu.
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Dynamit eller ont i halsen för Calvin, snart får vi se.
Såg väl taggad ut för distansen. Nu vill jag se en stjärna, men gäller han lugnar ned sig.. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banned
|
Bra kört....!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
#101 |
|
Bara lyfta på hatten för Marc. Trodde aldrig det skulle gå.
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Härligt Calvin Borel ♥
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Lika enkelt som väntat utan att imponera, och som sagt tillräckliga marginaler för att undvika galopp mot detta motstånd.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Var ju rätt enkelt. Håller vi tummarna för favorit i andra också så går dagen runt.
|
|
|
|
|
|
|
|