|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 KALMAR jackpot
Holms häst tillbaka ikväll (Rekatochklart)..Favoriten trots 2 år uppehåll...
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ser ut som en mycket intressant jackpotomgång ikväll! Hoppas strecken fortsätter komma in på Untersteiner i första, stor favorit just nu med Morgana Bi som brukar ha stora problem med travet. Skorna ställer nog till det ytterligare.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja, en riktigt trevlig omgång. Läge att vara med då det dessutom vankas jackpot!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shogun D.K. känns som den vettigaste spiken, bör vara bra chans till spets och slut. Det ska mycket till för att plocka ner den från ledningen iallafall. Global Respons är väl kanske bästa hästen men har bakspår och Stefan Persson låter inte så uppåt heller. JU verkar samla ihop till en formtopp med Eder Bob med två defensiva styrningar på slutet, men borde vara missgynnad av skor.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vet inte riktigt vad jag ska tro om Rekatochklart. Alltid vanskligt med hästar som inte startat på två år och blir säkert defensivt upplägg men möter samtidigt ett riktigt skitgäng. Farligaste motbudet har ett uselt utgångsläge dessutom. Han såg bra ut i provloppet för en månad sen iallafall, 13 sista halvvarvet i fin stil. Vet inte hur man klistrar in ett videoklipp i inlägget men här är länken till provloppet iallafall: https://www.youtube.com/watch?v=G_C_...ature=youtu.be
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Revansch på Nejlika Dag ikväll Andy? Hingstar emot och stort kuskminus förvisso, men 0,57 % i nuläget...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vad har rekatochklart haft för skada, vet någon de?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+10) |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Till kvällens V64 på kalmar kan jag tipsa om min egen EVERY REASONS i avd 2, är just nu en fin 8%, gjorde ett kanonlopp senast eftervarit borta i 7 månader.Spår 1 bakom bilen ikväll, är startsnabb så kommer få ett bra lopp och känns ännu bättre nu efter senaste loppet! Ingen stenklar men en rolig ide för er!
Skrivet av Dennis Forsnor. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jyzyss (+10), Emeffeff (+10), MattiasB75 (+10), AndyMart (+5), drakdead (+5), asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Är inte tillräckligt påläst egentligen men jackpot så jag är med.
Spikarna; Mellby Duke - Riktigt fint ämne som blev förälskad i vid debutsegern på Jägersro. Vilket kanonintryck! Vinner lätt här. Rekatochklart - Fint kvallopp på Jägersro där Luddes kanske blivande topphäst (?) Ulisse Kronos hängdes av. Kan som lite extra info meddela att den är stenklar när Ludde debuterar honom. Rekatochklart möter idag verkligen ingenting, så är han bara OK tränad bör det vara bra chans här. Sedan var jag till en början inne på spik på Morgana Bi, men om The True F kommer till spets och får bestämma tror jag Untersteiners får svårt att plocka ner honom. Senast redigerad av AndyMart den 2015-12-04 klockan 17:12. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Haha, nej det fattade jag inte. Finns ju citattecken vet du. Tror själv att Untersteiner har mycket bra chans i det loppet. Sett bra ut på slutet och möter enklare hästar. Bra spetschans.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
1 Every Reason testades bakom bilen, öppnade i 13-tempo/200 meter och ser mycket fin ut. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jag gör bara ett litet system idag och hoppas på det bästa. Laddar nog lite mer inför V75 imorgon.
Lycka till alla! V64 Inlämnat: 2015-12-04, 18:32 Kalmar Fredag 2015-12-04 Start: 19:25 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 10 2: 1 Every Reasons 3: 5 Mellby Duke 4: 10, 15 5: 1, 4, 5, 9 6: 2, 4, 5, 6 3x1x1x2x4x4 = 96 rader. 96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
keewa124 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Jag tror att Global Respons Vinner åkandes i fin stil fast Shogun D.K
får gå i spets. V75 vinsten senast mot bättre hästar gör så att jag inte ens tvekar. V64 Inlämnat: 2015-12-04, 19:14 Kalmar Fredag 2015-12-04 Start: 19:25 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5 2: 1, 2, 3, 5, 6 3: 5 Mellby Duke 4: 5, 10, 15 5: 9 Global Respons 6: 5, 6, 7, 8, 11 2x5x1x3x1x5 = 150 rader. 150 x 1 x 1,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Går på Ellix Rhyme och Shogun D.K rakt ut, blev tre kuponger:
Avd 1: 2, 4, 5, 7, 9 (10, 11) 2: 6 Ellix Rhyme (5, 2) 3: 1, 5, 6 (11, 9) 4: 5, 15 (13, 9) 5: 5 Shogun D.K. (9, 4) 6: 2, 4, 5, 6, 8, 11 (1, 7) Avd 1: 2, 4, 5, 7, 9 (10, 11) 2: 6 Ellix Rhyme (5, 2) 3: 11 Cream Balloon (9, 7) 4: 10 Rekatochklart (15, 5) 5: 5 Shogun D.K. (9, 4) 6: 2, 4, 5, 6, 8, 11 (1, 7) Avd 1: 2, 4, 5, 7, 9, 10, 11 (8, 1) 2: 6 Ellix Rhyme (5, 2) 3: 1, 5, 6 (11, 9) 4: 10 Rekatochklart (15, 5) 5: 5 Shogun D.K. (9, 4) 6: 2, 4, 5, 6, 8, 11 (1, 7) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
keewa124 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Fan, hade bara Fredrik Persson lugnat sig lite...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lika korkad som vanligt är man. Helt överlägsen häst från Sveriges bästa stall och så vänder man och går på nån random amatör.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Shit vilket risigt lopp, aldrig spännande ens. Första spiken inne iallafall. Skräll nu tack...
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nr 10 Active Life i V5:2 på Bergsåker är min skrällidé. Avslutat bra båda ggrna i norr. Därefter 2 galopper. Inget vidare gäng idag heller. 2%
Emeffeff (+5) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jäklar vilken Untersteiner-show idag. Synd på Cream Ballon när Tommy fixar en sån smörresa...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Märkte precis att man glömt kryssa i V6-funktionen. Alltid lika surt när det händer...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mellby Duke är sannerligen en riktig kanon. Störd tre-fyra gånger under loppet och reder ut en kraftig störning i sista sväng. Sen bara vinner han. Kul framtid!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tack! Skönt järnet när de där riktiga kantbollarna går in på riktigt. Har ju bara mött mediokra gäng i norr. Idag var motståndet kanske än sämre? Hästen har ju gått med rejäl fart i båda felfria där uppe. Det var ju ingen stjärntränare på hästen här nere, så min tanke har varit att den nuvarande kanske är lite vassare till och med?
Emeffeff (+3) |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Soplövgren. Kunde inte ens vinna fast han fick ta över spets i lugn å ro, borde bara chansat där och gasat gärnet. Försöka få lite övertag. Där sprack min fleris v6a. Hade bara shogun och sen 4-6 för 50 st endast v6
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Får köra en dubbel
Shogun mot 4-6 x 500 kr |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Missade jänkarvagnen på Ibiza Nalan, kunde de ju sagt nåt om i intervjuerna...
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dd 3,5 - 5,6. Har lite känsla för Rosso Tomaten som gått bra efter vila tidigare
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Puh, riktig kanonhäst det där. Bara krossar dem.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sådär skulle Lövgren gjort bara. Med rekat. Ta en goop rövare å bara braka iväg. Synd på runt 12500 , mer om 4 vinner nu
Borde dubblat med 13, men jag visste inte av jänkarvagn. Men å andra sidan borde Lövgren ha vunnit. Han har väl träningsbana hemma ? Senast redigerad av shjuve9le den 2015-12-04 klockan 20:58. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Enda dubblingen jag gjorde var i sista med 4an , jag älskar när det hamnar runt 100-200 kr , då kör man fleris och v6 blir ändå ca 10k för runt en hundring. Mer favoriter
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ouh skönt å spricka där. Trist att en sämre häst vinner men så är det i travvärlden. Inför egna spår för alla hästar, inga ryggar att smyga med i. Bästa hästen får således vinna
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jag hann inte heller göra ngt tillräckligt vettigt med tipset.
Normalt lägger jag mer fokus på V5 än V64, men det var jackpot i södra delen av landet. Normalt där jag vet mer om hästarna. Följden blev att jag ej kom till att göra reducerat på V5. Senast på Bollnäs hade jag vinnarspel på 9 Silver Stjärna efter fulltankat intryck vid vinsten i starten innan. Då var den seg och en besvikelse. Det är en "klassisk miss" att inte ge hästen mer än en chans. Med 5 streck, så hade jag haft råd med den också. Jag var löjligt nära att trycka in några streck till i just det loppet. Dåliga bästatider jmfrt vissa andra hästar på distansen senaste tiden fick mig att ej strecka trots ospelad i %. Hur fel får en travtippare agera? Större anledning att lira ju! Surt! Det hade varit kul att sitta ensam på V5. 108 rader med spik i första och andra. Hur ofta spelar jag så smått då jag har bra spik och riktig idé? Ikväll naturligtvis... 5 4:or och ett VP-spel gjorde ju en att jag slapp gå lottlös. Fast Surt! Just DEN HÄSTEN EMOT är ju det sista jag som spelare ska låta hända. In i arkivet å kolla, så förstår du vad jag menar med kanonintryck vid senaste vinsten. Slarvar du straffas du direkt när du tippar trav, en gammal sanning som sällan slår fel. Gå på intryck är mitt råd. Nya tag! Trav är trav
Emeffeff (+3) Senast redigerad av Fidus den 2015-12-04 klockan 22:11. |
|
|
|
|
|
|
|