Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-12, 17:10   #196

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Kolla vilka hästar Scampi slog sist & jämför dom han mötte idag då har vi lärt oss lite till. Öppnade bra från spår 1 senast, liknande spår idag.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:12   #197

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Untersteiner äger idag!

Bergh....
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:13   #198

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Se om loppet den 10/10! Det är imponerande i min bok! Hästen ska nog inte gå i spets?
Sämre hästar alternativt sämre form på motståndet idag!

Höj armen efter målgång, Untersteiner!

Precis så, Peter!
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:14   #199

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61677
Standard

Dreams Take Time överlägsen. Enda hästen som är gynnad av skor som jag skrev i söndags tror jag det var.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:16   #200
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vad nöjd jag blev av Robert Bergh tal om Kadett C.D i studion idag
Jag med. Förstod att du skulle spika den. Gör det så mycket enklare för oss som inte går på det där tugget.

Vad gav tvillingen 4-10? nästan 27 ggr pengarna....tack för kaffet!

Har du provat med hörapparat? Specsavers?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:17   #201

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Scampi var rätt långsökt för mig måste jag erkänna, men voltstart är voltstart och Erik är Erik. Däremot hade jag länge med Örjan men fick pruta bort pga kostnadsskäl. Nu blev det rätt uppenbart att hästen inte dög här, men jag kan säga att jag satt och bannade mig själv när han satt rygg ledaren.
Jag har ofta gjort misstaget att förbise spår 8 när det är voltstart. Har hästen med det spåret sen rygg på nån som är hyggligt startsnabb och det är Åby med dubbla os så är det inte helt ovanligt att det går vägen från spår 8.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:17   #202

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Leverera nu Björn med de berömda körhänderna! Spik på Bula och Latin och bra garderat i övriga två nu!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:18   #203

Standard

Det var väl ändå inte det mest intelligenta draget av sopan Tillman att vrida ut i 3.e spår 700 kvar. Det hade ju blivit närmare till mål om hon suttit kvar.
Gammal 2015-12-12, 17:18   #204

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dreams Take Time överlägsen. Enda hästen som är gynnad av skor som jag skrev i söndags tror jag det var.
Synd att inte alla är lika klarsynta. Folk har suttit i den här tråden hela veckan och rapat ur sig barfotahästar till höger och vänster. Antingen är det grav okunskap eller så är syftet att sprida så mycket felinformation som möjligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5)
Gammal 2015-12-12, 17:20   #205
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Kadett C.D såg inte taggad ut senast? Har vi sett samma lopp?
Nä, du såg ett speciallopp. Nåt som Robert Bergh skickade ut till mindre bemedlade. "Nyttiga idioter" = Såna som inte förstår nåt av trav utan blir lurade upp på läktaren av tränare eller experter. Och satsar in pengar på totalt chanslösa hästar.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:21   #206

Standard

Citat:
Synd att inte alla är lika klarsynta. Folk har suttit i den här tråden hela veckan och rapat ur sig barfotahästar till höger och vänster. Antingen är det grav okunskap eller så är syftet att sprida så mycket felinformation som möjligt.
Och påbetalsajter och bland all "proffstippare" har man unisont skrikit sig hesa om On Hold, var väl heller inte nåt lysande förslag till singelstreck.
Gammal 2015-12-12, 17:22   #207

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Oerhört jävla korkat resonemang. Pelikan Trio gick med skor runt om, för första gången på ett år (0 då) och var helt stenklar.

Du kan väl inte ha haft med den, såfall har du vad du kallar grav okunskap.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:25   #208

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Och påbetalsajter och bland all "proffstippare" har man unisont skrikit sig hesa om On Hold, var väl heller inte nåt lysande förslag till singelstreck.
Ja skriken vinner sällan. Själv spikade jag Kadett CD då det var nu eller aldrig om den ska vinna något mer. Tyvärr verkar den slut som artist.
Gammal 2015-12-12, 17:26   #209

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39632
Standard

Citat:
Ja skriken vinner sällan. Själv spikade jag Kadett CD då det var nu eller aldrig om den ska vinna något mer. Tyvärr verkar den slut som artist.
Inte omöjligt att den vunnit utan gungan. Svårt att veta vad som hände.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-12, 17:28   #210

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Oerhört jävla korkat resonemang. Pelikan Trio gick med skor runt om, för första gången på ett år (0 då) och var helt stenklar.

Du kan väl inte ha haft med den, såfall har du vad du kallar grav okunskap.
Hade med den på 2 hästar idag. Gäller att lyssna på vad tränaren säger, och Untersteiner menade att skor inte gör någon avgörande skillnad.
Svara

td