|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Kolla vilka hästar Scampi slog sist & jämför dom han mötte idag då har vi lärt oss lite till. Öppnade bra från spår 1 senast, liknande spår idag.
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Untersteiner äger idag!
Bergh.... |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Dreams Take Time överlägsen. Enda hästen som är gynnad av skor som jag skrev i söndags tror jag det var.
|
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Banned
|
Citat:
Vad gav tvillingen 4-10? nästan 27 ggr pengarna....tack för kaffet! Har du provat med hörapparat? Specsavers? |
|
|
|
|
|
|
#201 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#202 |
|
Leverera nu Björn med de berömda körhänderna! Spik på Bula och Latin och bra garderat i övriga två nu!
|
|
|
|
#203 |
|
Det var väl ändå inte det mest intelligenta draget av sopan Tillman att vrida ut i 3.e spår 700 kvar. Det hade ju blivit närmare till mål om hon suttit kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Synd att inte alla är lika klarsynta. Folk har suttit i den här tråden hela veckan och rapat ur sig barfotahästar till höger och vänster. Antingen är det grav okunskap eller så är syftet att sprida så mycket felinformation som möjligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Banned
|
Nä, du såg ett speciallopp. Nåt som Robert Bergh skickade ut till mindre bemedlade. "Nyttiga idioter" = Såna som inte förstår nåt av trav utan blir lurade upp på läktaren av tränare eller experter. Och satsar in pengar på totalt chanslösa hästar.
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Och påbetalsajter och bland all "proffstippare" har man unisont skrikit sig hesa om On Hold, var väl heller inte nåt lysande förslag till singelstreck.
|
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Citat:
Du kan väl inte ha haft med den, såfall har du vad du kallar grav okunskap. |
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Ja skriken vinner sällan. Själv spikade jag Kadett CD då det var nu eller aldrig om den ska vinna något mer. Tyvärr verkar den slut som artist.
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Hade med den på 2 hästar idag. Gäller att lyssna på vad tränaren säger, och Untersteiner menade att skor inte gör någon avgörande skillnad.
|
|
|
|
|
|
|
|