|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 MANTORP
Ny vecka och nya tag. Kanske jackpot ikväll, resul. från igår har inte kommit än...
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
QUANTUM NIKITA spikas
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
v64-5) Hoppas på körning.... 10 French Call och 9 Sonias Dream till sköna %
v64-6) 6 Limoncelli, helt felsträckad, nedstruken-startsnabb-stark-låga % = Spik! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Vad gäller barfotapåverkan har jag ingen aning. Därmed säger jag inte att hästen ska spikas till 52%. Senast gick väl hästen omkull? Nr 12 Symphonic Melody har gjort flera bra insatser. Den kan vara ett tufft garderingsbud att ta till i loppet. Käkade ju upp metrar över upploppet på självaste Enjoy Boko så sent som 26/8. S.M. är en häst jag tror vinner snart igen. Vid gardering till under 10% given på min bong!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1) |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Jag använder uttrycket endast när jag går fullt ut på en häst som är bortglömd i omgången. Vid vinst är det ju förmodligen för sent nästa gång då samtliga tippare har fått upp ögonen för hästen då den redan presterat bra igen. Lycka till, hästen har gjort bra lopp flera ggr.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tror mycket på french call ikväll,speedar ner dom förhoppningsvis.
|
|
|
|
#11 |
|
Jag har läst V64 6 som att 1 Making Love tar ledning och dirigerar runt om. Distans och läge plus. Dalborg har överraskat förr 4%.
Kärleken segrar
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Blue Diamond As spikar TT, någon som vet varför?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kan konstatera att den gått från 4,39% i morse till 10,25% nu, och det kan väl inte bara bero på TT?
Motsvarande trend även för Littlemissunshine, gått från 2,20% till 6,22%, kan vara värt att notera oavsett anledning...
|
|
|
|
#15 |
|
Little Miss Sunshine tror jag beror på Adielsson i första hand.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Snacka om klartecken på Mellby Apollo av Reijo i intervjun, eller?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Trust Launcher är min första häst, men Mellby känns mer distansgynnad. Samtidigt frågetecken på balansen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Roligaste skrällbudet i omgången måste ju vara 4Breezer som Marie styrde till seger i den näst senaste starten och har fina 50%vinst och 70% plats på mantorp på 10 starter. 1% just nu. Lasken palema och thorn bird känns helt klar som endast barfota hästar och tror dom får svårt att rå på favoriten samtidigt är galopprisken väldigt hög på6 elliot coger men väljer helt klart att dubbla lappen med 4Breezer. alltid hög skrällrisk på v64 spelet i avd4!
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Heheh ja sådana klara besked är alltid intressant (: men ja visst har han chans att vinna men jag är statestik tippare elr jag går mycket på det iaf och tittar man bakåt ända till 2013 på dom två senaste starterna med skor kom den oplacerad och ifrån spår 8 idag?? ska vara om peter trycker sönder goop i spets och får nån smygresa men nja, chansar nog bort mellby idag. Men spika du om du har känsla för den
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
O där höll peter upp för att ta dödens till för goopen
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
Oj vad Björn klär av lallarna därbak. Jag lovar att Örjan hade glidit fram och lagt sig i dödens efter 500-600 meter och plockat ner favoriten utan vidare.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
Med Peter "livrädd-för-att-trycka-på-i-dödens-för-då-kan-hästen-bli-trött" Untersteiner? Jag undrar verkligen hur statistiken Björn Goop-Peter Untersteiner ser ut, head-to-head. 98-2?
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lasken Palema storfavorit ?
|
|
|
|
#28 |
|
Uroy kommer strykas, för er som inte hör på liven och tänker spela V4.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Uroy struken
Senast redigerad av oinkk den 2015-12-07 klockan 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vad händer om man har Uroy som A häst och 6 som B och inte valt reserver?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Du får troligtvis in reserven som A häst. Men allt går in på kupongnivå så kontrollera samtliga kuponger för att vara säker.
TOBYTYKE (+20) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Någon som vet vad spelvärde spikar idag?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Satan vilken bluff favoriten var.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Spelvärde måste väl vara att ta alla i v4 två. Eller spik 7 Ljusterös kiss. Sos
|
|
|
|
#37 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banned
|
Trevligt vinnarspel. Enklare än sådär kan det knappas bli. Nästan 5 ggr pengarna på någon som vunnit alla avdelningar hitintills?
Tack för kaffet....!
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Sitter Idemar i studion idag? Eller var det någon annans härliga "snälla avliva mig så jag slipper uppleva mer måndagar som denna-öööööööööööööööööööhhhh" man precis råkade sända ut i liven? Stor humor iallafall! De verkar bli sämre och sämre på att ha koll på vad de sänder ut i liven eller? Tycker det varit mycket sånt på senaste tiden.
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Stekel (+10) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ååh ja som spikat uroy på flerisen...så är den struken nu. Hejja lasken
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Där sprack man då med andra ord...
Trist när jag hade 6*6 kvar efter 4.e |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banned
|
Vad gör man i nästa avdelning? Favoriten struken. Lasken verkar absolut inte gynnad av att gå med skor. Fredrik Persson som favorit?
Nä, det här gör nog proffskuskarna upp. 11 Photoshop nerstruken ett hack, snabb från start även i volt och kan hamna bra på det? Eller borde man gå på Adielsson och 12 Thorn Bird. Nja, gillar inte ston som ska kriga på samma villkor som hingstarna. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vad less jag blir när horkukhästarnastryks när man lämnat in. Såklart sätter ja inga reserver på ett så litet system och när den inte är struken iaf ett par timmar innan. Borde bli automatisk vinst , iaf inte en bakspårshäst haha
Senast redigerad av shjuve9le den 2015-12-07 klockan 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jag hade räknat in 10 * v6 redan.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
DD då
8-10 mot 6* 500 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Vilken jävla tomte Roger Pettersson är. Herregud!
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
OJ vilket fantastiskt dåligt vägval av Wallin att inte runda ledarduon! Intressant ur ett psykologiskt perspektiv sån där spetskörning
|
|
|
|
#55 |
|
Tack, Tony! Bra att sitta kvar när tåget kommer...
![]() Frustration hos en som spelat tungt på plats!
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Tony Wallin är väl tomtemor i så fall. Ett under att han kan köra sig fast trots öppet spår till 400 kvar.
Tack Tony! V4 Avd 1: 3, 4, 5 (7, 12) 2: 6, 7 (12, 15) 3: 6 Barca (8, 4) 4: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (8) 3x2x1x10 = 60 rader. 60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shjuve9le (+20) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Orka att man råkade spela 150 kr vinnare på "Gold twister" nyss (häst 2 i dd 2)..... Man kanske ska börja använda ögonen innan man trycker lämna in och bekräfta? Snacka om att slänga pengarna i sjön...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Icor den 2015-12-07 klockan 21:02. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Vet nån varför goop strök uroy?
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Jag skulle inte säga att det är fel iallafall, har streckat honom på DD. Men nog ska det till några galopper och att det löser sig...
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
När det kommer till körningen så var den uppfriskande. Det behövs att någon drar på emellanåt annars blir trav urtrist. Rätt val av Goop hade varit att släppa då han omgående hade fått överta på nytt. Det är inte lätt att välja rätt, men den här gången gjorde Goop ett val som straffade sig. Kört är kört!
|
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Blääh. Ajja trav är trav. Men varför strök gopen uroy?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Han är rätt duktig ändå.
![]() Hade nog blivit 5 segrar med Uroy. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Sulkyfenomenet Håkan E Johansson coming up!
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nejnej, menade inte att jag spelade den. Det var en referens till ett lopp han körde på V64 härom veckan då det var all in och svara dödens med en 60-oddsare mot en megafavorit. Verkar vara en offensiv karl, och inget fel i det så länge man har täckning. Och det hade han visst idag!
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
Jag minns den styrningen nu när du säger det. Lite andra förutsättningar idag och han tog revansch som kusk måste jag säga. En tålig häst som alltid håller farten går ju fint att köra så med utan att helt köra bort sig. Master Crowe var offret, va? Senast redigerad av Fidus den 2015-12-07 klockan 21:53. |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Kusken gör ju verkligen all skillnad emellanåt.
Jag tog med nr 12 istället för Goops på V3. Det var ju långt mellan dem i senaste starten. Än är ju inte loppet kört iallafall, så jag fortsätter hoppas på att åtminstone ha 12 före Goop. ![]() RED: Grattis! En sovande ickekusk mot Björn... Varför försöker jag ens en gång? Senast redigerad av Fidus den 2015-12-07 klockan 22:11. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Tvärtom, helt underbart att det finns kuskar som vågar köra rejält mot den dryge Goop, önskar att minst en kusk hade k-k nog att göra samma sak i varje lopp som han kör sig till ledningen och tror att han ska få sitta i fred och bestämma loppet.
|
|
|
|
|
|
|
|