|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Vet nån varför goop strök uroy?
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Jag skulle inte säga att det är fel iallafall, har streckat honom på DD. Men nog ska det till några galopper och att det löser sig...
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
När det kommer till körningen så var den uppfriskande. Det behövs att någon drar på emellanåt annars blir trav urtrist. Rätt val av Goop hade varit att släppa då han omgående hade fått överta på nytt. Det är inte lätt att välja rätt, men den här gången gjorde Goop ett val som straffade sig. Kört är kört!
|
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Blääh. Ajja trav är trav. Men varför strök gopen uroy?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Han är rätt duktig ändå.
![]() Hade nog blivit 5 segrar med Uroy. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Sulkyfenomenet Håkan E Johansson coming up!
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nejnej, menade inte att jag spelade den. Det var en referens till ett lopp han körde på V64 härom veckan då det var all in och svara dödens med en 60-oddsare mot en megafavorit. Verkar vara en offensiv karl, och inget fel i det så länge man har täckning. Och det hade han visst idag!
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
Jag minns den styrningen nu när du säger det. Lite andra förutsättningar idag och han tog revansch som kusk måste jag säga. En tålig häst som alltid håller farten går ju fint att köra så med utan att helt köra bort sig. Master Crowe var offret, va? Senast redigerad av Fidus den 2015-12-07 klockan 21:53. |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Kusken gör ju verkligen all skillnad emellanåt.
Jag tog med nr 12 istället för Goops på V3. Det var ju långt mellan dem i senaste starten. Än är ju inte loppet kört iallafall, så jag fortsätter hoppas på att åtminstone ha 12 före Goop. ![]() RED: Grattis! En sovande ickekusk mot Björn... Varför försöker jag ens en gång? Senast redigerad av Fidus den 2015-12-07 klockan 22:11. |
|
|
|
|
|
|
|